1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Nice, Nice.
    Dit gaat gewoon betekenen dat alles uit de Xbox 360 gehaalt gaat worden :)!!
    In elk geval, niet zomaar een mislukte poort waardoor er veel kwaliteit verloren gaat.

    @ Michiel@ubi
    De kans dat dit spel ook gewoon Maart gaat halen is groot hoop ik?
    Aangezien ze nog zat tijd hebben.
     
  2. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    MGS 4 to tha bone :9

    /Mod Als je nou eens uitgebreid ging vertellen waarom, dan heeft de rest ook nog wat aan je post
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2005
  3. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dat al niet eens eerder gezegd in deze topic?|:-

    MGS is ook wel een leuk spel maar daar gaat deze topic niet over meen ik me te herinneren.

    Die screens zien er zeker goed uit voor een Xbox game kan dus niet wacht om screens te zien van de 360 versie!
     
  4. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Maart staat op dit moment als release datum en goede kans dat ie het gaat halen! ;-)

    Enne MGS4.. Die ga ik ook zeker spelen, maar voorlopig heb ik hier alleen een filmpje van gezien dat "gemaakt" is op de PS3.
    Netzoals killzone 2 zeker... anyways, ik ben grote MGS fan, sinds de MSX.
     
  5. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk erg uit naar de nieuwe MGS en de nieuwe Splinter Cell, hou namelijk van dit genre.
    Lekker sluipen en niet zomaar op van alles en nog wat schieten!:-D
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, der zijn idd al genoeg snelle 'hersenloze' shooters. Bij de SC serie moet je altijd geduld hebben en het juiste moment afwachten. Dat vind ik tenminste het leukste, maar je kunt als je wilt toch nog iedereen neerschieten uit stress, als een vijand je op het allerlaatste moment ontdekt, waardoor je geen 100% score meer hebt:'-( .
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is tenslotte ook een ander Genre, Splintercell is een sluipspel. Geen shooter.
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    In elk geval is het een VET Genre :p.

    Vind het wel spijtig (klinkt belgisch:p) dat Splinter Cell CT niét BC is op de Xbox 360.
    Ik hoop wel dat dat nog gaat gebeuren, en snel, anders heeft het geen nut meer, en spelen we Splinter Cell 4 alweer!

    @ Michiel@Ubi
    Nu gewoon blijven hopen dat dat ook gebeurt.
    Want dan zou vanaf Maart een Top Tijd zijn met de Xbox 360.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    IGN heeft nu de screens ook, en volledig!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik zou tegen Sam zeggen, neem een FACE-LIFT! Of heeft de politie iemand anders opgepakt? Een handlanger van Sam Fisher. Nu denkt iedereen dat Sam Fisher is opgepakt en kan dé echte Fisher zijn gang gaan. Maar aan deze screens te zien speel je wel met het personage, dus het zal wel Fisher zijn. Óf je speelt met bijde personages...

    Of droom ik nu té ver...
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ik geloof dat dat gewoon een mede gevangenis kerel is, die wel gesien wordt en onder schot wordt gehouden.
    Dat dit een andere Sam Fisher is, lijkt mij ver gezocht :p.

    Maar hij wordt oud, en leeft daar in een ongezonde omgeving, dus vandaar dat hij er een beetje gaar uit ziet denk ik.
    Als je uit die gevangenis bent, meteen even opfrissen, bij scheren en leuke kleren kopen. ;)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat bedoelde ik niet. Ik kan me niet voorstellen dat dé superspion Sam Fisher opgepakt wordt. Dat kan toch niet? Dus ik denk dat ze de verkeerde hebben, en dat de echte Sam Fisher nog ergens rondloopt en dat je (misschien) met beide personages speelt. De echte Sam Fisher en de handlanger.

    Dus die andere man op de 4e screen die zal inderdaad geen rol hebben.
     
  12. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ubisoft goes EA, uitmelken van een game tot in de laatste druppel. Ik vindt het persoonlijk ene beetje jammer om telkens weer een game ervan te zien. Ik ben zoiezo ook geen voorstander van uitmelken maar dat is ff iets anders.
    Ik vondt de Splintercell spellen wel goed, maar absoluut niet mijn genre. Ik kan dan ook absoluut niet sluipen, telkens weer kreeg ik de neiging (en probeerde het natuurlijk ook met mijn domme kop) om alle bewakers dood te knallen en gewoon lekker te rushen. Maar dat was stom, Splintercell blijft een sneak game en dat is gewoon neit voor mij weggelegd. Maar Splintercell is een goede gamereeks, alleen nu nog wachten op het vierde deel. Maar als ik die screenshots zo zie dan wordt dit echt een heel ander spel, in iedergeval met verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat wel. Maar dat is gewoon de normale Sam Fisher hoor. Willem, jij ziet er ook niet even lekker uit als je in de gevangenis zit. Je hebt geen beweging etc. En dat Sam Fisher niet gepakt kan worden, tja, in Splintercell 3 werd je ook een keer gepakt tijdens het spelen. En moest je daarna weer ontsnappen. En mischien toen Sam op dat moment werd opgepakt beschikte hij mischien niet over z'n handige gadgets en wapens. Maar van de arrestatie is verder niks bekend dus kunnen we eigenlijk alleen maar dingen gaan verzinnen.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ach jah, dat is het leuke van dit soort onderwerpen.
    We sien het vanzelf wel, wat er straks voor verhaal lijn in zit :).

    @ MassHyponotic

    Ik vind dit geen Uitmelken, aangezien ze nog altijd een TOP-game neergezet hebben.
    Het is nog altijd, niet ZOMAAR een gevolg gweest dat uit kwam, maar telkens weer echt vernieuwend.

    En met deze Splinter Cell4 op de Xbox 360 lijken ze weer een nieuwe, maar POSITIEVE richting in te slaan :)!
     
  15. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar meot ik je gelijk in geven. Maar ik ben toch wel bang dat er van Splinter Cell teveel games uitkomen. Eerst zien, dan oordeelik wel verder.
     
  16. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de een zijn het teveel SC games, voor de ander te weinig.
    Ubi kan ook nooit iedereen tevreden stellen! tss ;-)
    Toch vond ik deel 3 meer een "vernieuwd deel" dan ik deel 2 vond, alhoewel daar natuurlijk wel voor het eerst de MP{ gameplay geintroduceerd werd.
    Met deel 4 zullen we echt iets nieuws gaan doen, just wait and see! :D
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Maak ME gek :9 .
    Maar idd, ik verwacht er nu wel heel wat van. En als Ubisoft ook nog uitspraken gaat doen, dat het een NIEUWE Experience op game gebied gaat worden, dan wordt ik helemaal nieuwschierig :)!

    Maar het kan bijna niet fout gaan.
    Ze hebben een Top Console om een game op te bouwen, en daarvoor kunnen ze erug ver gaan.
    Zowel, Grafisch gesien, als gewoon de grote van levels en de AI van tegenstanders!
    Verwacht ik ook wel dat ze daar wat mee gaan doen.

    Maar daar heb ik wel alle vertrouwen in, en kan dan ook niet WACHTEN totdat hij uit is! :)
     
  18. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    heel stoer dat ze breken met het vertrouwde concept! _O_
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zeker lef hebben. Maar weinig developers durven zomaar een compleet concept om te gooien, om het publiek tevreden te houden. Om maar weer eens een voorbeeld te nemen van EA, die al jaren op het zelfde vertrouwen met de sport spellen. IMO niks mis mee, Fifa vind ik nog steeds leuk, maar toch, Uitmelken is het.
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Heel erg benieuwd!
    hoop niet voor Ubi dat het de fans van het origineel afschrikt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina