1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Voor dit spel én PES '07 ga ik weer een Xbox 360 aan schaffen. Tegen die tijd heb ik teminste weer wat centen :cool:.

    Deze Serie is gewoon Top :). Met zoals men al kan zien, prachtige Graphics en een heerlijke beloofde vernieuwende gameplay.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar vind ik eigenlijk alleen Double Agent echt interessant, tenzij er nog onverwachte titels uitkomen natuurlijk. :)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    En heb je dan je oude gamertag terug? Of hoe zit dat?

    Greetz
    Boss
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jepss Jepss!
    I will Be Back :cool:.

    Wordt weer Toppie Boss. Met dit soort spellen (houdt jij toch ook van?) zouden we een lekker team kunnen vormen denk ik.
    Aangezien het bij GRAW ook lekker liep :).

    Tegen die tijd heb ik weer Centen voor een Xbox 360, en dan zal dit spel het eerste zijn dat ik aanschaf.
    (samen met PES '07)

    Mijn GamerTag houdt ik dus ook gewoon. Ik heb jullie ook nog allemaal gewoon in mijn Vriendenlijst. Dus een berichtje via LIVe kan je gewoon sturen.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah oké, cool :). Kijk inderdaad wel uit naar deze game. Vorige game heb ik wel alleen co-op online gespeeld(wat machtig was):).
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Graphics vielen tegen in de filmpjes die ik heb gezien
    Gameplay als vanouds goed !
     
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    tja de een kan het zien de andere niet
    Denk dat ik er mee geboren ben

    Maar goed je kan uit de filmpjes al heel veel over de gameplay halen,
    De Animaties ! ( beweegt sam soepel )
    De Camera enz enz...
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    wist niet dat ze dat onder gameplay verstonden ;) :lol:
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij ook niet neej;)...

    Maar de Graphics vind je niet mooi?!
    Als ik die Pics zie op de Frontpage van XBW, zucht ik toch wel een keer diep en hoop dat ik tegen die tijd weer een Xbox 360 op mijn Kamertje heb staan:).

    En met de Gameplay zal het ook wel goed komen. Echter is nog de vraag hoe DAT uitgewerkt gaat worden ;).
     
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo eerst had je er een toen heb je hem weggedaan en nu ga je er weer een kopen??? beetje raar he mystery x????
     
  11. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ja dat verstaan ze ook onder gameplay ! als Sam houterig loopt valt dit onder gameplay
    Als je de camera niet goed mee kan draaien valt dit onder gameplay !

    dus houd je smilies maar voor je en :x
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je met die camera wel gelijk. In ieder geval ben ik wel benieuwd naar de omgevingen, we zagen al een paar levels op een besneeuwd landschap maar ook die warme woestijn en dat Chinese level lijkt me erg mooi. :)
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Omdat ik Muziek draaien nog altijd véél liever doe dan Gamen. Vandaar dat mijn Dj Set ook voorging en ik de Xbox 360 heb verkocht.
    (wegens geld gebrek)

    Echter blijft Gamen gewoon een hobby van mij:), en zal ik na verloop van tijd ook gewoon weer een Console aanschaffen.
     
  14. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie snel genoeg waren geweest, hadden jullie de eerste geleakte SvM screens kunnen zien. Het is policy om links er naar toe niet toe te staan, en dat doe ik dus ook niet. Maar ze zijn ondertussen te vinden op verschillende sites.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    De nieuwe Splinter Cell: Double Agent zal zich afspelen in 2007. De game zal zich op verschillende locaties afspelen waaronder Madrid, Londen, Rio de Janeiro, New York en Berlijn. De game zal aardig wat nieuwe features kennen. Zo zal Sam Fisher bij langere missies ook zo nu en dan moeten eten om op krachten te blijven. In bepaalde missies zal Fisher ook een raft (=boot) moet gebruiken. Zeer positief is het feit dat de game ook weer een co-op modus zal bevatten! Het lijkt er nu dan ook op dat we beelden van deze co-op modus hebben gevonden. Hieronder zie je wat plaatjes, ik laat het oordelen aan jullie zelf over.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2006
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    2007, dat is cool. (terug in de tijd, toch? Vergeleken met andere sc delen... of was het nou 2005 of dergelijke?)
     
  17. basovich

    basovich Guest

    zie ik daar nou een 1e pers. shot? meestal zie je toch nog een stukje van de arm..ik ben benieuwd8)
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    zupertoll! dit spel is mooi!
     
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    aarch, lijkt me een super spel worden maar eten tijdens je missies omdat je anders te moe wordt 8) hoe gek moet het worden, ik hoop toch eigenlijk dat het etensgedeelte niet door gaat, want dat gaat me toch iets te ver, maar verder lijkt met dit echt een super spel te worden :9
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Etens Gedeelte zal wel niet overdreven worden. Mocht dit erin komen, zal het vast wel net zo iets zijn als een Medic Kit.
    Dus makkelijk te vinden, en te gebruiken.

    Verder zien de MP screens er opzich wel dik uit. Heel gelikt :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina