HELP WIE WEET HOE IK VERDER KOM??? IK MAG DIE COLL YEAGER NIET DOOD SCHIETEN MAAR ALS IK HET NIET DOE DOET DIE ANDERE VENT DAT. HOE KOM IK VERDER??? IK HOOP DAT JULLIE MIJ KUNNEN HELPEN.
Geen idee maar hij is vastgebonden aan die paal. Je komt daar als je moss volgt. Dan moet je door zo'n oogscan en dan kom je in een ruimte.
Niet veel maar ik kan het ook niet opwaarderen want ik moet gelijk mee met moss We staan dan met drie man en die man die vast gebonden is. Dan richt die ene vent op die man die vast zit Ik hoop echt dat mensen me kunnen helpen!!! /Mod Posts samengevoegd, volgende keer even editten aub! En welkom op 't forum trouwens!
Je hoeft sowieso niet 3x te posten. Maar goed, ik denk dat het aan het vertrouwen ligt van de NSA en JBA. Heb je niet nog een objective (bijv. de training course) die je kunt uitvoeren om het een beetje op te krikken?
Ik kom absoluut niet verder in de derde(?) missie in heb JBA headquarters.. Je moet zon email ontcijferen, dat is me één keer gelukt, maar nu ook niet meer. En als die timer gestopt is, ontploft die boot en heb ik geen trust meer bij de NSA. Wat moet ik doen? Ik kom ook niet in de server ruimte om Visual contact met de bom te kunnen maken..
Ja da's een vervelend stukje idd Kijk hier even anders. Je kunt het trouwens gewoon opzoeken he, gewoon 'splinter cell double agent walkthrough' intypen http://www.mycheats.com/view/section/18719/18921/splinter_cell_double_agent/xbox_360
die kubus.... net op tijd gehaald, was echt trots opmezelf had het eerst vanaf 3 kanten de kubus naagetekend, en dan gewoon systematisch op klad gedaan... hoe hebben jullie het gedaan?
Ja eerst moet je die kubus doen, en dan laat die kerel dat schip exploderen. Maar ik ben ondertussen al weer verder, ik moet nu zon CIA agent vermoorden.. Ik heb trouwens dit topic weer een beetje laten leven @Smartass, der stond in zon walktrough hoe je het moest doen. van Madoperator en Optimus.. daar kom je een heel eind mee. (Ongeveer tot het einde van het spel)
@ arnout, ja wist ik , was gewoon benieuwd hoe andere het deden, heb het al een paar maanden geleden gedaan, was gewoon benieuwd
Ik zit al vrij vroeg vast op zo'n boot, ik heb de opdracht "contact lambert" ik zie wel een zendmast maar daar moet ik een kastje open maken (waarschijnlijk kan ik daarme bellen oid) maar ik heb geen idee hoe die lock pick werkt kan iemand mij dat uitleggen ik ben vet lang aan het kloten maar er gebeurt nauwelijks wat
lock pick werkt zo: als je in de minigame bent dan moet je de linker stick langzaam rondraaien, als je beweging in de minigame ziet, moet je in die richting blijven sturen met je linker stick, dus als je hem rondraait en als je helemaal boven bent met je stick hoor je getik, dan moet je die stick gewoon keer op ker naar bocven douwen totdat ie open is, dan ga je verder met de volgende, en draai je hem weer rond etc.
Hey mensen heb Splinter Cell DA nu even geleend van me neef omdat ik hem even niet vindt in de Media Markt, wou hem al veel langer maja, mij vraag is hoe zit dat nu met die ''RECRUIT Obtain an overall characteristics average of over 1%'' Achievements, en de rest van het rijtje tot 95%
Dat zijn MP achievements. Als je dan die MP gaat doen via live, zullen je stats/skills steeds een paar procentjes hoger komen te staan, en als je dan gemiddeld 5% hebt unlock je een achievement, 50% ook, 95% enz.
Ja dat was me 2 dagen geleden al opgevallen maar toch bedankt, dus hoe vaker ik speel hoe hoger hij gaat, maar moet ik dan ook perse winnen