Ja klopt ik deed mines ook altijd uit.
Vond het altijd zo lullig,als je de hele tijd sneaky speelde.
En dan op het laatst een sprint trekte om die merc bij z,n nek te pakken die zich 3 meter verder bevond en dan "piep piep boemmmm" hoorde:{
Dus meestal zette ik mines ook uit
Maargoed kan niet wachten op wat spannende clanmatches
Daar proost ik op:b:
@ Mystery x
Hoop dat je tegen die tijd een 360 heb
Kunnen we ff lekker samen wat mercs laten huilen
@ dennizz
Ok het zit zo.
Zie het als een kat en muis spel.
Je hebt 2 mercenaries(supersoldaten met guns en granaten enz)
En je hebt 2 spionnen( spionnen dus.. )
Het doel van deathmatch is dat de mercs de spy,s killen en vice versa.
Merc= voordeelterke wapens,krachtige,slagmoves, en leuke gadgets om spy,s te zien op hun map (aangezien spy,s moeilijk te zien zijn voor de merc)
Nadeel: vallen veel meer op dan spy,s, kunnen niet op plaatsen komen waar de spy weer wel kan komen.
en merc speel je btw in 1st person
Spy,s=voordeel:Niet opvallend,lenig,kunnen op plekken komen waar de merc weer niet kan komen.
Handige gadgets(denk aan de sticky cam ui de sp)
En sneller dan de merc
Nadeel:zijn veel minder krachtig dan de merc,en hebben alleen een shockergun (dus geen uzi,shotgun,en assault rifle zoals de mercs)
En spy,s speel je in 3rd person
Dan heb je ook nog een story mode,en dat houdt in dat je bijv. cmputers moet hacken enz en dat kan zo,n 10 sec duren.
Maar dan krijgen de mercs dus te zien ibn hun scherm "hacking in progress" en dan zullen ze natuurlijk alles doen om je te killen zodat je niet de computers kan hacken.
Om kort te zijn: het is gewoon superspannend,verslavend en geeft je echt een kick als je een computer weet te hacken of een merc killt en dan nog iets in z,n oor te fluisteren via je headset.
Wel moet ik erbij zeggen dat het een behoorlijk pittige instapdrempel heeft, en dat je de eerste paar dagen een flinke n00b zult zijn.
Maar als je er beter in wordt ben je addicted(tenminste ik wel )
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Gr33tzz smok3yy
Laatst bewerkt: 2 jul 2006