1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als je die Trailer hebt gesien, dan zie je zelf ook wel, dat ze geen rem op de Xbox 360 versie gooien :).
    Daar hebben ze ook geen reden voor me, en ze zullen hem zo mooi mogelijk maken.
    Bij de gedachte dat het nog mooier wordt dan CT, klopt mijn hartje sneller ;).

    Naar de AI ben ik ook wel benieuwd jah, aangezien de Xbox 360 best wel wat in huis heeft jah.
    Oftwel, kijk SUPAH uit naar deze game.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell Chaos Theory behoorde tot een van de betere Xbox games. Zowel grafisch als Gameplay. En dat gelde eigenlijk ook voor de PS2. Zoiezo de beste game in z'n Genre. Ga na dat Splintercell 3 op de huidige Xbox uitkwam... Wat voor graphics we hebben gezien. De Xbox 360 is nog veel sterker. Het word dan straks alleen maar moeilijker om het van de realiteit te onderscheiden. En als de Gameplay (zoals nu ook bij elke Splintercell Game zo is geweest) nu ook nog eens vooruit gaat dan word deze game echt een Topper.

    En natuurlijk niet alleen grafisch, maar ook kwa Gameplay is er op de 360 meer mogelijk. Als ze dan Splintercell ook nog eens in een ander jasje gaan steken word het voor mij waarschijnlijk gewoon een Must have. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk met ingame materiaal komen:9
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt dit spel nou uit. Ik dacht maart/april ofzo. Ik heb nog steeds geen screens of trailers gevonden. Maar ik weet zeker dat deze game enorm goed word:)

    EDIT:Haha. Sorry. Heb al een aantal trailers gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dat bedoelde ik niet
    Het punt is, dit spel komt op de xbox uit, de 360 en de oude.
    Uiteraard zullen de gfx op de 360 mooier worden.
    Maar als alleen dat het verschil is, dan vind ik dat ze de 360 versie terug houden.
    De 360 is tot zoveel meer in staat dan de oude.
    Dus dan moet de 360 versie ook meer kunnen. grotere levels. betere AI en soepelere animaties.

    als je begrijpt wat ik bedoel.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik snap hem, en idd, het lijkt mij ook wel dat dit mogelijk wordt :).
    Er zullen zeker grotere levels komen, betere AI en soepele animaties, althans, zodra dat niet is, dan hebben ze er idd een rem opgegooid lijkt mij.
    Maar ik denk het niet.

    Zie een spel als Half Life 2 waar onderhand ALLES uit de omgeving kapot gemaakt kan worden, of opgepakt.

    Zo iets verwacht ik nu ook bij Splinter Cell 4. Bijvoorbeeld dat je een Kroonluchter van het plafond schiet, en deze naar beneden op de vijand dondert. Zulke acties dus;) .

    Met de Animaties en de AI zal het wel goed komen denk ik, aangezien ze daar wel veel aandacht aan zullen besteden.
    Qua Grote levels, tjah, als het level tof is vind ik het oké. Maar het zal wel iets hebben jah, als je echt lang in een level rond hobbelt en niet ontdekt wordt.
     
  6. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    die uitgebreide engines kunnen op de 360 gelukkig makkelijk draaien! _O_ vooral bij shooters lijkt me dit geweldig! :)
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Moet je eens zon filmpje kijken van Oblivion!
    zon filmpje over de physics. zoek maar even op gametrailers.com ofso.
    Daar kan je net als in Half life 2 alles oppakken en dan zie je het zo midden in je scherm.(als je begrijpt wat ik bedoel)
    In dat filmpje schieten ze bijvoorbeeld met pijlen op een emmer aan een touw en je ziet de emmer echt naar achter schieten en de pijlen blijven er in steken.SChiet op een hard oppervlak en de pijl ketst af.

    Even later zie je DIkke houten blokken met stekels eraan aan een touw naar beneden pleuren als de speler door zon valstrik lijn loopt en die blokken pleuren echt zo heel hard tegen elkaar aan warana ze heel realistisch bungelen en de touwen raken zelfs verstrikt in elkaar :)

    fakking mooi! geeft een mooi voorproefje wat je kunt verwachten in de next gen physics engines .

    EDIT : je ziet ook dat ie zon schedel opraakt van de grond en dan door het licht loopt en dan zie je de schaduwen heel realistisch op de muur en grond. Het licht valt zo door de oogkassen enso. (weet even snel niet meer of het nou een schedel of een ribbenkast was =$ )
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\

    Klopt, daarom worden Xbox 360 spellen straks zo grandioos!
    Natuurlijk is Oblivion hiervoor het perfecte voorbeeld. Alles kunnen oppakken enz en kapot kunnen schieten, aangezien je je haast in een echte wereld waant.

    Bij Splinter Cell 4 zal je dit waarschijnlijk wat minder nodig hebben, aangezien je hier in een level zit.
    Maar ik hoop wel dat er dus veel objecten op te pakken en kapot te schieten zijn.
     
  9. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell 1 was mijn eerste xbox game, maar ik vond er geen flikker aan omdat ik het veels te moeilijk vond! Splinter Cell 2 dus nooit gehad. Toen Splinter Cell 3, toen leek mij dat spel wel weer leuk vanwege de hoge waardering bij reviews. En jezus ja, wat was dat een ge-wel-dig spel!
    Splinter Cell 4 wordt dus ook een echte must-have voor mij *)
     
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    niks moeilijks aan aan deel 1 :)
    zit een handige tutorial in en als een bepaalde missie te moeilijk was of je snapt het echt niet kan je altijd nog een walkthrough erbij pakken :)
     
  11. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    deel 3 vind ik nog steeds de beste xbox game of all time! ben erg benieuwd naar de standaard die ze met deel 4 gaan neerzetten! _O_
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb die zien er goed uit :) .. alleen wel scans
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond ze iets wat tegenvallen, maar dat komt omdat ze scans zijn. Van welk magazine? Want dan wil ik die zeker kopen _O_

    EDIT: Ik kom er net achter dat dit xbox 1 screens zijn.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Serieus?!
    Ik vond het al best aardig :p.
    Wel stijlvol trouwens, die gevangenis sfeer.
    Beetje met je medegevangen daar rond hobbelen.

    Ik hoop dat er een ontsnappings level in zit, waarbij je dus je splinter Cell Moves gebruikt.
    Tegen muur op jumpen, hup, buisje vast pakken, en hem via via, eruit naaien.
    Zo iets, en dan beter uitgewerkt ;).

    Al met al, zijn dit dus Scans? Wat houd dit in?
    Geen Ingame Beelden ofzo?
     
  16. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon uit een blad gescant waardoor dus kwaliteit verloren gaat van het plaatje
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit zijn geen xbox 1 screens, maar waarsschijnlijk wel xbox 360 (next-gen screens) ... maar door de slechte scans ziet het er bagger uit :eek:
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ah sow, gewoon het woordt SCAN, in de betekenis van een SCAN :p .
    Ik dacht al.

    Zijn dus wel Xbox 360 Screens?
    Ik vind het er al best aardig uit zien, en aangezien het nog niet af is, wordt het natuurlijk nog beter.

    Zoals ik al eerder zei, dat Gevangenis Sfeertje is wel grappig voor een aantal levels.
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat Sam, die vent in dat oranje pak, of is sam die gozer die gekilled wordt op die bankdruk dingest? :p
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Of zijn die plaatjes van een totaal andere game :+

    Ik ben zelf nooit gek geweest op deze games van Tom Clancy, tgaat mij allemaal veel tesloom en vond het nou ook niet bepaald lekker spelen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina