1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

  1. Meandor

    Meandor Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb momenteel bij die eerste bootmissie een probleem.

    Ik heb het eerste gedeelte uitgespeeld waarbij je in die lift stapt. Daarna krijg ik het laadscherm voor het volgende deel. Dan stopt het spel ermee en geeft het aan dat ik mijn disk schoon moet maken of dat er krassen op zitten.

    ik heb mijn disk gecheckt, maar er is echt niks mis mee. Dit gebeurt alleen op dit punt en elke keer weer. Kan dit aan het spel liggen? Heeft iemand anders dit ook?
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem net uitgespeeld op Hard met het beste einde, wat een geweldige game. Vooral die laatste missie is echt vet om te spelen. Ik ga het nu even op easy doen, de enige SP achievement die ik niet heb is "Agent Of The Month", dus nu maar even snel door spelen met ammo, zodat ik gasten wat makkelijker kan omleggen en sneller door de game heen kan rennen 8)
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die update eigenlijk?
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hey ff vraagje, zo'n coopchallegne, die kon je toch ook splitscreen doen? Ik kan echt niet vinden hoe =/? Iemand?
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Double Agent kan dat helaas niet, kon wel met Chaos Theory.
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    welke update?
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Eentje met nieuwe maps en een vrouwelijke spy, weet niet of er nog meer bij zit maar de PS3 versie heeft 'm al en wij zouden 'm via een update krijgen maar ik weet niet wanneer dat is.
     
  8. Ice23

    Ice23 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik heb een dringende vraag.
    Ik loop in level 2, in de gevangenis, vast.
    Ik ben in de Chapel en moet daar de deur door die naar het dak leidt, maar....
    die deur zit op slot en kan er met geen mogelijkheid door.
    Op de comp in de chapel staat dat er dan een bewaker geroepen moet worden (door de priester) maar dat gaat niet... Dus hoe kom ik de deur door??

    Alvast bedankt,
    Ice
     
  9. Ice23

    Ice23 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game trouwens op de 'oude' xbox en volgens mij is die game wel iets anders....
    Maar wie weet...

    Ice
     
  10. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is inderdaad anders, herriner me niks van wat je zegt
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  12. Ice23

    Ice23 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel voor je antwoord.
    Ben er nu achter dat er een ENORM verschil tussen xbox en xbox360 versie zit. echt enorm. Ben dus er niet mee geholpen haha

    Ice
     
  13. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    heeft iemand wat tips om die co-op challenges een beetje goed te halen?

    vind t vrij lastig om bijvoorbeeld 4 files te downloaden binnen 15 minuten. mij lukt net aan 2...
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed samenwerken en zorgen dat je een beetje goede teammates hebt, dan moet het lukken denk ik. :)
     
  15. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    dat begrijp ik, maar er zijn niet veel mensen online.

    Ik zoek meer naar tips om punten te scoren en welke terminals het makkelijkst zijn te hacken (qua locatie/ontsnappingsroutes). En hoe je zo snel mogelijk de mercs uitschakelt, das best lastig.
     
  16. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Indien iemand dit nog regelmatig online speel, voeg me dan toe.....

    Ben weer geinfecteerd met het SPDA virus;)

    Greetz Buddha
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de singleplayer van deze game gister uitgespeeld, wow wat een game! Eén van de beste die ik heb gespeeld op de Xbox 360. Echt vet dat je na dat je het spel het uitgespeeld er nog een level komt. Ik ben zeker heel benieuwd naar Conviction, wordt een vervolg op de vorige toch? Er staat ook to be continued, en er is natuurlijk zoveel verwarring onstaan voor de buitenwereld of Sam Fisher nou loyaal is aan de Amerikaanse staat of de JBA, en het is dan nog maar de vraag of de NSA hem helpt, dus vandaar dat hij waarschijnlijk veroordeeld (convicted) wordt, want ik heb ergens gehoord dat Sam Fisher in de volgende game niet meer voor een geheime organisatie werkt, maar zichzelf probeer te redden ofzo, klopt dat? Dat zou dan op zich wel verklaarbaar zijn.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt allemaal. :)
     
  19. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell is leuk alleen ben ik nog steeds bij de eerste level.Haha kom er maar niet uit.Maar ja volgende keer weer proberen.
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Soms had ik ook wel eens zoiets van hallo, waar moet ik dit doen, of waarmee, waar moet ik langs, maar ze nemen je in deze game niet echt aan het handje, en je moet veel zelf uitzoeken, maar dat maakt de game juist ook zo vet. Ik heb in dat level op dat schip (de okhotsk ofzo, of was dat de plaats waar het schip lag? :p) heel lang lopen zoeken naar dat luik waar je doorheen moest, ik was er al wel een keer langs gekomen, maar ik wist niet dat je erin kon, ik dacht dat ik dat al geprobeerd had, maar toen liep hij er wss gewoon overheen ofzo :p Later lukt dat gelukkig wel.

    Maar bij de HQ3 level heb ik amper een objective voltooid, omdat ik niet wist hoe dat moest in dat level, behalve de keuze-objective of je de boot laat ontploffen of niet. En toch heb je het level dan gehaald, alleen was de trust van beide organisaties heel laag en vroeg het spel of ik het level niet opnieuw wilde doen. Dat heb ik niet gedaan en in het vorige level heb ik de trust weer opgekrikt en later het spel uitgespeeld, zonder dat ik dat level opnieuw moest doen. Dat vond ik wel een vet element van het spel, ook echt next-gen.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007

Deel Deze Pagina