1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 25 jul 2005.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    eey henk, gewooon bij ign, kun je ze kijke maar is niet in-game maar ziet er wel veelbelovend uit!
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game word zoooooooo erreg de shit jonge!!! echt vetste deel tot nu toe (en dit baseer ik uit de nieuwe info die we net hebbe gekrege :p check de xbw homepage)
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zkers, Zkers, de BeginPost mag wel weer Beetje aangepast worden, aangezien er ondertussen heel wat meer bekend is gworden over deze game :D!
    Kijk HEEL erg uit naar deze game. Hoop dat hij al begin Februari ofzo in de winkels komt.
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man. 1 januari al. lekker een mooie game voor het nieuwe jaar.
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Waar moeten we nu verder gaan? :p

    Ach jah, wat boeit het.

    Ik ben wel benieuwd wat er nu met de Splinter Cell Serie gaat gebeuren.
    Is dit het laatste deeltje?

    Ik vraag mij dit af omdat, Sam Fisher nu dus ECHT ontdekt is als persoon.
    In de eerdere delen, was hij een persoon net zoals jou pa, en mijn pa. Zonder dat iemand wist wat hij nu echt deedt in zijn nachtelijke uurtjes ;).

    Nu hij dus ontdekt is, kan hij niet meer voor Third Echelon gaan werken, oftwel, hij heeft geen WerkGever meer.
    Einde Splinter Cell serie? :p

    Of ga ik nu te ver doordenken?
    Ach, we sien het vanzelf wel....
    Ik hoop in elk geval dat er nog vele van deze serie komen! :)
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wie weet gaat het wel helemaal niet meer over sammetje, maar ben je nu een andere spy die hard sams zijn ass moet gaan kijken 8) . ik hoop wel dat we weer met mr fisher mogen spelen vooral omdat hij nu niks meer te verliezen heeft! dat spel word echt lekker donker denk ik. ik denk eigenlijk dat sam erachter komt dat zijn dochter toch vermoord is maar dat het in de doofpot werd gestopt en nu gaat hij uitzoeken wie en waarom hij het heeft en dan wil hij WRAAK!!.....}:]

    mja we zien wel:{
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet het laatste deel;) :) Blijf de FP van XBW ook chekken. Zie Hier.
    Ik ben heel enthousiast over dit nieuws. Ik chekte net m'n mail en zag weer mail van Ubisoft. De titel 'Zorg dat je alles te weten komt over deze man' maakte me nieuwschierig. Toen zag ik dat het Sam Fisher was. Dit zal voor veel mensen ook 'de verveling' van de Splintercell Serie voorkomen. Het werd natuurlijk veel van hetzelfde, alhoewel het keer op keer toch flinke verbeteringen waren met name de laatste Splintercell Game.

    Je zit als het goed is weer gewoon in de huid van Sam, en zal je je als eerste moeten bevrijden uit de gevangenis. Mischien gaat hij dit keer wel Lambert op zoeken}:] Het zou me ook mooi lijken als je dit keer in Team-verband kon spelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Hoe weet je zo zeker dat dit niet het laatste deel is van de Splinter Cell Serie.
    Is Splinter Cell 5 alweer aangekondigd? :p

    Maar ik hoop dat deze serie nog lang doorgaat,want heb mij NOOIT verveeld hiermee gek!
    En verwacht nu ook weer erg veel van Deeltje 4, benieuwd of hij ook echt een beetje vernieuwend is.
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik in die post een link had geplaatst naar een bericht van Mirik op de FP waar in staat dat er ook een Splintercell 5 komt. Nogmaals: Zie Hier

    En deze Serie mag zeker nog wel doorgaan. Hij gaat niet vervelen zolang het telkens verbeteringen blijven. Maar nu ze met een ander concept komen denk ik dat ik deze game ook weer ga kopen. Alhoewel we er nog naast dit nieuws er nog niks van gezien hebben. Ingame materiaal bedoel ik dus.
     
  11. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell 4 zal in maart in de winkels liggen.
    Ik zal mijn best doen om in dit topic zoveel mogelijk los te laten.

    Sam is inderdaad zoals je ziet ontslagen... maar waarom?!

    Verder mag ik niks zeggen erover....
     
  12. EarnedinBlood

    EarnedinBlood Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn dochtertje is doodgereden en daardoor ontsporden hij en ging allemaal misdaden plegen, zoals banken overvallen enz
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het wel een leuke ''twist'' aan het verhaal, jammer dat je het niet tijdens de game meemaakt. dat zou nog leuker zijn geweest (of gebeurt dat wel?).
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weten we niet 8) , ik hoop wel dat we weer met sam moge spelen want zoals ik het nu zie, moet je sam zoeken. deze game word de bom!! ik wil dat er nieuwe info vrijkomt!!! :eek: :p
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, ben nu ook erg benieuwd naar de game.
    Ik wil Screenshots en Ingame filmpjes gaan zien.
    Hoop dat ze wel gaan komen voor het einde van dit jaar.
    In MAART dus?!
    Vette SH*T! :D
    Gears of Wars en Splinter Cell 4, BEIDE in Maart!!
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh damn!!! dat is nie goed voor mijn portemonee
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klopt, voor mij ook niet.
    Vandaar dat ik straks waarschijnlijk ook zonder launch game zit :p.
    Dé 2 games die ik wilde zijn uitgesteld.
    En Ghost Recon: AW, komt Februari, tot die tijd houd ik het wel uit met PES 5 en Splinter Cell CT.
    Dan spaar ik gewoon ook door, zodat ik natuurlijk Splinter Cell 4 en Gears of Wars gelijk kan halen met de Launch:D .
     
  18. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van SC5 is helemaal nog niet officieel en wat mij betreft alleen geruchten.

    Er is een IRC channel om de vorderingen van het 'mysterie' te melden (zie de SC-forums).

    Dat SC4 niet op PS3 uitkomt lijkt me gek en dat SC5 (mocht het er komen) alleen voor PS3 zou zijn lijkt me nog gekker. SC is vooral een xbox/pc spel. Tot nu toe is het altijd op alle platforms uitgekomen.

    scworld
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    lieve Michiel@ubi, kan je niet de subtitel verklappen? ^_^

    PS heb ook maar eens de voorpagina vernieuwd :p
    we waren er iig wel lekker vroeg bij ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  20. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005

Deel Deze Pagina