Uitzuigen... Mischien is deel 4 nog veel beter als deze. Dan vind ik het neit erg als ze bezig blijven.
Inderdaad, als de serie nou inkakte zoals Metal Gear Solid 2 of Tomb Raider: Angel of Darkness.. maar nee, elk deel wordt NOG beter. Bijna eng gewoon
Ik heb een tijdje terug deeltje 1 weer gespeeld omdat ik Kola Cell en Svelka wilde spelen en dat vond ik helemaal geweldig. Nostalgie. Nu al. Die sound van dat eerste level en het sneaken. Mijn eerste ervaring met een sneak spel. Onvergetelijk. Pest je mij met elk jaar een goede Splinter Cell deel X?? Dacht het niet.
splinter cell 2 was door een ander team gemaakt als splinter cell 1. En sc3 door het zelfde team als sc1(verbeter me als ik fout zit). Dus wordt sc4 vast door hetzelfde team gemaakt als sc2(denk ik), en omdat sc2 niet echt vernieuwend was op SP gebied zal sc4 vast ook niet echt verniewend zijn. Maar mischien heeft dat team er van geleerd of heeft nieuwe ideeën gekregen en zal sc4 juist wel vernieuwend zijn. Leuke stelling hè.
Ja sorry hoor, maar als ze zo door gaan denkt iedereen straks. Oh, daar heb je weer een Splinter Cell. Deel 32 toch? Nee, deel 33. Oh
Spoiler k vindt t maarh een kut spel heb h'm meteen teruggeruild niks aan een beetje sluipen deuren openen enz niks spannends aan man ,heb mooi chronicles of riddick gekocht daar heb je pas echte actie man!
stealth zuigt actie rulezzzzzzzzzzz !! doom 3 binnekort !! muhahahaha fuck die stealth gedoe man lkkr met shotgun zombies hun kop van hun vieze ver******de besmette romp blazen ....!!!
Gooooed :{ Onderbouwd wel, ja. Ik ook. Maar het gaat toch prima zo? Ik vind het best als ze met Splinter Cell en Prince of Persia in dit tempo doorgaan, hoor