1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Chaos Theory LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door HaVoK NL, 30 mrt 2005.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2

Ik snap dat je dat met amper amper 60 posts niet weet :cool: . Cheaten is bijvoorbeeld het uit warehouse gaan op xbox live.

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus gewoon leaven?

3. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    nee niet dat session gedoe, dat is ook al bij ghost recon 2..... en dat ik zwaar klote!

4. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb het nu 2 avondjes ge-probeerd maar ik word gek van het rankingssyteem. Op de ene manier komt ik altijd tegen 2 redelijk goede spelers en dan zit ik bij een noob die geen engels spreekt, geen headset heeft, het spel voor de 1e keer speelt of mij meteen killed. Het is echt een toffe game maar ik wil gewoon een vast partner
    Dus hier een oproepje, ik zoek een vaste partner die:"
    -Headset heeft
    -Redelijk veel online is
    -Geen andere vaste partner heeft
    -Iemand die het spel redelijk kan(je hoeft geen elite zijn, dat ben ik ook niet maar als je het spel al vaak hebt gespeeld net als ik waardeer ik)
    -Iemand die mee ranking wil spelen.

Wie wil mijn partner worden? :p

5. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heej Max, misschien kunnen wij een keer spelen, en wie weten worden we partners! :p

- Ik heb headset
    - Redelijk veel online? Tot nu toe niet, maar komt waarschijnlijk verandering in!
    - Geen partner
    - Spel (vooral SC2) veel gespeeld, maar goed? In iedergeval niet meer...
    - Van ranking hou ik niet zo, maar je weet het nooit!

Ik ga nu zo spelen, ik voeg je wel ff toe, anders moet je mij ff toevoegen: Jan WoWter

6. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik vind alleen Ranking wat leuker omdat mensen dan niet zo snel weg gaan. Ik zal je toevoegen :)

7. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zitten spelen! En ik kan er niks meer van! Splinter Cell 2 kon ik best aardig, maar het is zo lang geleden, dat ik er echt niks meer van kan!
    Merc ging nog wel aardig, Spy ontzettend slecht....

Deel Deze Pagina