Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

  1. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh, ik heb hem gisteren gehaald, wat een topspel! :thumbs:

    Over een paar dagen is mijn 6 maanden live activeren, voeg me maar toe als je wilt spelen dan O-)
     
  2. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player is geniaal maar wat een kut online modus zeg ( eerste indruk ) heb de game net , maar online lijkt het op een spel van de playstation2, het stealth gevoel is totaal weg, overal flashy knipperende dingen, geen shocking gun meer etc..wat een achteruitgang
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat het shocking devce dingetje er niet meer in zit is inderdaad een achteruit gang maar ga maar eens de challenges spelen en gedraag je maar niet stealth moet je eens kijken wat er gebeurt.......granaten en kogels vliegen om je oren :D
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Multiplayer vind ik juist erg leuk en goed uitgewerkt, alhoewel ik eigenlijk vooral de eerste map goed vind. Die is groot, met veel gangetjes en andere manieren voor de spies om zich voort te bewegen zonder al te gauw gepakt te worden.
     
  5. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een tijdje uigespeeld maar wil hem nou weer gaan oppakke. Maar ik moest dus nog een zo'n personal iets van een zo'n manneke moet ik dan alles weer overnieuw doen wil ik die nog hale?
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je die Personal Files bedoelt en dan moet je inderdaad weer opnieuw.
     
  7. duffy

    duffy Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de game te houterig spelen en de camera is erg irritant ! deze sla ik cker over op mijn lijstje !.
     
  8. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen?En ja ik heb al op gamefaqs.gekeken maar kom er even niet uit.Ik ben bij level 3.Dat je Moose moet volgen.Op een gegeven moment staat hij bij een deur en dan loopt hij niet meer verder.Wat moet je dan doen?
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik geloof dat je het stuk bedoelt waarin je dat Trainings Cirquit moet voltooien...
    JIJ zult dus die kooi/ruimte in moeten gaan, en een trainings cirquit gaan moeten afleggen!

    Suc6 :)
     
  10. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar ben al overnieuw begonnen
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  11. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand enige tips bij die HQII missie waar je mijnen in elkaar moet steken. Zo'n irritante 'mini game'. Ben er niet in geslaagd van één te doen, en in totaal zou ik er 10 moeten maken! |:-
     
  12. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik zou je zo niet kunnen helpen, maar ik herinner me dat ik daar een walkthrough voor gebruikt heb omdat ik dat in eerste instantie ook niet snapte met die mijnen.
     
  13. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    t'is geen kwestie dat ik het niet snap maar dat dit echt moeilijk is. :eek:
    Heb ook al even de walkthrough gekeken maar daar is niet echt een trucje voor.
     
  14. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is inderdaad geen trucje voor jammer genoeg maar het is wel te doen met een beetje geduld. Zorg dat je alles langzaam doet en kijk voornamelijk naar de cirkel rechts: zorg dat de kern groen blijft en corrigeer waar nodig. Is de kern niet meer groen, stop met verder laten zakken en zorg dat de kern weer groen is voordat je weer verder gaat.

    Later in het spel heb je deze handigheid nog een keer nodig. Succes.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Als ik me kon herinneren was er een bolletje met een stipje toch ? Je moest proberen die stip in het midden te houden en dan zal die mijnen goed werken. Toen ik het eenmaal snapte was het een eitje.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    net gedaan, gewoon langzaam doen,


    net moest ik ook zo'n kubus oplossen, ik daht dit is onmogelijk,
    maar toch opgelost:p gewoon uitgetekend op papier

    dit deel is echt veel beter dan de vorige, meer moves enzo, minder frustrenend, meer variatie in levels,

    bij de vorige delen haakte ik altijd af omdat het saai werd, in dit deel is daar geen sprake van:p
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die mijnen ging ik er altijd rustig naar toe met dat pennetje en als ik er vlak boven zat dan drukte ik 'm helemaal in, het is inderdaad een kwestie van geduld. :)
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe raar maar waar. Gisteren opnieuw zitten proberen en is aan 100% gelukt.
    Ik ging ervoor gewoon te snel met de R-trigger. Nu langzamer geweest en de 10 mijnen zijn van de eerste keer gelukt (zonder één te missen). :9
     
  19. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo!
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dit spel is ook kort, ik heb ze geteld, en waren maar 10 missies, waarvan vjif in de JBA HQ.....

    die 10 levels waren wel onwijs vet, maar toch
     

Deel Deze Pagina