1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter cell bug?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ewout, 25 dec 2002.

  1. Jasperaldo

    Jasperaldo Prof voetballer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0

    penis
     
  2. Realm - x

    Realm - x Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    we gaan het wel netjes houde hem, geslachtsorgaan van de man o.o
     
  3. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen last van balken. Ik had wel een keer een mislukte savegame, de save was failed het beeld werd blauw en hij liep vast. Die lijken moet je altijd goed verstoppen, of je nou iedereen gedood hebt of niet.
     
  4. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij liep 1x vast ja.. ik schrok me kapot :) maar gelukkig niets aan de hand verder.
     
  5. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    LOLZ, kheb mn XBox nu langer dan 4 maanden en nog steeds geen vastloper/blauw scherm gehad :D
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    SC liep bij mij 1 keer vast tijdens laden.

    tot nu toe geen bugs gevonden.
     
  7. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook 2 keer gehad tijdens het laden van verschillende savegames. Xbox uitgezet en ietsje later weer aan en het was in orde. Verder niks mis met de game.
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Valt wel op dat je relatief veel hoort over vastlopers en dergelijke op de xbox.
     
  9. Master Milo

    Master Milo Guest

    Bij mij liep Splinter Cell om de haverklap vast!
    Ik heb t' spel toen geruild tegen een versie van een andere lichting. De man in de winkel zei dat meer mensen van deze lichting spellen problemen hadden.
     
  10. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb weleens gehad dat SC vastliep bij het laden van de levels...
    Maar ik heb simpelweg de DVD schoongemaakt , en toen deed hij het wel weer..
     
  11. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is sinds dat ik hem hem nog niet vastgelopen, met sc is dat al wel meerdere malen gebeurd sinds enkele weken, vooral tijdens het laden. Ligt het kisschien aan het spel, is dat mogelijkm omdat ik zie dat er veel mensen zijn die dit bij sc hebben. (wel een moddervet en verslavend spel zeg, jezus!!)
     
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    euh... Als jij hem op 16: 9 zet, dan valt er dus een heel stuk beeld boven en onder weg!! Echt heel stom dat splinter cell geen breedbeeld ondersteund.... Maar goed, wij als bezitters van breedbeelds moeten maar wennen aan zwarte balken rechts en links... 8)
     

Deel Deze Pagina