1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn hoaxes. Eetgedeelten :confused: Dus echt nooit :p Die levels zijn ook grotendeels nep. Wat zeker is: Shanghai (iig voor 360), Kinsasha, New York, JBA HQ, Iceland.
    Coop mode is eruit op next-gen (current-gen is nog niet zeker voor mij). Dit zijn de geleakte SvM shots. Die witte outlines zijn waarschijnlijk 'ghosts' om nieuwe spelers te helpen, OF een nieuwe soort vision (niet de nieuwe Sound Wave-vision)

    Kweet niet of Ubi_Michiel blij is met die bovenste 4 screens...
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dat snap ik nou niet.
    Hoezo is het zo, ramp dat er 4 gelekte screens zijn van de MP:confused:
    Ik bedoel er is tot nu toe alleen nog maar positief gereageerd op die MP shots.
    Ook op andere forums.
    Dus ik snap het probleem niet.
    Toen ik eergister die 4 shots zag werd ik hysterisch van blijdschap!!.
    Ik bedoel check zo mooi vergeleken de MP graphics van chaos theory.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Co-op eruit? Dat is voor mij een stap terug....
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat zou idd wel jammer zijn. Althans, uiteindelijk heb ik toch veel meer de Versus mode gespeeld.
    Maar toch was de Co-op zwaar vet :). En zou het jammer zijn als deze eruit gehaald is...
     
  5. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    "The reason for embargos like the one on these screens is that print magazines have longer lead times than online press or our websites. A print mag might be given screens and information right now which they are not physically able to get into a magazine and onto store shelves for a month. If videogame companies (and, in fact, most companies in most industries) didn't do this, everything you read in magazines would be out of date." Monkeyhat, Ubisoft UK Community Manager.

    "Sorry guys, magazine scans are in fact not allowed to be posted in these forums. It's not because of the content, but because CGW makes money by having people buy the magazine, and by making money they can keep printing the magazine. They don't get that money when the article is simply made available online.

    We want to support these media sources rather than contribute to their downfall, thus we don't allow magazine scans on our forums.

    Seems fair, no? " Rhoulette, US CM

    mij maakt het niet veel uit of het hier staat, maar tis wel lullig voor dat magazine :p
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Shit happens ;).
    Ben allang blij dat ze wel op net verschijnen, aangezien ik nu dus geen geld aan een Magazine hoef uit te geven.

    Maar ze hebben we gelijk.
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan verdienen ze maar een stuivertje minder omdat deze foto's hier staan.

    De multiplayer ziet er ook goed uit, als het net zo goed wordt als SCPT en de co-op modus heeft van SCCT ben ik verkocht, als ik dat al nog niet was :)

    wat lees ik net in die post van scworld :mad: is de co-op mode eruit op de next gen? :mad: jammer hoor.. Screens stonden btw ook op ownage.nl wil je als nog kunnen zien.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  8. mars15

    mars15 Guest

    waarom zijn die screens nouw weg joh

    ow zie het al
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Liever de co-op weg,dan de versus.
    Co-op is leuk voor 1 of 2 keer.
    Maar de versus blijft elke dag leuk.
    Ik daag jullie uit om een keer een potje versus tegen mij te doen}:] :thumbs:
    Voeg me maar toe en we houden een keer een match 2 tegen 2.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die uitdaging neem ik wel aan! :)
    Althans, NU nog niet, aangezien ik geen Xbox 360 heb.

    Maar tegen die tijd dat Deeltje 4 er is kunnen we zekers eens spelen. Meaby team vormen:).
    In elk geval ben ik ook blij dat de Versus er ook nog gewoon in zit. (wat ik ook niet anders had verwacht)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb de meeste lol gehad bij het vorige spel met de co-op modus. Super leuk gewoon, elkaars schouders gebruiken om tegen een muur op te klimmen of je partner weggooien tegen een onwetende wachter. Gewoon het feit dat je met z'n tweeen samen kunt werken om een missie te halen. Ik ga SC4 nog steeds halen, maar ik vind het weghalen van co-op (DE reden voor mij om het spel eerst te halen) echt verschrikkelijk. VS games zijn ook leuk, maar wees nou eerlijk: dit is niet bepaald een vernieuwende feature.
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ Mystery x

    Moeten we zeker doen lijkt me cool:thumbs:
    Ben zelf Super verslaafd aan versus en speel het nog bijna elke dag wel.
    Ondanks al m,n 360 games die ik heb,blijft versus voor mij de verslafendste MP game tot op heden.
    Dus lemme know:b:

    @ Zifnap

    Ik vind het enerzijds ook wel jammer.
    Ik bedoel hoe meer er in een game zit hoe langer de speelduur ervan.
    Dus had het offcourse liever ook wel terug gezien in dit 4e deeltje.
    Maargoed het mocht niet baten,dus lets hope dat ubi er voor de sp en mp nog extra veel moeite in stoppen!!.

    Ook hoop ik niet dat ubi de MP TE Mainstream maakt.
    Heb al in wat interviews gelezen dat ubisoft de game toegankelijker wilt maken voor de "nieuwe"gamers.
    Opzich begrijpelijk,want lets face it.
    ALs je een n00b was en je hebt had nooit gedaan werd je echt verkracht in dat spel want het was behoorlijk hardcore.
    Maar toch hoop ik dat het de moeilijkheidsgraad wel een beetje hoog blijft.
    Ik wil natuurlijk wel een beetje ervoor knokken om de game te winnen\o/
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Juist Smokey!
    Dat is juist de kracht van de Versus Mode bij Splinter Cell! :)

    Mensen ZO hard af kunnen maken. Vooral als Spy zijnde vind ik dit een heerlijk spel!
    Was zwaar goed in het level Aquarius! Heb alle 3 de delen ook nog mooi thuis staan!
    (ondanks dat ik geen Console meer heb)
    Gewoon weg, omdat dit voor mij de beste spellen serie is!
    Maar het moet idd gewoon vrij moeilijk blijven. Althans, het moet een spel worden waarbij je het veel moet spelen WIL je goed worden.

    Idd jammer dat de Co-op eruit is. Het had iets extra's en leuk, om samen door die levels heen te gaan.
    *
    meaby straks via een Content Download?

    Verder Smokey voeg ik je tegen die tijd wel toe (als ik weer een 360 heb)
    Lijkt mij leuk om met nog zo'n fan samen een team te vormen :)!
     
  14. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Als PC gamer (ja, kben hier alleen voor info :p) ben ik benieuwd of ik met Vista tegen jullie Xbox-ers kan spelen. Zal wel lachen zijn. Voor de mensen die van Coop houden, heb ik eventueel een paar stealth walkthrough/speed-run-achtige dingen (door mijn coop-partner en mij gemaakt). Zitten wel gave dingen in :).

    Panama in 6:14 (0 ko's/kills, 100%)
    UNHQ, Train Station, Nuclear Power Plant ook nog (kweet de stats daar ff niet meer van)
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Whahaha meen je dat nou Mystery x dat aquarius je favo level is8)
    Mijne namelijk ook_O_
    Ik ken de bleu room, the pirates room, techroom echt helemaal uit m,n hoofd!!
    Tis gewoon zo spannend als je ergens verstopt zit (als spy zijnde)
    En je ziet opeens een flashlight achter je van een merc8) MADNESS!!

    Hoop alleen dat ze wat bugs eruit halen in de mp.
    Zoals de lag als je een merc van achteren bij z,n nek wilt grabben.
    En dat sommige frags opeens meteen exploderen|:- (en das niet leuk als je net een sprint wilt trekken)

    En als laatste zou ik het ook vet vinden als er wat oude maps terug zouden keren naar de 360 versie(aquarius in hd anyone!!)
    Maarja ik wil zo veel!

    Ook heb ik op een amerikaanse splintercell forum gelezen,dat spy,s nu de inventory van de mercenaries kunnen hacken.
    Dus bijvoorbeeld van een afstand,een merc z,n motionvision uitschakelen_O_
    en nog een aantal vette dingen.
    ALs ik meer weet zal ik het zeker hier gaan posten!!

    Gr33tzz Smok3yy
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Aquarius is gewoon een relaxte map!
    Maar die Bugs ware idd erg vervelend. Zoals je al zegt, idd het meteen ontploffen van granaten en de lag die je krijgt wanneer je een MERC vast wil grijpen.
    (heeft soms zoveel Stress momenten opgeleverd :cool:)

    Verder zou het idd wel leuk zijn als de 2e meest gespeelde maps van deeltje 3 in Deeltje 4 komen.
    Althans, niet teveel Oude maps van Choas Theory, aangezien ik graag veel nieuwe Maps zie:)!

    En als het straks waar blijkt te zijn, dat je idd dat soort dingen als Motion Vision enz. van afstand kan uitkrijgen bij de MERC is dat wel strak!
    Althans, als het goed uitgewerkt is.....
    NIet dat die MERCS straks niets meer kunnen ;).

    Verder zou er toch een aparte Versus Mode op de Xbox 360 verschijnen?! Ben erg benieuwd wat dat gaat worden...
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet dat jullie zo veel plezier konden hebben met sc 3 multi player. Splinter Cell 2 multi player DAT was heerlijk, toen was het nieuw en fris.Met mount hospital en Cinema. Sc3 was het zelfde maar dan slechter uitgewerkt. Splinter Cell 2 online heb ik jaren gespeeld, ik hoop dat splinter cell 4 daar trouw aanblijft, want deel 3 was goed vanwege de super co-op.
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    huh, Dude SC3 zijn versus mode was/is precies hetzelfde als op SC2.
    Behalve een paar andere maps en met SC3 had je een paar nieuwe functies zoals luitjes over de railing trekken.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal mee eens:b:
    Toch was cinema in deeltje 2 ook een erg sfeervol level.
    Wel raar ik koop splinter cell gewoon echt 80% voor de mp.
    Dus mijn verwachtingen zijn ook uiterst hoog!!

    Toch lijkt me dat keuzes maken in de sp ook wel cool worden mits het goed is uitgewerkt.
    Maar ik weet nu al dat ik de slechte kant opgaat lol.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  20. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    cinema uit deeltje 2, dat wil ik terug zien...
    die map heb ik echt "grijs" gespeeld :D

    Maar ik ga ook vooral voor de multi-player, ondanks dat ik de single player in deze serie ook echt super vind. Maar het blijft gewoon geweldig die versus mode, en spanning die erbij komt kijken, en altijd maar helemaal geconcentreerd zijn (zeker als merc). Eigenlijk hoop ik dat ze de gameplay gewoon hetzelfde houden, en niet al te veel nieuwe dingen invoeren...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina