1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo lijkt je dat stug, hij is een soldaat als hij een missie heeft om een terroristische groep undercover moet infiltreren dan zou hij er alles aan doen (vooral als hij er honderden mensen mee kan redden) maar ik weet bijna zeker dat je deze keus zelf kan maken.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb je ook wel gelijk in maar ik bedoel Lambert!!?
    In alle 3 de delen al z,n vriend en opdrachtgever en dan opeens hem vermoorden?
    Maarja je heb mischien wel gelijk want zoals ze zeggen "would u kill somebody to save 300 others"
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat zijn interessante elementen voor een game als dit.
    Zolang de keuze's ook invloed hebben op het spel :)...

    Zodra dit mogelijk is, heeft een spel ook veel meer Replay Waarde... Aangezien je natuurlijk de volgende keer een andere keuze maakt:).
     
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop dat je kan kiezen en dat er ook wat anders gebeurt als je een andere keuze neemt.
    Uiteraad zou ik de eerste keer Lambert laten leven en die 300.000 (?) mensen laten zitten.
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal dan wel weer zo'n domme achievement opstaan als je lambert laat leven ofzo. Ik schiet die kerel gewoon direct door zijn kop heen als ik de kans krijg :9. Zulke keuzes zijn wel altijd erg vet als je niet weet wat je te wachten staat nadat je zo'n keuze hebt gemaakt :).

    Op XBOXYDE staat een stukje gameplay van 5 minuten. Dit laat wel lekker zien hoe deze game er uit eindelijk uit gaat komen te zien. Viel me op dat niet alles op en top glimt zoals bij sommige andere games maar het meer lijkt op Ghost Recon 3(vind ik persoonlijk wat realistischer dan met olijf olie ingesmeerde mensen). Vooral dat blooming effect(licht dat in je ogen schijnt als je in de zon kijkt) is weer erg lekker gedaan.

    Ik kan echt niet wachten op september, en hoop nog altijd op een demo via marketplace :).
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die trailer gisteren gezien en dat was echt geweldig, vooral bij de ingame stukjes viel mijn mond open. Dit wordt één van de weinige must-haves voor mij, ook online (voor mij de eerste keer met SC) wordt het interessant maar de SP ziet er nu al veelbelovend uit. _O_ _O_ _O_

    PS: Waarschijnlijk al een paar keer gezegd, maar Michael Ironside doet de stem van Sam dus niet meer.. :'-(
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, echt zuur man :'-( dat was gewoon fisher en echt een vette stem! weet iemand mischien de reden?
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt jammer :'-(
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mischien kreeg hij te weinig betaald van ubi:p
     
  10. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Wie niet?
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben ik ook idd benieuwd naar.
    Hoor het net via jullie, en vind dat wel een groot gemis!

    Zijn stem WAS gewoon Sam Fisher. Heerlijk af en toe die teksten :cool:...
    Wel jammer, ik hoop echter dat UBI een goede vervanger vind. Die Sam Fisher's stem waardig is.
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer een nieuw filmpje op xboxyde.com verschenen en dit maal is het een soort interview met een van de uitgevers. Dit filmpje bevat weer ingame materiaal en die levels in die sneeuw dat je hem ziet zwemmen en dat level dat je die hele skyline van Shanghai ziet, zien er zo ontiegelijk goed uit :eek: Ben erg blij dat het mes weer terug is net zoals in SC:CT. Dat was toch echt wel mijn favoriete wapen :).

    SNEL DOWNLOADEN DUS!
     
  13. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit de stem van Ironside wel in het spel, hoor. Waarom? Nou,
    1 ) In alle andere trailers van het SC: DA hoor je hem wel, 2 ) Zijn stem zit wel in Splinter Cell Essentials, dat onlangs op de PSP is uitgekomen en een deel van de verhaallijn van Double Agent bevat, en 3 ) Als je op IGN.com de trailer Gameplay 1 downloadt kan je zo rond de 28-29 seconden duidelijk de stem van Ironside horen. Voor de duidelijkheid, de trailer vertoont gameplaybeelden, die op de E3 met een cameraatje zijn opgenomen.

    Waarschijnlijk is de stem in de trailer op Xbox Live een soort placeholder die ze er even snel in hebben gezet, want volgens mij zijn er op persconferenties andere filmpjes getoond waar Sams stem weer anders was...

    EDIT: Weet iemand trouwens of we nog een demo online mogen verwachten (op XBL)? Hij was geloof ik wel aangekondigd...
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Drie goede redenen hierboven, ik heb nog niet heel veel van SC: DA gezien maar die trailer op Marketplace wel en dat was duidelijk niet Ironside maar nu heb ik er weer hoop in, binnenkort maar even wat meer filmpjes zien. :)
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Man dat filmpje op de marketplace was ziek man _O_
     
  16. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan ;)
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    srry maar is door Ubi zelf aangekondigt dat het niet microsoft is :)
     
  18. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ?
    Ik zie niks over Microsoft, dus ik vermoed dat je Ironside bedoelt.
    Het is geconfirmed dat hij de stem speelt (in een andere trailer, waarbij ook een extreem coole versie van de ice grab is. Met ijs echt openbreken enz). E3 stem was een placeholder.

    Let op dat er in verschillende trailers waarschijnlijk meerdere builds van het spel te zien zijn. Zo is de ene keer Iceland erg mooi, maar de andere keer weer minder.

    Ik vind die kleding en de karakters in die CGI-trailer echt geweldig :)
     
  19. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Door wie en wanneer is het geconfirmed?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    op Gamespot kan ik zweren dat ze echt zeiden Ironside het niet meer zou doen :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina