Splinter cell bij GCshop.nl 45 euro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xtinction, 22 nov 2002.

1. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Wel lachu dat bijna iedereen die game bij gcshop.nl besteld. :D

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    i'm still dirrty jenny from the block :)

3. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    let's get dirrty

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja daar dacht ik ook al aan. (van vertrouwen ja/nee) maar idd adres/kvk staat er allemaal bij. maar ik slaap pas rustig als ik em kan spelen....

5. the riddler

the riddler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eh is ie nouw al uit want ik heb em bestelt bij dvdcrave maaruh, ik hoor nog niets erover.

kwam hij nou de 22e uit ofde 28e.
    me must now it

want ik w8 en w8, en wacht
    voor die brievenbus slaap ik al dagen lang, ben al drie weken ziek thuis om voor die brievenbus te blijven.

maar niks.
    ik word gek 8)

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dan kan je nog lekker 9 dagen blijven wachten, want hij komt de 28e uit en het duurt toch wel een vijftal daagjes eer je een game uit Australië hebt ontvangen.

Overigens, beste medewerkers van GCShop: Ik zie nu dat heel veel mensen laat betalen, ofwel via de Postbank het overmaken. Ik vind dat allemaal heel leuk en aardig, maar ik neem aan dat jullie de partij van Splinter Cell als 1 geheel moeten bestellen bij de leverancier, en dat jullie daarmee wachten tot alle betalingen binnen zijn (bij gebrek aan voorraad-cash). Is dit zo, en betekent dit dat ik fijn mag wachten tot volgende week woensdag (4 december) alle betalingen binnen zijn voordat ik m'n game toegestuurd krijg, of hoef ik hier niet over in te zitten en krijg ik 'm gewoon 'relatief' op tijd? (lees: rond donderdag)

Laatst bewerkt: 24 nov 2002
  7. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook besteld, nou maar hopen dat ze het naar mijn goede adres sturen want mijn huisnummer is 72 L maar toen ik mijn factuur kreeg stond er ineens 72 I. Heb ff een mailtje verzonden dat het echt 72 L moet zijn anders spelen straks mijn verre buren eerder Splinter Cell dan ik ;)

8. GCshop.nl

GCshop.nl www.gcshop.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, we wachten niet tot iedereen het heeft overgemaakt. Alles komt deze week in 1x binnen.

9. Locutus

Locutus X-Borg

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dit nou. Op www.gcshop.nl staat SplinterCell nu voor 50,50 euro, terwijl de actie voor 45 euro was. Ik heb hem gisteren besteld voor 45 euro, en het geld overgemaakt.

Kan je dit uitleggen? Krijgen we hem nu wel gewoon voor 45 euro?

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    als je een factuur hebt van 45 euro neem ik aan van wel. k mag hopen van wel. want mijn geld komt ook waarschijnlijk over een dag of 3 pas aan.

jow gcshop? gaat dat lukken? k heb ergens gehoord dat et voor 28 november overgemaakt moest zijn? of voor die tijd besteld. k heb em namelijk vorige week vrijdag besteld. voor 45 euro dus, maar k weet niet of dat geld er voor de 28e is. k moest et ouderwets overmaken.

gaat dat problemen veroorzaken?

11. GCshop.nl

GCshop.nl www.gcshop.nl

Leuk Bevonden:
    0
    De actie is afgelopen. Iedereen die een factuur heeft van €45,- krijgt hem voor die prijs.. mits het geld sowieso binnen 14 dagen is overgemaakt. Dus, wees niet bang als het geld er iets langer over doet, je hebt ruim de tijd!
    Er is een kleine kans dat diegenen die op tijd hebben betaald de game zelfs woensdag in huis hebben.. let op, kleine kans.. pin me er niet op vast :)

De game kost vanaf vandaag €50,50 ,dat is nog steeds veel goedkoper dan de winkelprijs.

12. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    woensdag!?!?!??!
    /valt flauw

:D

mooie prijzen daar zeg :{ ff gebookmarked :)

maar wat bedoel je precies met:
    "" Iedereen die een factuur heeft van €45,- krijgt hem voor die prijs.. ""?
    het mailtje dat je krijgt met dat nummer erin?

13. Locutus

Locutus X-Borg

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, woensdag klinkt heerlijk in de oren, maar zoals je zei, het is een hele kleine kans. Thx for the info :D

14. GCshop.nl

GCshop.nl www.gcshop.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zien bij ons in het syteem wie hem voor 45 euro heeft besteld. Dus die mensen hebben recht op de korting. Vanaf vandaag geldt de pre-order actie niet meer.

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    beter! dan zit ik nog goed :D. k ben alleen benieuwd hoe snel die abn is, als het goed hebben ze vandaag mijn betalingsopdracht gezien. die klote bank is et hele weekend dicht nml. maar iig minder dan 12 dagen.

16. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Whooohaa! Ik zie dat mijn betaling al binnen is bij GCShop... deze week dus lekker spelen! =)

17. xbox4life17

xbox4life17 Guest

sorry maar ik heb em al ntsc versie is echt cooool:9

18. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

FUTUREZONE BELDE NET!!!
    ZE HEBBEN HEM!!
    IK KON M VANDAAG OPHALEN MAAR HET IS NU VEEL TE LAAT!!
    MORGEN OM 1 UUR HAAL IK M!!!!!!! 8) 8) 8) 8)

EINDELIJK!!8) 8) 8) 8) 8) 8)

19. hmm.... zou t..... ik geloof niemand zonder bewijs meer over dit spel! ookal hoop ik iedere dag weer dat ie in de winkels ligt :eek:

20. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf he, ik heb vandaag geld over gemaakt naar gcshop dus hopelijk krijg ik hem deze week.

Deel Deze Pagina