1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja en met coop ben je standaard een Spy en is de cpu dus standaard Mercenary.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind dit echt een vet spel, heb het gister gekregen met de post. Ik zit nu in het level dat je in het hoofdkwartier van de JBA bent, maar ik snap niet hoe je locks kunt picken. In het boekje staat dat je met je linkerstick rond moet draaien en dat dan de pin gaat bewegen, en dat je dat dingetje wat in het slot steekt op zn plek moet houden en dan de linkerstick heen en weer moet bewegen. Maar ik draai met mn linkerstick en die pin beweegt, maar wat ik dan ook verder doe met die linkerstick, er gebeurd niks. Kan iemand me uitleggen wat ik precies moet doen? En er zitten twee van die dingen in dat slot, maar bij mij beweegt steeds alleen dat ene ding. Klopt dat?
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is alweer een tijdje terug dat ik handmatig een lock heb gepicked (later krijg je een gadget die het automatisch doet) maar dat laatste wat je zegt klopt inderdaad. Verder moet je inderdaad met je linkerstick ronddraaien, op een bepaald moment gaat je controller trillen dan op dat moment moet je je linkerstick houden waar ie zit. Als het goed is heb je dan een pen gehad en kun je door naar de volgende.
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dus je moet je linkerstick ronddraaien, en wanneer je controller trilt en die pen beweegt moet je je linkerstick stil houden, moet je hem dan loslaten? Of op die plek in de draaicirkel van de stick vast houden? En dan kun je in principe naar de volgende pen?
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, je moet hem draaien totdat je controller (en de pin op t scherm) trilt, dan zit je in het goede kwadrant en moet je de stick in die positie (bv rechtsboven) heen en weer doen.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat zeg ik net, je linkerstick draaien totdat die trilt en de pin beweegt, ik heb het net geprobeerd, heb de stick stilgehouden wanneer de controller trilt en de pen beweegt, en ik heb een lock gepickt. Bedankt voor de tips.
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is 'm inderdaad, moest een uurtje geleden hetzelfde doen omdat ik weer opnieuw begin en toen kwam ik er ook weer achter. Erg simpel systeem is het ook.
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds eergisteren een boxsetje voor m'n 360 en kwam er nu achter dat die merc in multiplayer ook even op adem komt als hij een stukje heeft gesprint. Zo leer je weer eens wat. :cool:
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was ook wel te horen door je tv zelf hoor 8)
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Toch scheelt zo'n Dolby Surround Setje :cool: !

    Heb de game al een tijdje niet meer gespeeld... :eek: Toch wegens het uitspelen van de SP, en nu ook wegens het bezitten van andere spellen als Crackdown.
    Hoewel, ik die MP toch straks wel weer zal gaan spelen... :)
     
  11. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sc:da nu ook paar dagen binnen. ben nu voor 2e keer in de JBA headquarters. Shaighai hotel heb ik dus net gehad. Heb de vorige delen ook allemaal gespeeld, maar ik vind dit tot nu toe de leukste, natuurlijk door de dubbelspion setting geeft er een leuke draai aan.

    Wel jammer dat er geen co-op in zit. Beetje laf eigenlijk zelfs.

    Live heb ik nog niet gespeeld ik heb namelijk nog geen live abonement gekocht (ik heb de 360 ook nog maar net). Hoe is het dan live? Goeie balans want dat vraag ik me altijd af.
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar alweer deeltje 5 :9
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Live is de balans absoluut goed, dat vind ik zelfs één van de betere punten. Je moet als team (en vooral de mercs) goed samenwerken om te kunnen winnen en bij elke map zijn de kansen wel gelijk. De actie is wel veel sneller dan voorheen en helaas zijn er nog steeds wat problemen met de verbindingen (vooral met Amerikanen) maar voor de rest is 't echt top.
     
  14. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik heb ff een vraag over een missie maar het is niet zo netjes om die zomaar openbaar te stellen, aangezien ik hiermee dingen verklap voor mensen die nog niet bij dit level zijn.
    Hoe plaats ik mijn vraag in een spoiler?

    bedankt
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    [ spoiler ] je tekst [ /spoiler ]
     
  16. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dit is een poging tot een spoiler :thumbs:

    Ik ben bij de tweede JBA HQ missie die kut missies op tijd:mad: en ik moet die in de safe van die kale gast. Nu kom ik die kamer wel in, maar ik kan die safe niet vinden volgens de map zit ik echt in de goede kamer. Die kale komt zelfs binnen na een tijdje dus dat lijkt me goed.
    Is er overigens geen betere manier om die kamer binnen te komen; ik sta nu namelijk behoorlijk in het licht die deur open te maken. Bedankt

    Edit* Hij werkt ;)
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zit in het bureau aan de linkerkant. wel wachten totdat hij weg is.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    als je gewoon onder het bureau wacht kom je er van zelf ahter ;)
     
  19. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ben benieuwd :9 dank jullie wel
     
  20. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik zit nog steeds in JBA HQ 2 level maarrr

    hoe krijg je in vredesnaam die pinnen in die mijnen? Ze bewegen veel te veel je kan ze wel bij sturen maar dit wil niet echt lukken. Kan je ze niet vastzetten ofzo als je ze eenmaal in het groene gebied hebt? Of geef ik gewoon te snel op:'-(
     

Deel Deze Pagina