1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mee eens King Steven! :)
    Het Concept moet gewoon hetzelfde blijven. Niet dat we straks verrast worden met een totaal andere GamePlay enz.
    Kan goed uitpakken natuurlijk, maar vrees dan het ergste.

    Verder ga ook ik het meest van de MultiPlayer. Deze speel je gewoon het meest, en brengt ook de meeste Fun mee.
    Gewoon het rondsluipen als Spy, en rond rennen als MERC. Zolang het lekker speelt zoals de voorgaande delen, en er geen (of niet teveel) vervelende BUGS inzitten vind ik het best.

    Helemaal lekker mee genomen, als het er straks ZO mooi uitziet als op die screens:)...
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, niet echt. De mercs hadden in deel drie voordeel. Met die domme naar voor streef rolls, waarmee je een spy op de grond kon leggen. En de 360 graden draai waarmee je een spy KO kon slaan. Een echte kenner weet dat splinter cell 2 en 3 versus wel heel wat van elkaar verschillen.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb je ook wel een beetje gelijk in.
    Veel vonden dat de merc,s in het 3e deeltje een beetje overpowered waren.
    Maar dat maakte de potjes toch wel spannender vond ik,want dan komt het echt op teamplay aan:b:
    Maar ik kan me soms ook ergeren aan de "chargemove" en de "berserk"
    Hoop dat ze in het nieuwe deel de beide characters een beetje zullen balanceren,maar dat het als spy zijnde toch iets meer pittiger blijft!
    Oohjah,laat ze dan ook meteen wat doen aan de sommige vervelende glitches,bijv een merc over een railing willen trekken en dat ze je dan neerknallen door een bepaalde knoppencombinatie in te drukken
    Heb ook gelezen dat de spy,s in het nieuwe deel geen gebruik meer zullen kunnen maken van de "shockergun"

    Godver... ik kan echt niet wachten op de eerste ingame gameplay footage van versus8) 8) 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    het blijft een meesterlijk concept die versus van splinter cell, ik hoop dat ook echt dat deel 4 een goede versus zegt.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    That's the Word!
    Zoals Rikkel al zegt is het inderaad een Meesterlijk Concept.

    @ Smokey

    Jepss, nu herinner ik ook weer even die frusterende momenten bij Splinter Cell...
    Zoals het op een MERC willen Jumpen (omdat je zeker weet dat hij je niet gesien heeft) en hij vervolgens uit het niets zo'n 360 slag uit zijn lichaam pompt waardoor jij Knock out gaat ;).

    Of de Glitches als een Dwerg Worden (met die Stickie Cams), Vissen in Aquarius laten rondzwemmen en nog een aantal meer.

    Ook moet het niet kunnen idd, dat je door die knoppen combinatie een vette Move van de Spy kan Cancellen.

    Al met al heb ik er wel vertrouwen in :). Aangezien de Splinter Cell serie mij nog niet heeft teleurgesteld.
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop ook echt dat de multiplayer weer zo werd als bij deel 2.

    De merc's waren gewoon vet overpowered met al die back packs en rommel. Ook waren de maps stukken minder imo, wel groter (te groot!) maar gewoon niet zo eerlijk en goed verdeeld als bij deel 2. Mount hospital moet er gewoon zeker weer in, maar dat zal wel niet gebeuren.

    Erg jammer trouwens dat de coop eruit is, daar heb ik toch wel van genoten.
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan me nog herrineren dat ik met renegades en tigerstyle zo vaak had gespeeld, deel 2 was gewoon de best!
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond drie 10x beter (SP sowieso maar) de multiplayer was echt geweldig en k vond dat he juist wel iets had dat de mercs zo goed waren.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zolang de game strak speelde. Dus niemand LAG had, dan vond ik wel dat er een aardige balans was :).
    Althans, de MERC kon ik goed afmaken als Spy zijnde....

    Hoewel het nog altijd wel een frusterend was jah, met dat slaan en naar voren rennen van die MERC, waardoor je in eens om ligt.

    Maarjah, het hoorde bij het spel, en zal vanzelf wel goed komen in deeltje 4 alweer :).
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    *oepss*
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Gelekte ingame screenshots van versus.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    op die laatste screen staan toch 3 spies of is die achterste een merc
     
  13. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je het zegt... zijn er zeker 3 en het lijkt alsof er ook 3 mercs zijn, kijk maar rechtsbovenin staan 3 namen, dat lijken mij de namen van de mercs, maar ik kan natuurlijk ook helemaal fout zitten
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Klopt het is nu namelijk mogelijk om 3 tegen 3 te spelen;)
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou net zeggen was toch allang bekend?
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wist dit ook nog niet...
    Maar is wel vet! :)

    Is dit dan ook die Speciale Versus mode die de Xbox 360 zou krijgen?
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Yep de 360 krijgt exclusief de versus!!
     
  18. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ahum, 360 EN PC (mede door mijn petitie :p) krijgen 3vs3 SvM. De rest krijgt 3vs3 SvS
     
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ow oke, wist dit ook nog niet, maar blijft de mogelijkheid er wel om ook 2 tegen 2 te spelen, want ik vond dit altijd wel relaxt.

    (*gaat zoeken voor een 3e teamgenoot)
    nee ik zie wel, hoop alleen dat de 2 vs 2 optie er ook in zit
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zelf hoop ik ook dat je alsnog 2 vs 2 kan doen.
    Ik heb een vriend in Engeland met wie ik heel vaak splinter cell speel(al 2 jaar)
    En wij werken echt supergoed samen en zijn ook best goed.
    Dus zou het niet echt zien zitten om er dan een 3e spelere erbij te hebben die het voor je verkl**t als je net in een spannende game zit.

    Maar zelf denk ik wel dat ubi er bij de "restrictions/options" een mogelijk heid erbij zal doen om te kiezen hoveel mensen je in je lobby wilt ontvangen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina