1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik hoop dat ze de deathmatch/story erin houden (merc vs spy)
    Ik denk dat ik dat al honderden uren heb gespeeld zonder dollen.
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik vond deel 2 ook de mindere van de reeks, was niet veel nieuws en maar een slap einde vond ik (terwijl het einde van 1 zo geweldig was!) deel 3 was denk ik wel een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld! sjezus wat was dat een game! mooi dat jullie ook een andere weg inslaan.. een wat donkerder sfeertje, best tof (alhoewel ik het een beetje vond tegenvallen in pop:ww). Ja !!Ubisoft is duidelijk de beste!!
     
  3. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de support guys!

    Hou de teasing site in de gaten voor meer info.
    Je zal ook zien, dat we niet meer het standaard "2 A4tjes aan missie text en dan spelen" concept los gaan laten en daar ben ik persoonlijk erg blij mee, want ik heb altijd de neiging om die missie briefings zo snel mogelijk door te klikken.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dat is zeker goed nieuws. Want ik werd ook altijd een beetje moe van die lappen tekst voor een nieuwe missie..

    Is het nu gewoon ingame briefing dan ofzo?
    Dat je gewoon stap voor stap te horen krijgt wat je moet doen..
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ubisoft moet oppassen dat ze niet inzakken.
    Tijdje geleden waren ze heer en meester maar ik vind tog dat dat een tikkeltje inzakt.:)Wens Ubisoft veel succes want ik gun het ze wel van harte dat ze aan de top staan met vele top spellen!
     
  6. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh bedankt? :{
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    geen zorgen hoor, ik vind dat Ubisoft juist steeds beter word, ook al zijn het veel sequels zijn het wel 1 voor 1 klassiekers en vaak beter dan het origineel (dat vond ik alleen tegenvallen bij pop:ww, niet dat het geen goede game was maar ik vond het teveel gefocused op het vechten en ik vond pop:confused:ot juist zo tof omdat er zooooo veel toffe platform moves inzaten!) maar ja splinter cell: chaos theaory ruled nog alles!!

    whooo!! net weer ff op die tease site gekeken best veel info nu ineens, het lijkt er dus op dat hij gevangen wou worden (aangezien hij niet erg stealthy de banken overviel), ik denk dat er iemand in de gevangenis zat die hij wou bevrijden. Met die persoon ontsnapt hij (aan 1 van de mssges te horen een brede neger) en jat een helikopter van een niuewsstation, terwijl de gevangenis verbrand. en daarna.... ja dat weet ik niet :p

    dit is wat ik van die site heb meegekregen 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    rainbow six lockdown was niet echt goed ontvangen , problemen met het rode kruis in GR:confused:ummit strike.

    t zijn maar kleine vuiltjes op de oh zo mooie lak laag maar zie toch liever een compleet schone motorkap ;)
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Boeiend, staat los van de Beste serie van Ubisoft, Splinter Cell :cool:.
    Voor mij dan ook de beste spellen serie, en kan er niet genoeg van krijgen (eigen mening natuurlijk)

    Toch vond ik dat probleem van het Rode Kruis bij GR: Summit Strike wel weer erg slecht.
    Is productie fout geweest ofzo?

    In elk geval hoop ik op één ding!!

    Dat je dat begin filmpje bij Splinter Cell 4 kan WEG SKIPPEN 8).
    Was zo irritant bij Splinter Cell: CT.
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad! Eerst eerst je xbox aanzetten, dan kon je nog even 5 minuten tv kijken en dan kon je spelen :)
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dat was gewoon loaden, vind ik minder erg dan naar zoon klote balkje te kijke :mad:
     
  12. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zet tijdens dat filmpje allemaal files op de HD om de kwaliteit te verhogen. Beetje technisch verhaal waar ik ook niet 100% alles vanaf weet, anders was ik wel de ontwikkeling in gegaan. :)

    Toch, jullie hebben gelijk, het is niet netjes dat die problemen er nog zijn.
    EN over Lockdown.... tsja, ik begrijp het volkomen.
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Precies ;)
    verder ownd Ubi kwa kwaliteit van de games !

    kijk al uit naar een eventuele nieuwe rainbow six voor de 360 :)
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Neej, voor mij dan Ghost Recon: AW :cool:.
    Ook naar deze titel kijk ik erg uit, en verwacht ook niets anders dan TOP kwaliteit van deze game.

    Dus dat filmpje was om bestanden te verwerken?
    Vreemd, want ik kon af en toe wel het Filmpje Weg Skippen geloof ik :).
    Dus op een of andere manier, vage sh*t...
    Maar boeit ook niet.

    Ben in elk geval benieuwd naar In Game Filmpjes van deze Game, en nog wat meer informatie ontrend het verhaal.
     
  15. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen andere game tussendoor hebt gespeeld, staan die bestanden nog op je xbox , dus als je na een dag hard zwoegen op werk/scholl weer verder gaat met FCI, dan hoeft ie niks meer te copieren, want het staat er al.
    Dus het klopt dt je m kon doorskippen. :)
     
  16. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    2 Michiel@ubi,

    ik speel laatste tijd weer heel veer SCCT, nu de Xbox360 in aankomst is, en waarschijnlijk daarvoor de nieuwe splinter cell, discussier ik veel met mede gamers over de online inhoud. Nu jullie bij ubisoft oude maps in chaos theory hebben gedaan, vind iedereen dat in SC4 weer oude maps moeten komen, zeg maar de klassiekers, die ronduit het meest gaaf waren en dus het meest gespeeld. Hieronder een lijstje van maps wat ik heel erg veel hoor wat mensen heel graag in de nieuwe SC willen zien.

    Mount Hospital
    Vertigo Plaza
    Cinema
    Shermerhorn
    Clubhouse
    Steel Squad
    Aquarius

    VERGEET IK NOG WAT?

    greetz wooly
     
  17. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry was op een uitwisselings reis, heb de topic enigzins geupdate dankzij Shcaap
     
  18. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat er geen enkele xbox-SC-variant speelbaar is op de xbox360?
    Ik zie ze niet staan in de backwards-compatible-lijst...?
     
  19. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Backwards: Voorlopig heeft Microsoft geen duidelijkheid hier over gegeven, meer weet ik ook helaas niet. Maar het is wel een mailtje waard naar mijn hoofdkantoor.

    Maps: Op dit moment is er nog weinig bekend over de maps in de multiplayer en hoe de multiplayer opgezet zal worden, we zijn op dit moment druk bezig verschillende concepten uit te proberen..
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou het wel vet vinden als 2 spelers samen een aparte campaign moeten voltooien net als is SCCT. Maar daar komt bij, dat 2 andere spelers ook 2 spionnen spelen die de andere spionnen tegenwerken.
    Deze spionnen zien er visiueel natuurlijk ook anders uit enzo! Hebben de beschikking over grover geschut, en hebben een kaart van de map. Ook kunnen zij mijen en automatische turrets activeren! Spanning gegarandeerd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina