Soms had ik ook wel eens zoiets van hallo, waar moet ik dit doen, of waarmee, waar moet ik langs, maar ze nemen je in deze game niet echt aan het handje, en je moet veel zelf uitzoeken, maar dat maakt de game juist ook zo vet. Ik heb in dat level op dat schip (de okhotsk ofzo, of was dat de plaats waar het schip lag? ) heel lang lopen zoeken naar dat luik waar je doorheen moest, ik was er al wel een keer langs gekomen, maar ik wist niet dat je erin kon, ik dacht dat ik dat al geprobeerd had, maar toen liep hij er wss gewoon overheen ofzo Later lukt dat gelukkig wel.
Maar bij de HQ3 level heb ik amper een objective voltooid, omdat ik niet wist hoe dat moest in dat level, behalve de keuze-objective of je de boot laat ontploffen of niet. En toch heb je het level dan gehaald, alleen was de trust van beide organisaties heel laag en vroeg het spel of ik het level niet opnieuw wilde doen. Dat heb ik niet gedaan en in het vorige level heb ik de trust weer opgekrikt en later het spel uitgespeeld, zonder dat ik dat level opnieuw moest doen. Dat vond ik wel een vet element van het spel, ook echt next-gen.
Laatst bewerkt: 16 aug 2007