1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkon 83, 30 mrt 2005.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik niet, ik wil niet net als fifa elk jaar weer splinter cell/prince of persia...
    dan word ik die games na een tijdje écht zat!
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet!
     
  3. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0

    Zou kunnen. Maar elk jaar een nieuwe game is wel uitmelken hé ? Hopelijk krijgt EA Ubi niet in handen...
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom dit Topic niet dicht gaat..:{ Ik vind dat als er wat meer Info over losgelaten is dat er dan een fatsoenlijke Thread gemaakt mag worden..O-)
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is al uit dus er zal vanzelf meer info uitkomen en een helpthread enz. Geen zorgen;)
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    De Game is al uit ?? :{ Splinter Cell 3 is pas uit dus ben je in 2006 beland ofzo ? :{
     
  7. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me ook veel te vroeg. Dan zou er al lang iets over de game bekend moeten zijn. Zou ik ook niet willen, daar moet nog flink aan gewerkt worden. Net zo opgepoetst als SC3 moet ie worden. *)
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ja inderdaad. Er is nog niks bekend over de game en er staat al een release vastgesteld. Ik zal wel een mailtje sturen.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Naja, als deel 4 van dezelfde engine gebruikt maakt als deel 3 ... dan is het volgens mij wel mogelijk. Er moeten dan alleen nieuwe maps gemaakt worden en eventueel nieuwe moves. Net als Thug en Thug 2 ... daarvan komt ook om het half jaar een nieuwe deel van ... het enige verschil is dan dat er nieuwe maps etc inzitten. Met deel 3 waren ze al bezig toen deel 2 nog niet eens uit was ! Dus een heeel nieuwe game kunnen we niet verwachten als die releasedate klopt !
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien kan het ook wel en houden ze het als een leuke verassing. Maar het blijft toch wel erg vroeg vind ik.
     
  13. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen, dat het team van Splinter cell 1 splinter cell deel 3 heeft gemaakt en ondertussen heeft de maker van deeltje 2 gewerkt aan deeltje 4, dus het zal nog wel worden uitgesteld, want 1 november! nouw nee.....
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus christus...
    we krijgen een overkill aan Splinter Cell games :)

    noujah, zolang kwaliteit hetzelfde blijft, dan vind ik het goed :)
     
  15. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    niks te klagen toch?
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal vast een aanvulling zijn met nieuwe Missies en nieuwe Maps enz. Net zoals bij Rainbowsix 3, als aanvulling en met dezelfde Engine Rainbowsix 3: Black Arrow werd gemaakt.
     
  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik ook, maar iemand bezwaar?
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, niet als de grafische pracht van de levels bewaard blijft en het mooie leveldesign. En de coole gesprekken met je vijanden, en het coole verhaallijn.


    kortom:
    zolang het maar van dezelfde kwaliteit blijft
     
  19. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    die vijanden moeten wel wat duidelijker en harder praten en natuurlijk slimmer worden!
     
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 dat ubisoft had aangegeven na deel 3 van splintercell te stoppen met de serie, maja.... Ik persoonlijk vind het niet egt boeiend, want ik vond deel 1 niet egt leuk en veelste linear en onconcequent en ik vond deel 2 online leuk,maar er zaten net als bij halo2 te veel cheat mogelijkheden in die heel veel mensen gingen gebruiken waardoor voor mij de lol er gauw af was, en de singleplayer van deel 2 ben ik volgens mij nog steeds in level 1 want daar vond ik ook niets aan alhoewel ik die trein missie wel heel graag wil spelen.Hierdoor ga ik deel 3 niet eens kopen dus deel 4 komt er bij mij waarschijnlijk ook niet in tenzij het egt baanbrekend anders wordt, maar zoals ik hier kan lezen gaat daar ook niet egt vel veranderen duss
     

Deel Deze Pagina