1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar als je écht de keuze krijgt tussen een bepaalde kwestie goed of kwaad op te lossen, zou ik altijd voor het goede kiezen. Dat wordt op het einde namelijk beloond.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    En aan het begin zal het wel pittig zijn maar je hebt met dit deel dan wel een Easy moeilijkheidsgraad. :)
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad wel in deze reeks.
    je moet gewoon weten hoe je een splinter cell speelt. dat kan je niet 1,2,3.
    had dat zelf toen ik met deel1 begon. (wat overigens 1 van de beste is:D)

    maar in de loop der tijd weet je precies wat je moet gaan doen bij elk mannetje en leer je te wachten en kijken wat die gozers doen, en of er anderen aan kunnen komen lopen die je opmerken.

    I LUF SPLINTER CELL\o/
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    LUF jah?!
    Me to... :cool:!

    Vond het prachtig toen ik hem had uitgespeeld dat er "To Be Continued..." kwam te staan!!
    Dacht namelijk dat dit het laatste deel was!
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren al uitgelekte beelden (art) van de volgende, dus er komt zeker een deel 5. :)
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was m'n verbinding weer goed en we hadden echt een paar geweldige potjes. Zat met een aantal vrij goede Engelsen in een private lobby en telkens deden we Slaughterhouse, is toch wel een mooie map want het ging ook vrij gelijk op. Als de verbinding goed is dan kan deze multiplayer echt geweldig zijn. _O_

    PS: Iemand nog interesse in Double Agent (Multiplayer)? In m'n sig staat de link.
     
  7. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game van een maat geleend en het is echt weer ouderwets genieten (hiervoor ook alle delen gespeeld) maar nu ben ik op die grote tanker en nu kan ik mijn geweer niet meer horen :confused: Weet iemand hoe dat kan?
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook gehad! Erg foute bug is dat, ik kon het inschakelen van een vision ook niet horen en zelfs de vijanden niet. Zeer irritant is dit, pas aan het einde van het level werd het weer normaal. Ik vind dat wel een achievement waard, een level uitspelen zonder geluid.
     
  9. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt zwaar kut, ik hoor alleen maar die wind.
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een moeilijk spel. Ben nog maar bij de derde missie ofzo. Als je voor de eerste keer in die ijsomgeving komt. De guards snappen me altijd. Hoe brengen jullie meestal iemand om? Hoe moet ik die ijsberg opblazen? Welke trouwens?
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik leg ze vrijwel altijd om door ze te grijpen en dan op L te drukken, je moet ook geduldig zijn voor dit spel. En dat stuk ijs wat je moet opblazen zit volgens mij aan het eind van het level en volgens mij moet je dat via een computer die in het kamp staat doen. :)
     
  12. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een geweldig spel. Heb het vorige deel voor de helft ongeveer gespeeld, maar deze ga ik zeker uitspelen. Tenminste, als ik verder kom.

    [edit] inmiddels gevonden [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je niet verder komt heb je nog altijd dit topic en info en walkthroughs op andere fora's en site's!



    Ik heb altijd de Splinter Cell serie gevolgd en gespeeld op de pc. Dit deel lijkt me super gaaf met al die keuzes etc. die je moet nemen, maar omdat er op dat moment persoonlijk leukere spellen uitkwamen heb ik deze laten liggen. Het lijkt me dan ook erg leuk om deze game toch nog eens te gaan kopen voor een lager prijsje.
     
  14. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    hahahahaha, op lcd tv's en LCD monitoren.... please. Dit heb je ook op CRT beeldbuizen hoor, tis software matig. Heeft niks met je scherm te maken, "kenner"! =(
     
  15. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat met die keuzes valt me eigenlijke een beetje tegen. Als je je objectives gewoon netjes volbrengt zit je altijd wel goed op je beide trustmetertjes en heb tot nu toe geloof ik nog maar 1x echt een keuze tussen goed en fout moeten maken. En ik ben in missie 6.
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het irritant dat ik nog steeds niet alle missies op 100% kan halen, dat vond ik het vetste aan deel 3 en heb dan ook het bathouse op 100% uitgespeeld. Hier heb ik ook bijna alles maar Geothermal Iceplant en Okhotsk lukken me echt niet!!
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb één missie (volgens mij de derde) op 100% weten uit te spelen maar ik vind het net als in deel 3 een beetje genaaid dat je een lager percentage krijgt als je vijanden knock-out slaat of doodt, niet dat het percentage in dit deel echt een functie heeft maar het is toch wel jammer.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad...
    Knock out slaan vind ik minder erg dan Killen. Je neemt dan namelijk een leven...
    Dus daarvoor percentages afhalen vind ik niet zo erg. Maar iemand Knock Out slaan vind ik wel kunnen. En het is dus jammer dat je dan gelijk percentages kwijt raakt.
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de mogelijkheden bij SP DA ivm Co-op en splitscreen en multiplayer?

    Kan je met z'n tweeen splitscreen online? Missies doen?
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet splitscreen spelen, alleen online en via system link.
    Je doet dan zogenaamde co-op missies maar dit komt eigenlijk op hetzelfde neer als de versus-mode alleen dan tegen bots en soms met een iets andere objective.
     

Deel Deze Pagina