1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    bij 3 kon je toch ook gewoon 1vs1 doen dus maak je maar geen zorgen dat je niet 2vs2 kan doen.

2. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je bijvoorbeeld ranking gaat spelen, kon dat niet bij het vorige deel, en daar gaat het (mij) hier om...

want custom game moet wel kunnen ja, anders doet ubisoft echt iets fout...

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Of het ranked ook kan weet ik niet,Ik denk dat het een kwestie van tijd gaat worden voordat we meer informatie krijgen omtrent versus.
    Vind het jammer dat de meeste previews op site,s en magazine,s meer draaien om het singleplayer aspect.

Ik bedoel we weten natuurlijk wel al een aantal zaken vd online modus.
    Maar had graag al een gameplay filmpje ervan gezien\o/
    Want september is niet meer erg ver van ons vandaan.
    Maarja als ze de game maar niet verpesten vind ik alles best,en kan(moet) ik best het geduld opbrengen.

zolang ze de game maar niet TE mainstream maken *ahum* 8)

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Te Mainstream zal het toch niet worden?
    Het is nu net de kracht van deze serie......

En meer informatie zullen we idd vanzelf wel krijgen over zowel SP als MP. Doormiddel van informatie, screens en hopelijk de heerlijke INgame filmpjes:).
    En voor je het weet is deze game al weer uit joh. Aangezien het nu vakantie is...
    En die afgelopen is eind augustus, is September al weer vlug!

5. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op 2 vs 2 voor ranked games, anders kan je nooit goed communiceren. Bij 3 vs 3 moet je uren wachten voordat je een ranking potje kan spelen. Bij 2 vs 2 was dat al heel lang.

6. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    naddel van communicatie:
    1: "Pak die Merc!"
    2: "Ok!"
    3: "Ok!"
    *3 gaat dood*
    1: "3, jij moest rustig blijven"

dus je weet niet welke commando's voor wie zijn. Moet je dus eerst de naam van degene roepen voor wie het bedoeld is. Hopelijk hebben ze hieraan gedacht en er een oplossing voor gevonden.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    "Ghost here, I've taken position."

Gewoon elkaars bijnaam gebruiken. Trouwens, hoe zit dat met de chat kanalen? Kan dat andere team ook meeluisteren?

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Lijkt mij ook aan en uit te zetten. Dit zijn dingen waar je je niet druk over hoeft te maken.
    Ubisoft weet dit gewoon net als in deeltje 2 op te lossen. Aangezien je daar ook kon instellen of je het andere team kon horen ofniet...

Verder moet je gewoon idd even de naam zeggen en dan wat je graag wilt. Lijkt mij dat dit ook gewoon lukt. Aangezien je bij spellen als Halo 2 (waarbij je met meer man in een team bent) ook goede commando's aan elkaar kunt geven.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik vind het leu kdat ze de optie geven om 3 tegen 3 te spelen.
    Maar ik denk persoonlijk dat als het kan ik toch 2 vs 2 blijf doen.
    Of het moet echt goed uitgewerkt worden.

Hoop dan ook dat de maps wat groter zijn,wants 3 mercs+ 3x wallmines=vaak dood8)

10. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het 3 vs 3 is dan moet je fucking goede afspraken maken van wie wat doet, wie hoe loopt etc. etc.

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Wat maakt men zich druk?
    2 vs 2 gaat toch al goed? :)

Met 3 man wordt de boel alleen nog maar Intensiever en vetter. Tuurlijk wordt het wat meer Communiceren. Maar wordt vast geen probleem...
    Je herkent de stem toch van mensen?

(tenzij je écht met vreemden speelt)

@ Smokey

Die Mines heb ik altijd afgezet. En wanneer ik in andere games kwam, hadden ook zij altijd die Mines uitgezet.
    Vond die dingen maar saai, en was blij dat ik niet de enige was ;)

12. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de vorige 3 splinter cell's nooit online gespeeld.. Alleen de SP's. :) Kan een van jullie mij uitleggen hoe het MP gebeuren precies werkt?

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja klopt ik deed mines ook altijd uit.
    Vond het altijd zo lullig,als je de hele tijd sneaky speelde.
    En dan op het laatst een sprint trekte om die merc bij z,n nek te pakken die zich 3 meter verder bevond en dan "piep piep boemmmm" hoorde:{

Dus meestal zette ik mines ook uit:thumbs:

Maargoed kan niet wachten op wat spannende clanmatches
    Daar proost ik op:b:

@ Mystery x

Hoop dat je tegen die tijd een 360 heb
    Kunnen we ff lekker samen wat mercs laten huilen_O_

@ dennizz

Ok het zit zo.
    Zie het als een kat en muis spel.
    Je hebt 2 mercenaries(supersoldaten met guns en granaten enz)
    En je hebt 2 spionnen( spionnen dus..:p )
    Het doel van deathmatch is dat de mercs de spy,s killen en vice versa.

Merc= voordeel:confused:terke wapens,krachtige,slagmoves, en leuke gadgets om spy,s te zien op hun map (aangezien spy,s moeilijk te zien zijn voor de merc)

Nadeel: vallen veel meer op dan spy,s, kunnen niet op plaatsen komen waar de spy weer wel kan komen.

en merc speel je btw in 1st person

Spy,s=voordeel:Niet opvallend,lenig,kunnen op plekken komen waar de merc weer niet kan komen.
    Handige gadgets(denk aan de sticky cam ui de sp)
    En sneller dan de merc

Nadeel:zijn veel minder krachtig dan de merc,en hebben alleen een shockergun (dus geen uzi,shotgun,en assault rifle zoals de mercs)

En spy,s speel je in 3rd person

Dan heb je ook nog een story mode,en dat houdt in dat je bijv. cmputers moet hacken enz en dat kan zo,n 10 sec duren.
    Maar dan krijgen de mercs dus te zien ibn hun scherm "hacking in progress" en dan zullen ze natuurlijk alles doen om je te killen zodat je niet de computers kan hacken.

Om kort te zijn: het is gewoon superspannend,verslavend en geeft je echt een kick als je een computer weet te hacken of een merc killt en dan nog iets in z,n oor te fluisteren via je headset.

Wel moet ik erbij zeggen dat het een behoorlijk pittige instapdrempel heeft, en dat je de eerste paar dagen een flinke n00b zult zijn.
    Maar als je er beter in wordt ben je addicted(tenminste ik wel :p )

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Gr33tzz smok3yy

Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    @ Smokey

Whaha, dit stukje van jou had ik ook kunnen typen. Ben het daar helemaal mee eens namelijk:

Om kort te zijn: het is gewoon superspannend,verslavend en geeft je echt een kick als je een computer weet te hacken of een merc killt en dan nog iets in z,n oor te fluisteren via je headset.

Wel moet ik erbij zeggen dat het een behoorlijk pittige instapdrempel heeft, en dat je de eerste paar dagen een flinke n00b zult zijn.
    Maar als je er beter in wordt ben je addicted(tenminste ik wel :p )

Het vetste is idd gewoon de kick die je krijgt wanneer je een MERC afmaakt zonder dat hij ook maar een seconde heeft geweten wat het is overkomen...
    Het prachtige is, dat ik nog heel wat plekjes weet, waar het bijna ALTIJD lukt om een Merc te killen.
    En het leuke is dat zoals Smokey al zegt... Het nog even gauw wat zeggen via je headset tegen hem.

Verder hoop ik ook dat ik tegen die tijd een Xbox 360 heb. Echter is het nog maar de vraag...
    Aangezien ik ook voor Scanners (lampen) met een maat aan het sparen ben!

15. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ik zal dus in het begin volop gekilled gaan worden... Klinkt voor de rest wel allemaal superstrak.. thnx voor de info!

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    No problem:thumbs:

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kheb er zin in joh! ik zag hem staan om te pre orderen en ik werd gek 8)

19. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game lijkt me echt heel vet, maar aan het eind van het jaar komen zoveel vette games uit, ik moet echt ff gaan sparen :mad: maar ik wil BFME2 ook hebben :mad:

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Wordt óf sparen, of keuzes maken...
    Ik zou het wel weten met dit spel in aantocht :cool:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina