Mijn bestelling is onderweg bij www.gcshop.....iemand van gcshop krijg ik hem dan morgen of maandag of wanneer?
Masterape, je krijgt em zo snel als de TPG em bezorgd. Vandaag op de bus betekend dus naar alle waarschijnlijkheid dat je em maandag hebt, of anders dinsdag (soms is de TPG een beetje traag ). edit: ik heb voor dit soort vragen maar even een FAQ geschreven. Deze is hier te vinden.
ik heb em donderdag dan gehad. gaat echt snel en gemakkelijk. vandaag ga ik nog ff UC bestellen en dan ben ik ook weer blij. owja ik had ook een cool xbox tasje
dat tasje is nog 't beste van allemaal toch komt splinter cell dicht in de buurt. het is zo'n wrede game en gcshop heeft 'm echt goed en snel afgeleverd. ik ben blij met die service van die lui
.....maar ze zijn niet verantwoordelijk voor beschadigingen etc ! Je moet maar afwachten dat je game goed wordt afgeleverd. Gaat dat via de post....?
mijn bestelling is nu ook in behandeling genomen Het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Bestelling wordt in behandeling genomen. hoelang duurt het nu ongeveer dat ik hem binnen heb?
2 dagen bij mij. woensdag middag was 't geld overgemaakt, in de namiddag was het verzonden, en vrijdag kwam ie binnen.