vraagje vorige week heb ik morrowind besteld. Geld heb ik overgemaakt met een accept giro (postband, dus sloom). Geld is dus nog steeds niet overgemaakt volgens gcsjop.nl Vandaag (vanochtend was de actie van 45 euro voor SC er nog) heb ik dus SC besteld. En geld overgemaakt met de girofoon. Is dat nou veel sneller? Wanneer kan ik mn games verwachten
Soms duurt het 1 week en 2 dagen ofzo het kan altijd wat langer duren maar wel vreemd dat er nog niet staat dat het al is overgemaakt. Ik heb daar niet zo verstand van. Anders moet je ff bellen ofzo.
wat geloven julllie me niet?? ik heb m allang gereserveerd bij futurzone en het is nomaal dat ze hem 2/3 dagen voor de release al hebben
ik heb zondag (24e) 't geld overgemaakt met de girotel. en aangezien ik op zaterdag jarig ben wil ik 'm dan wel heeel graag hebben als cadeau maar er stond net dat 't geld nog niet binnen is bij de orderstatus! en het moet al vandaag gebeuren.... oh nee oh nee oh nee
Ik heb hem ook al een tijd besteld .. maar moet nog betalen . "Niet genoeg euro's aan besteding" ... dus kmoet eerst zorgen om geld te krijgen .
he gcshop.nl mooie actie, kan je al vertellen wanneer ze verstuurd zijn/worden? mijn betaling is al binnen, wordt het dan wo do of vr? tx
Met betaling via Internet Rabobank heb ik bij Ter Name van : Gamecom VOF te Almelo Bij plaats heb ik "Almelo" staan ... klopt dat? Want bij mijn mail van hun zie ik onderaan dat het uit "Delden"komt. Geeft dat iets? Of maakt dat niets uit?
ik heb t zo ook gedaan ik heb alleen Ter name van: Gamcom VOF (niet te Almelo) en dat almelo is goed, anders zouden ze het toch niet in het mailtje zetten??
waar kun je zien of je betaling al binnen is? edit: laat maar k heb et al gevonden. maar tis nog niet overgemaakt. k vraag me af hoe lang die ABN er over doet. k heb et gister ingeleverd.
ehh nee ik heb hem hier in debuurt gehaald. dit was op moment enige tread waarin sprake was dat ie iemand hem heeft
ik heb vandaag de overschrijvingskaart op de bus gedaan ... wanneer krijg ik em dan? Edit: zit trouwens bij de postbank.
hoe lang duurt et vanaf dat gcshop de betaling binnen heeft? k heb mn geld met zon overschrijf formulier overgemaakt, afgelopen maandag al. bij de ABN, hoe lang doen zij er over, iemand ervaring hier mee? k vraag me nml af hoe lang et nog gaat duren. iedereen zit al lkkr te SC'en en jah, k vraag me af wanneer dat bij mij ook het geval gaat zijn .
Weenie ik heb betaald via Internet bankieren. Dus ik neem aan dat ik mijn SC binnenkort binnen krijgt. hopelijk morgen
het is 45 euro voor de game + 2 euro verzendkosten, dat heb je al vooruit betaald. Bij onder rembours betaal je het hele bedrag aan de postbode.