Ik heb em!!!!!!!!!!!!! Bedankt gcshop, zaterdag pre-order, donderdag in de bus, lekekr snel dus. En dan krijg ik op zelfde dag ook nog mn Buffy spel
ouch me rug ouch me ogen... ouch mn vingers heb al een paar uur gespeeld en ben pas in level 2 ik kan echt niet stoppen
ik hoor net van een aantal mensen dat er krassen zitten op de nieuwe splinter cell dvd's... zijn er ook mensen die dit niet hebben ??? want zit nou niet te wachten op een beschadigd spel
Zodra de TPG em bij jou in de bus gooit he Dat de TPG een dag later is, daar kunnen wij ook weinig aan doen.
yup, ik gisteren helemaal blij, lekker vandaag spinter cell spelen, is die kut tyfus tpg te laat kheb nog wel de hele dag vrij (gelukkig morgen ook )
Whaaa! k kreeg em net binnen! k heb gewoon splinter cell! k ga em zo hard spelen eindelijk. damn. tis bijna niet te geloven. s-p-l-i-n-t-e-r c-e-l-l nou gasten de komende dagen ben ik ff weg thanx GCshop!
waa, kheb hem ff gekocht bij de intertoys en dan ruil ik hem morgen (als ik die van gcshop krijg) in voor een waardebon (mwah ik vond het toch niet zon leuke game, geloven ze wel ) en van die waardebon koop ik later wel weer wat
Maandag overschrijvingsformulier bij de bank afgegeven en vandaag al ontvangen Perfekte service van GCshop, ik weet in ieder geval waar ik in de toekomst mijn games ga bestellen !!!
weer niet binnen Dit duurt me wel erg lang, er staat al 2 dagen dat tie verzonden is, maar tpg post is toch nooit slomer dan 2 dagen?