1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd naar de AI,... dat soort zaken is heel belangrijk voor mij...:)
     
  2. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt deze game ook uit voor de xbox 1?

    En wordt het dan een exacte kloon van de 360 versie met mindere graphics, of wordt hij overall gezien slechter?
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    De xbox 360 versie en xbox/ps2 worden apart ontwikkeld. De 360 versie wordt in Shanghai ontwikkeld en Xbox/PS2 weer ergens anders. Multiplayer wordt in Annecy ontwikkeld. Daarom zal DA dus erg veel van de kracht van de 360 benutten en anders zijn dan de andere versies. Enige wat de versies gemeenschappelijk hebben is het verhaal.
     
  4. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al screenshots van de 360 versie?

    ps. ik zie in de startpost 2 kruisjes staan..
     
  5. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    In de weinige CGI-filmpjes en in de directed-moments wordt gebruik gemaakt van het in-game Sam-model. Kun je nagaan hoe gedetailleerd dat is ;)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kijk heel erg uit naar deze game, Splinter Cell CT was echt zo tof, trouwens alle Splinter Cell games zijn heel erg tof.

    Dit word zeker een van de beter titels van 2006.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klopt idd!
    Naar zulke zaken ben ik ook erg benieuwd.
    Want hoe vernieuwend gaat het worden?

    Krijgen we straks flink grote levels, met erg veel verschillende manieren van uitspelen? Of wordt het straks gewoon liniar door een level heen baggeren.

    Ook de AI is idd erg belangrijk. Ik hoop dat deze erg slim en natuurlijk gaat reageren bij dit spel.
    Dat is namelijk erg belangrijk bij dit genre, waar de realiteit eigenlijk best hoog staat.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd, dat is enorm belangrijk. Het spelconcept spreekt me al enorm aan(jij ben Sam, en je moet voor de goede en de slechte werken, soms een goede door de kop knallen om je te bewijzen voor de slechte_O_ :D , geweldig gewoon), dus het verhaal zal me ook enorm gaan aanspreken(bij de vorige totaal niet). Maarja, dan idd die AI, die moet gewoon enorm goed zijn. Ik wil ook zaken dat als je iemand in het begin in het spel kloot ofzo(op één of andere manier) dat die kerel dat achteraf nog steeds weet. Maarja, ik wil zoveel zaken he.
    Maar Hideo Kojima zei: dat hij in mgs4 iedereen een andere gezichtuitdrukking gaat geven. Hij zei ook dat iedereen een ander karakter gaat hebben,... Die man weet echt met wat hij bezig is, en ik hoop dat we dit soort zaken al met splintercell 4 kunnen gaan zien(aangezien de game in de lente moet uitkomen, zoo heel lang is het niet meer),aangezien die mannen ook enorm veel talent hebben...:)
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Het zou hier best over ingame kunnen gaan ten eerste omdat er
    in het duits eronder interaktiv staat.

    en als je de meeste reporters meningen leest over SC4 x360 zou dit gemakkelijk ingame kunnen zijn..
    in de PU werd beschreven Hoe waanzinwekkend mooi alles was op de 360.
    en ze zeiden dat ze tot nu toe niet mooier hadden gezien....
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat ook waanzinnig zijn, denk maar aan splintercell 1 op xbox, hoe fucking mooi was dat toen niet!!!...:)
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het nu nog steeds een heel "mooi" spel. Ik heb alle versies super vaak uitgespeeld en deel 1 blijft qua verhaal eigenlijk mijn favoriet.

    Ben heel erg onder de indruk van het nieuwe goodguy/badguy systeem uit deel 4 :) En damn wat zijn die screens bloedmooi :eek:
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Klas in een interview dat de AI onder andere kapotte lampjes gaat vervangen etc. het is dus niet meer mogelijk om gewoon overal alles kapot te knallen en zo er langs te gaan. Het wordt stukken realistischer.
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ga binnekort ook een 360 kopen.. En SC4 ga ik zeker binnen halen als ie uit is!
     
  14. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook super enthausiast over de nieuwe splintercell. Maar er moet 1 ding zijn die ze moeten verbeteren en dat is het hoofd van van onze spion want die zag er namelijk in chaos theory niet uit. Voor de rest klasse!!
     
  15. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    bovenste is trouwnes geen ingame. op gametrailers.com is een interview en dan zie je een klein stukje uit een cut-scene. en dat was zeg maar dit plaatje.
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zei ik ook al, maar luisteren, neuhj hoor!! :)
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kdenk dat het ingame er minstens zo mooi uitziet :)
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor, het ophemelen van een spel zonder een fatsoenlijk filmpje is begonnen.
    Er is niks over bekend, en iedereen verwacht dat een plaatje -dat er bijna levensecht uitziet- gewoon ''eventjes'' in-game is.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Behalve dan dat het onderste plaatje wel degelijk ingame is. Daarom lijkt het me sterk dat ze niet de kwaliteit van het bovenste plaatje verder in de normale gedeeltes van het spel behalen.
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    henk, wat kun je nou zien in het onderste plaatje, alleen wat gebouwen. iets te weinig om te zeggen dat die game er ongelooflijk dope uit gaat zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina