1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer bestaat uit een co-op gedeelte en spy vs spy, geen mercenaries meer dus.

    Ook zeker een vette singleplayer.
    Het lijkt me dat als je teveel voor de NSA speelt, dat het dan wordt opgemerkt door de boefjes en dat het dus resulteert in een mission faillure. Als je te veel voor de baddies speelt, hoor je Lambert wel zeggen: You're going too deep Fisher, maar wat hij er aan kan doen weet ik niet.
    Je wordt in het spel ook voor moeilijke keuzes gesteld. De keuzes die je op dat neemt geeft meer vertrouwen aan de terroristen of meer aan de NSA.
    Je kan dus ook vrij rondlopen in het hoofdkwartier van de criminele organisatie. Dat lijkt me ook zeker mooi.

    dit is het artikel uit de PU een beetje samengevat met wat eigen ingevingen :)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kdenk niet dat je een mission failure krijgt maar dat je het gewoon moeilijker krijgt. Het verhaal neemt een andere wending waardoor jij beter je best moet doen om je doel te volbrengen :) Mission failure zou dom zijn wat dan blijf je het opnieuw doen totdat je het doet zoals het spel wilt dat je eht doet, dan is er geen vrijheid meer.
     
  3. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen spy vs mercenaries meer. OMG dat was juist het vetste uit pandora. Ze zijn echt gek als ze dat eruit halen.
     
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    spy vs spy is ook niet verkeerd denk?
     
  5. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dat met mercs was gewoon zooo vet uitgewerkt. Maar als ze spy vs spy net zo goed uitwerken ben ik verkocht. Toch jammer
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    dudes waar hebben jullie het over!?
    Even voor de duidelijkheid spy vs spy komt alleen voor de huidige consoles maar ook!! de spy vs mercenaries(ik dacht zelfs dat spy vs spy alleen voor de ps2 beschikbaar zou zijn) en op de x360 kan je zelfs 3 spy,s tegen 3 mercs spelen.
    Dus maak je niet druk,het verslavende spy vs mercenaries blijft gewoon hoor:)
     
  7. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Thank god. ;)
    Lijkt me wel vet zo'n gevangenis level in de multiplayer;)
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    even een citaatje uit de PU:
    nieuwe exclusieve multiplayer mode voor 360 _O_
    geen huurlingen dus meer
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Geen huurlingen meer......

    Hmm, of dit nu een vooruit gang is vraag ik mij af.
    Vond het namelijk nogal vet en lekker uit gewerkt, gewoon Mercenaries tegen de Spionnen.

    Nu krijg je dus gewoon 2 VS 2 en dat met Spionnen? Dus allemaal van die kereltjes die kei snel zijn en overal in en op kunnen?

    Mmm, neej, ik moet het nog even zien. Vind het idee namelijk gewoon vreemd.
    Hoe wil je ooit op iemand zijn Kop springen of zijn nek grijpen bij een spion? Deze staan nooit stil en zijn super vlug.

    Of ze zouden de spionnen echte geweren moeten geven waarmee ze doden....
    Maar dat hoop ik niet!!!!
    Dan zou voor mij het totale splinter cell gevoel eraf zijn.
    Even afwachten dus :).

    En ben ook erg benieuwd naar de Xbox 360 versie met Exclusieve MP mode. Wat zal het worden.

    Nog even over het Spion tegen Spion gebeuren.
    Dat ze dan mensen kunnen laten instellen met WAT ze willen spelen. Dus dat ALS Je dat wilt, in elk geval gewoon Mercenarie tegen Spion kunt spelen.

    .... :)
     
  10. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, toen wij allemaal splinter cell 1 waren aan het spelen hadden we ook nooit gedacht dat er een multiplayer VS zou komen. En toch was het goed uitgewerkt (briljant zelfs) dus het zal wel goed komen, Ubisofts ideen kennende
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    8) Jongens ff serieus,de spy vs mercenarie die blijft er gewoon in.
    Ik heb het op meerdere sites gelezen,ga anders even naar www.ubisoft.com en dan naar community en vervolgens game forums,klik dan op splinter cell double agent ,en daar staat vervolgens een hele thread over de nieuwe versus mode MET mercenaries (die nu trouwens een andere naam heeft "upsilion force" d8 ik,of zoiets).
    De mercenaries krijgen trouwens ook nieuwe gadgets waaronder een soort van vliegende robot gadget die spy,s kunnen volgen in plekken waar de merc niet kan komen (denk aan ventilatieschaften etc)
    Ook zullen de mercenaries nu close combat gebruiken.
    De spy,s krijgen meer moves tot hun beschikking en zijn daardoor nog leniger.
    Dus maak je niet druk spy vs spy komt maar de spy vs merc blijft ook zeker wel zelfs 3 tegen 3._O_ :D

    alstu:

    -New looking mercs and spys, have new names too.
    -Both sides have new gadgets etc
    -3 versus 3 online
    -Ranking system (ranks, supssoed to be very complex to keep noobs from playing experts)
    -Spys new objective will be to first find thier objevtive on the map, then capture it somehow, and then get it out.
    -Spys very much more flexible, better climbing abilities, can climb up a pipe and across a ledge for instance.
    -Mercs have new moves also
    -hand-tohand combat moves this time by pressing certain button sequences at the right time.
    -Mercs have a device that can chase spys into areas mercs cant go (ie tunnels etc)
    -Returned CO-OP with a totally new storyline, etc...supposed to be much more complex and depthful like the actualy single player (will also have 3 players on live).
    -It seems like they will balance out the merc/ spy powers (mercs no longer overpowered)
    -MORE INFO IF YOU WANT!

    *The xbox/ps2 version will be differnt in level design and level number b/c it cant do wht 360 can (duh). So expect a gutted version w/o all levels...HOWEVER- the current gen. verions will get a SPY vSPY mode on multi-player that the 360 WONT HAVE (THIS PISSES ME OFF!).
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  12. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, er is gewoon nog te weinig info over de multiplayer. All in due time.
     
  13. Aligator NL

    Aligator NL Guest

    Volgens de PU komt deze game uit in Maart klopt dat?? Zo ja dan wordt maart een mooie maand :)
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    In maart voor de Xbox en co, later voor de 360. Daar is nog geen releasedatum voor bekend gemaakt.
     
  15. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Bronnetje?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0

    Om mezelf maar even te quoten, had het al 2 pagina's geleden vermeld :).
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben benieuwd wanneer hij precies uitkomt!
    Verlang namelijk erg naar deze game :). Zwaar benieuwd naar alles.
    Zowel SP als het MP gedeelte zullen weer zwaar boeiend worden om te spelen.

    Althans, daar hopen we op.
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop op zo'n meeslepende verhaallijn als de vorige
     
  19. Aligator NL

    Aligator NL Guest

    @Wessiej
    dat is niet echt een betrouwbare bron he, een releaselist van een gameshop in amerika ;)

    Anyway hij komt in de Sping uit voor de xbox360 volgens het filmpje
     
  20. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor jullie xboxers: De 2 coop maps en Polar Base zijn uit. Schijnen nog wel wat problement e zijn voor 360, maar op Xbox schijnt het goed te werken. Veel plezier :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina