Volgens mij niet. Je moet ook niet steeds hetzelfde doen om beter te worden in een skill, na een tijdje hetzelfde doen word je niet meer beter in de skill waar die actie bij hoort.
Heeft iemand nog tips om je Online Abilities makkelijk te verhogen?! Ik zit met Stealth en Gadgets op 72%, maar ze willen niet meer omhoog! Voor Gadgets zit ik hele tijd naar beneden te springen en te healen, en de andere 3 gadgets gebruik ik telkesns tegen Bots, maar met weinig effect! Voor Stealth heb ik ook al veel geprobeerd; crouching in vents, turning off lights, hacking doors, hacking generators, neutralizing Upsilon forces, using visions, hacking and securing files. Heeft iemand tips om deze 2 Abilities en alledrie de Upsilon Abilities makkelijk te verhogen? Alvast Bedankt! (Crosspost van Show je Achievements)
Weet het niet heel goed meer maar Stealth gaat vooral snel omhoog door niet gezien te worden door de mercs en Gadgets kun je snel verbeteren door andere spy's te healen met je spuitje (ben even de naam kwijt ). Hopelijk heeft dit wat effect!
Maar als ik in me eentje speel en de Terminals ga halen, dan wordt ik in theorie ook niet gezien door Mercs. Zou het systeem een verschil zien als er wel of geen Mercs inzitten, anders moet ik weer 3 man regelen
raar ik zat binne de korste keer bove de 90 % je moet gadgets vaak gebruike en guards kille dan ben je er zo
Ja dat kan alleen tegen mercenary bots, als ik me niet vergis moet je dan op de rechter trigger drukken als je de host bent.
Enigste missies die ik leuk vond was in Kinisha, die ene op het schip en het level met dat sneeuw. En die missies bij die terroristen vond ik echt slecht.
Ik was er ook tevreden mee. Ben dan ook zeer benieuwd naar Splintercell: Conviction, aangezien die een andere kant op gaat. @Fiasco, dat was in Kinshasa.
Ben nu bij missie 4 met dat 1 en al sneeuw en ijs . Ziet er zwz wel vet uit! Ik vond vooral die missie in de prison echt zo ongelooflijk vet. Wat er wel niet allemaal gebeurd. Het zorgt voor veel afwisseling vind ik ook
Even een schop Gister probeerde ik een game met bots aan te maken maar het lukte niet helemaal. Ik kan met de rechter trigger maar aan één team bots toevoegen. Hoe geef ik dan het andere team ook bots?