1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
  2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind die screens dus echt NIET mooi.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat is daar nou niet mooi aan :confused:

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    eerste 6 screens zijn van MP.
    En voor MP vind ik dat behoorlijk mooi.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind ze er ook gelikt uitzien :)!
    En inderdaad, zelfs de MP ziet er mooi uit. Maar Graphish heeft het altijd al lekker gezeten met Splinter Cell...

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan eigenlijk niet zeggen dat SplinterCell er niet mooi uitziet. Vind je SC er niet mooi uitzien, dan vind je elk spel er niet mooi uitzien. Daarom is hij ook zo dom, hij vind dus elk spel lelijk. :+

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij vind het lelijk, jij vind het mooi. Dat zijn jullie meningen, meer is er niet over te zeggen, ga elkaar niet dom noemen omdat je van mening verschilt. Dankje!

Iedereen kan zeggen dat hij of zij Splinter Cell niet mooi vind. Omdat hij of zij met anderen ogen naar een spel kijkt dan jij en dus andere dingen mooi of lelijk vind.

8. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de screens ook niet echt geweldig, een beetje wazig lijken ze. Maar zeker niet lelijk hoor!

Zelf zou ik graag deze game spelen op de 360 maar heb er geen jammer genoeg. Ben nu bezig met Chaos Theory, ben er pas geleden weer mee begonnen (SP). Zit nu in het einde van de 9e level, damn wat een lastige level is dat. Maar echt een geweldig spel, dit ligt me beter dan de shooters etc. Je kan gewoon rustig op je eigen tempo spelen, wel zouden er om mij wat meer manieren mogen zijn om een level te halen. Want nu ligt het in principe al een beetje vast hoe je je missie moet halen qua weg die je moet volgen etc.

Maar dit belooft in elk geval een topper te worden :)

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat een game word dit! zeker zonder twijfel word dit mijn game van het jaar!

10. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dit de enige titel die ik graag wil hebben dit jaar, verder zijn er niet echte toppers die ik moet kopen. Ik hoop alleen zo dat het niet teveel te snelle actie wordt, op een paar filmpjes vind ik het daar wel op lijken en ik denk dat de meeste daarvan voor de missies van de terroristen zijn.

PS: Wat betreft de screens ben ik het met IWFH '2006' eens. :)

11. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  13. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe nice...

2 mooie dingen:

- beste spel (beter dan op andere platformen)
    - 1 week eerder

alleen maar mooi als je het mij vraagt

14. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ubisoft Nederland zegt trouwens dat de release datum gewoon 19 Oktober is dus.

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Oh sorry, bedoelde het als grapje. Natuurlijk snap ik dat hij zijn mening gaf:)

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ok nu aan jullie de keuze (alvast een appethizer voor de game :p ). Zouden jullie Lambert neerschieten als de terroristen dat vragen?! (in de game welteverstaan 8) )

17. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk niet, Laat al die andere duizende mensen maar barsten, Lambert is cool:+

Eerst keer laat ik hem denk ik leven:) Tweede keer ga ik hem neerknallen, Van zo dichtbij mogelijk :mad:

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hmmm.. aan de ene kant heeft ie wel altijd aan je zijde gestaan in de voorgaande 3 delen,en heb ik met de arme man te doen om een kogel tussen z,n ogen te raggen.

Aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd wat voor invloed het op de rest van de gameplay zal hebben.

even denken...........................:{

Neerknallen!!!!8)

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Neerknallen - Respect van de terroristen en sex met die chick.

Niet neerknallen - Big loser en die duizenden mensen weten niet eens dat je bestaat.

Duidelijk..

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem niet ga neerschiette omdat ik het wel cool vind om een splinter cell te zijn en wel van die snufjes houd, andere kant denk is het juist ook wel ruig als je meer straat stijl aanneemt, dus ook wat ruiger gaat vechten enz! hmm... moeilijke keuze, ik denk wel dat ik hem neer knal, maar dat komt dan ook gewoon omdat mijn trigger finger gaat jeuken 8) . Net als bij SC:CT die vent op het dak (kben ff zijn naam kwijt), eerste keer schrok ik me de tyfus toen hij zijn geweer trok dus schoot ik hem ineens door :p 2de keer gekeken wat er gebeurd als je hem neit neerknalt, Sam ownt hem!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina