1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

woooshh,

the sick hoe mooi 8)..maaruh als je die zonnebril toch op deed kreeg je toch donkerder beeld, of had hij nou zijn normale bril op?? waarschijnlijk wel dan.
    Maar is wel vet mooi als hij op die gasten schiet en dan die gaten in die muur _O_

EDIT:

hier weer die zidane move, maar dan met de tegenstander in een italiaans tshirt

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2006
  2. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    sc 4 DA komt toch ook voor de gewone xbox neem ik aan ik hoop ut want ik mag de 360 niet halen dus wil hem super graag dna op de gewone kan me iemand dit zeker zeggen ik twijfel nog al sommige die ik ken zeggen dat die niet op de gewone xbox komt.

3. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt wel op de gewone Xbox! :)

4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpjes zien er erg goed uit. De versus mode is weer erg verschillend ivg met chaos theory en hopelijk weer net zo origineel als in SCPT. Ik ga deze game 100% zeker kopen want dit lijkt me weer erg leuk net als alle andere delen, die hopelijk de kracht van de 360 een beetje kan benutten.

6. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Hier wat nieuwe videos die (alle?) features laten zien (grote bestanden!)

Ze komen van RapidShare maar ik weet nog niet of ze geleaked zijn. Dat wacht ik even af. Mocht dat zo zijn, dan werken de URLs niet meer ;) Tot die tijd hebben jullie wat om over te kwijlen.

URLs edited: Ze zouden nu linken naar een placeholder die niet echt nuttig is.

Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.youtube.com/watch?v=5RJBvmP16GA

DA MP

Ik heb alle filmpjes bekeken, en ik vind het een verbetering tegen over SCCT, maar niet beter dan SCPT. Ik denk dat de mercs weer te veel voordeel hebben met die drone, en die backrol, en de tracking vision. Als die altijd aankan is het gewoon niet meer leuk. Ik wil gewoon dat de SCPT in een 360 versie uitbrengen want die game is online nog steeds heer en meester. Maar kopen zal ik heb toch, omdat hij zooooo bruut is. :)

Laatst bewerkt: 23 jul 2006
  8. scworld

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Versus is niet een uitbreiding maar een heel ander concept, dus je kan het niet vergelijking met vorige versies. Daar is gewoon teveel voor veranderd: geen shockergun voor Spies, minder gadgets, snellere gameplay als Spies, 3vs3 (heel belangrijk), de nieuwe manier van hacken (dichterbij=sneller) zal enorm veel effect hebben op de gameplay, nieuwe moves voor mercs (abseilen zal een spy voordeel teniet doen, maar kost tijd, dus spy heeft genoeg tijd om SNEL weg te komen) etc etc etc. Dus wat mij betreft is het anders. Het lijkt me meer FUN. Of het beter is moeten we maar afwachten. Het is iig ANDERS ;)

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    WTf, helemaal niet. Is het zelfde concept. Spies vs Mercs en spies moet hacken. Dat is het concept. Ik vind dat SCCT de plank naast sloeg met hun MP. Te veel voordeel voor merc, te grote levels. Ik hoop da SPDA wat compactere maps heeft, zoals cinema in SCPT en Museum _O_ Maar wat ik zag qua nieuwe moves bij de spies ben ik tevreden, alleen het hacken op afstand? Ik weet niet of dat iets wordt, ik moet het natuurlijk eerst allemaal eerst spelen.

Wat ik wel jammer vind is dat er blijkbaar geen co-op in de 360 versie zit. Echt stom dat dat zo is gedaan, want co-op was echt super in SCCT.

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar baseer je op dat er geen co-op bij de 360 versie zit?

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Er zit idd geen co-op in.
    Zelf begin ik ook een beetje bang te worden als ik hoor hoeveel vernieuwingen er zijn.
    Dont get me wrong kan nog steeds echt niet wachten tot ik die game kan spelen!!!!!
    Maar er word zoveel veranderd dat ik wel zoiets heb van ,doet ubi er goed aan.
    Ik bedoel beide teams kunnen i.p.v 4 gadgets nu maar 1 kiezen:confused:
    En als merc gaat de controller trillen als er een spy in de buurt is hoe dichterbij de spy hoe harder de controller gaat trillen.
    Dan vraag ik me serieus af,als de spy al geen shockergun meer heeft en ook nog maar eens 1 gadget kan kiezen dan word het errug lastig als je dan ook nog gemerkt wordt als je achter een merc aanloopt|:-

Maar anyhoe ik heb vertrouwen in ubi,en ik kan me niet voorstellen dat ze beide teams zo ongebalanceerd zouden houden.
    Het is nog steeds me number 1 game!!!
    SO dont screw it up!!:b:

12. basovich

basovich Guest

de multiplayer speelt nu echt veel sneller :)..
    SC: CT speelde echt zzooo traag..

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben blij dat het traag was.
    Is tenslotte een stealth game.

14. scworld

Leuk Bevonden:
    0
    IVM al die veranderingen, zullen de huidige tactics niet meer werken. Daarom sprak ik van een nieuw concept. Gameplay is gewoon heel anders.
    Er is nog niet veel bekend over de gadgets, dus we moeten op meer info daarvan wachten. Het LIJKT alsof de proximity detector een item is, die je moet selecteren, dus meerdere items lijkt me logisch.

@rikkel, de levels worden juist groter ivm 3 vs 3. Maar er is nu wel die 3D minimap die het miss makkelijker maakt om in het begin de snelste routes te vinden.

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Nog groter :eek: De maps in SCPT zoals Mount hospital, museum en cinema waren imo veel leuker dan die grote maps zoals die rocketfacility in SCCT. Maar ja ik weet sowieso niet of het nou wel zo leuk allemaal wordt, als de spy geen shocker en dergelijke meer heeft dan krijgt de merc wel erg veel voordeel. Ik hoop wel dat je niet meer zo loodrecht achter iemand hoeft te staan om een merc als spy te pakken.

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat bullettime zegt vraag ik me nou ook af.
    in de nieuwe versus heb je ook "deathmatch" maar als de merc zoveel voordeel heeft t.o.v van de spy wat heeft het dan voor zin.
    ook hoop ik idd ook niet dat maps zoals missili strike terugkeren.
    Veels te groot.
    En ik hoop dat je net als bij chaos theory weer lekker je eigen regels en retrictions kan bepalen.

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    AMEN, wat hoor ik nu? Geen geweer meer voor de spy als in SCPT? Kut man, ik vind het echt slecht! Ze moesten alles zoals in SCPT laten man. Maar ik hoop dat de MP er beter op wordt, want bij scct was ik snel uitgekeken, terwijl ik scpt 1.5 jaar nonstop heb gespeeld!

Kijk dit soort dingen kan ik me echt aan irriteren! 1 gadget, geen shocker meer voor spy, merc nog meer voordeel.

Ik wil heb nog steeds hebben, maar de MP verselchtering en geen co-op, damn! En de SP is weer totaal vernieuwd zonder HUD, maar dat kan opzich wel goed uitpakken!

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @ Rikkel

Ik begrijp wat je bedoelt,maar ik heb toch vertrouwen in ubi ze hadden belooft de game wat gebalanceerder te maken.
    Dus je weet het nooit,maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
    Want ik ben er ook een beetje bang voor.
    Maar de spy heeft nu ook meer voordelen want is bijv een stuk sneller en kan escape moves uitvoeren.
    Maarja de merc kan nu ook z,n grapple hook gebruiken enz dus tsja...

En wat betreft de shockergun.
    Errug jammer dat die er niet meer inzit maarja de spy heeft nu een soort van armband waar je ook leuke dingen mee kan doen.

Ik denk dat ubi de nadruk legt op TEAMWORK!
    Ik bedoel doordat jij maar 1 gadget kan kiezen kunnen de andere 2 ook 1 gadget kiezen.
    Opzich leuk bedacht als je met nederlanders speelt die serieus zijn.
    Maar hoe zal dat gaan met andere ,mensen

Merc1:"hey jim tazer jij die spy eens"

Merc2:eek:k gedaan, hey john jij had frags he!?

Merc3: yep heb ik.

Merc2:als jij nou nog eens wat spyfinders plaatst?

Merc1:die had jij toch meegenomen!?

Merc2: euuhh... nee jij dan john!?
    enz enz

Is maar een voorbeeldje maar ik hoop niet dat er dit soort taferelen zullen komen8)

19. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Het laatste filmpje is echt geweldig _O_ ga hem zowiezo kopen, al is het maar voor de Single Play

20. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we allemaal afwachten hoe het uitpakt, ik ben zeker geen fan van 1 gadget, ook ben ik helemaal geen van van 3 mercs. Maar ik kan er niets aan doen dus ik wacht af, koop hem iig, en ik zie wel of hij goed word. Maar ik vond zelf ct minstens net zo goed als pt, maar een beter rank systeem hoop ik wel op.

Greetz wooly

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina