1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik deze nu voor de pc of 360 wil, schieten met n muis is zoveelfijner, ik heb btw nog nooit een SC game gespeelt

    edit: na die filmpjes wil ik em tog echt hebben!

    kan een merc n spy nu altijd gewoon zien of zit n spy in n soort van stealth ?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Merc kan een spy wel zien van dichtbij.
    Maar is wel moeilijker te zien.
    Spy is namelijk een stuk minder opvallend dan de mercenarie.
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeg je volgens mij niet helemaal goed, Een merc kan volgens mij de spy (in het donker) alleen zien als die rechtopstaat.

    Die PD word irritant voor de spy's denk ik (PD= Proximity Detector)
     
  4. basovich

    basovich Guest

    waarom maakt XBW eigenlijk nog reclame op de frontpage voor de pre-order van SC: DA terwijl hij de 24e is gestopt ;)??

    EDIT: huh, als je daarop klikt staat er: 'stopt 19 okt' maar er staat 24 september:+.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2006
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zal hopelijk gewoon een goede krachtverdeling zijn tussen Spy en Merc. Dat niemand straks OverKill sterk is!

    Ben benieuwd wat men hier over gaat vinden :)! Als de reacties straks heel positief zijn, wil ik hem vrij gauw ergens goedkoop op de kop gaan tikken!
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens,die PD gaat mijn grootste irritatiefactor zijn voor mij als ik spy ben:mad:
    Niet te geloven dat ze zo,n n00bgadget in de game doen.
    Hopen dat je het bij Restrictions kan uitzetten!
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  8. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan niet wachten tot die in de brievenbus ligt8)
    alleen dat duurt nog zo lang=(
    maar wachten word beloont zeggen ze_O_ :thumbs:
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Misschien dat deze game er toch met de Release is... :cool:
    Financiele meevallers zijn altijd leuk namelijk!!

    Ben in elk geval super benieuwd hoe het spel gaat worden! De SP zal wel gewoon strak en goed in elkaar zitten zoals altijd.
    Maar aangezien de MP flink op de schop is genomen, wil ik graag weten hoe dit uitgewerkt is!
     
  10. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    woooww al 2 weken niet in dit forum geweest en iedereen praat nog steeds over precies hetzelfde00> no offence!
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    lol wat had jij dan verwacht.
    Er is nog geen demo te bekennen op marketplace,dus over eventuele gameplay kunnen we nog niet spreken.
    En aangezien de release nog zo,n 2,5 week weg is,is het begrijpelijk dat iedereen steeds benieuwder en nieuwschieriger naar die game word.

    Dus ik snap je reactie niet helemaal.
    Wat had jij verwacht waar we het over zouden hebben dan;)
     
  12. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    snap ik maar het is echt PRECIES hetzelfde
     
  13. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    koop een lolly en ga het vieren.
    je overdrijft echt en je comment slaat nergens op.

    en dat van de pd die zul je vast wel uit kunnen zetten net zoals dat mogelijk was in eerdere delen (met andere gadgets)
     
  14. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ scworld

    Wauw man,bedankt voor die "menu video" :lol:
    Die had ik nog niet gezien!
    Alleen het probleem is dat mijn frans niet zo al te best is.
    Dus wat word er ongeveer gezegd???

    Ohja ik heb trouwens nog een dringende vraag.
    In sommige vids (de meeste) zie je altijd zo,n ghost van een spy die bijv iets voordoet om op een buis te klimmen enz.
    Maar nu vroeg ik mij af of dat altijd blijft of dat je dat uit kan zetten???
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sorry voor de dubbelpost.
    Maarrrrrr!!!!! ik heb de achievements van Splinter cell:double agent weten te vinden.

    aub!!!!
    http://xbox360achievements.org/content/view/445.html

    Ook meteen de 8 namen van de MP maps bekend:

    1: Blackwing
    2: Motorway
    3: Terminus
    4: Slaughterhouse
    5: Red diamond
    6: Boss house
    7: Dawn waves
    8: Uss Wissdom

    En dan komen er in de toekomst nog 2 downloadable maps uit !!!!!!!!!!!!! _O_ _O_ _O_
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes netjes, niet echt moeilijke achievements volgens mij.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Die ghosts verdwijnen vanzelf naar verloop van tijd. Vind het wel een leuke toevoeging :) vooral voor beginnelingen is dit erg handig!
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jupsss...
    Wel leuk in het begin jah :)!

    Ik vrees dat ik deze game toch gewoon ga scoren! Als ik dit zo zie, wordt dit weer een heerlijke game!
    En dan samen met Smokey en andere leden hier...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina