1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    speelde net de demo en toen ineens dit:

    [​IMG]
    jezus become into my 360 8)
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurde ook bij mij, maar dan in het spel GRAW, en zweef je vervolgens over de grond.
     
  3. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    heel de tijd ask in n room zit te wachten, krijg ik, host has ended the session :confused:
    beetje vaag....
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar zit hij te lang te zoeken en vindt ie het saai worden.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dalijk eens downen!
    Mensen die door de DEMO afgeknapt zijn op het spel?!

    Of juist erg positief zijn? :)
     
  6. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet echt veel gespeelt, maar tot nu toe ben ik er wel positief over :) Het is weer net wat anders dan de vorige delen, en het speelt een stuk sneller allemaal. Spies kunnen niet meer slaan en shocken, en omdat je maar 1 gadget per keer kan meenemen ga je de mercs (Upsilon force?) liever uit de weg dan dat je ze opzoekt. De spies zijn kwa vechten in het nadeel, dus je zal alleen voor de nekjes gaan als je toevallig de kans krijgt, want een spy kan verder niks doen dan vluchten om zich te verdedigen. En dat vind ik JUIST een heel groot pluspunt, want je word als spy dus echt gedwongen om wat meer stealthy te zijn, en je echt te focussen op je objectives. De graphics zien er natuurlijk ook een heel stuk mooier uit, al vind ik de shiny gay glim glom op de spies nogal... gay. Hadden ze beter achterwege kunnen laten imo :) Verder denk ik dat het wel wat gaat worden op live :)
     
  7. itsamemario

    itsamemario Guest

    ik ga deze game zeker halen, ik kan hem voor 35 euro krijgen en dan ook nog eens een gratis splinter cell faceplate erbij ook.!
    was eerst van plan deze game niet te halen,
    heb de demo ook nog niet gedaan.
    maar nu weet ik het zeker.! ik ga hem halen, zeker voordat geld !
     
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet verstandig eerst de demo te checken voor de zekerheid :+ ?
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben meer last gehad ik speelde 1 potje daarna wou ik nog 1 potje toen liep me xbox vast
     
  10. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Valt ook wel mee, Ik vind dat er nog steeds spanning inzit.
    Voor de merc als de spy bijna een terminal heeft gehackt, Je wilt hem optijd vinden en doden.
    En voor de spy als je bijna klaar bent met het hacken en er 2/3 merc's in je gebied rondlopen.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn mening is dat het spel net iets te snel is geworden, het is verschrikkelijk moeilijk om een merc van achter te pakken, ik heb altijd gehad als merc dat ik kapot ging van de spanning als ik wist dat er een spy in de buurt was
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo hoort het. Zoals het nu is de spy hoort bang te zijn voor de merc, Niet de merc voor de spy.
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, een spy moet sneaken. Een merc moet met grof geschut spies spiezen.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gister avond gespeeld. Ondanks alle server problemen toch nog een aantal potjes kunnen spelen. Gister eigenlijk alleen maar als merc gespeeld. En ik vond het erg gaaf. Echt heerlijk om van een afstand te hacken en zodra je een merc dichter bij ziet komen.. wat doe ik.. blijf ik zitten.. of rennen! :9 Vanmorgen even als Merc gespeeld. En dat vond ik ook erg gaaf. Ik zat met 2 andere gasten die ook praten dus dat is altijd wel chil. Ik vind het ook echt relaxed dat jij als merc geen zorgen meer hoeft te maken dat je de hele tijd van achter wordt gepakt. Want dat is echt moeilijk. Dat probeerde vanmorgen iemand bij mij. Ik voelde opeens mijn controller aardig hard trillen. Even een bash doen. (draaigeval) en ineens lag hij achter mij op de grond. Zo gaaf om hem dan op te pakken en bang }:]
     
  15. itsamemario

    itsamemario Guest

    ik kan nu niet meer w8en op deze game 8) !!! :p ik wil de demo ook doen maar heb volgende week pas weer een xbox 360, :mad:
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina