ja volledig met je eens xboxbezitter,enorm cool game,maar het verhaal, what the hell he,en de moeilijkheidsgraad op normaal,ja wel makkelijk,...
Vreemd, als ik hard praat of schreeuwt, dan komen ze. Als ik jouw was moet je effe bij je opties kijken. Er is een optie voor om het geluid te verhogen zodat ze je wel horen. Splinter Cell zelf is gewoon te erg. Binnen anderhalve week had ik hem uitgespeeld. Uiteraad wordt er tussendoor ook online gespeeld. In het begin heb ik wel Coop gespeeld, 2 missies gedaan en niet meer aangeraakt. Ik ga nog wel die laatste twee missies klaren. Mp blijft leuk, SCPT heb ik kapotgespeeld online, zowel op PS2 als op Xbox. De nieuwe MP velden zijn heel mooi uitgewerkt, net als de nieuwe gameopties(Story, Diskhunt en Deathmatch). Nieuwe gadgets en guns. Oh ja, coop moves niet te vergeten, maken het spel nog interessanter dan dat tie al was. Best. Game. Ever.
k heb trouwens iets, ingame heb ik soms dat de game lichtelijk hapert op bepaalde plaatsen.. komt omdat ie aan de max. zit van de xbox. Verder heb ik de minpunten hierboven wel ergens vermeldt.
Het enige echte nadeel vind ik dat versus niet split-screen kan, verders zijn er wel wat kleine dingen maar niet echt belangrijke
Ja versus splitscreen is inderdaad minder. En danet had ik bij 'The Bank' dat hij 2 keer 10 seconde bleef staan toen een guard net op een gegooid blikje moest reageren. Is wel jammer.
De multi player is me toch tegen gaan vallen. Ik heb pandora tomorrow echt 100en uren gedaan en chaos theory was gewoon het zelfde maar weer wat andere maps enzo. Dus ik had al snel het gevoel van dit heb ik al gedaan. Ik hoop bij SC 4 dus op veel vernieuwing in de multiplayer
Ik zie de volgende vraag al aankomen Die helicoptertjes schakel je uit om er met een sniper op te schieten(al je hem maar raakt).Je moet wel een sniper geselecteerd hebben.Ombouwen doe je door terwijl je aimt stevig op de witte knop te button bashen .
Hee dat snap ik ook wel he, heb 'm inmiddels al uitgespeeld en Seoul 2 is al lang verleden tijd. Overigens gebruikte ik de functie van de pistol om ze tijdelijk uit te schakelen, erg makkelijk.
Ik vind het een heel mooi spel, maar ja, die vertraging is wel kut..ook snap ik soms de goals niet helemaal, de map sux ook.
ik heb eigenlijk niks aan te merken op de game maar 3 kleine minpuntje -co op is te kort - sommige maps zijn niet interessant (vooral battery en displace zijn zo saai, gewoon gangetje in gangetje uit en gastjes omleggen :{ ) - het is fake dat je missierating daalt omdat je gastjes killt (afgezien van de missies waarin het niet mag) geef toe, wat heeft de overheid liever een dode terrorist die van een rots afgeduwd is of een terrorist die even rustig heeft kunnen slapen van de knock out en de volgende dag weer doorgaat met de wereld veroveren (en nu nog driftiger omdat ie al eens gepakt is)
tis de bedoeling dat je, als je spion bent, onzichtbaar te werk gaat.. als jij daarbij allemaal lui vermoord valt dat toch wel beetje op. Maar goed, wat dat betreft is het zowiezo beetje scheel.. die levels die je noemde vond ik ook niet erg interessant, maar daar doe je niet zoveel aan. Wees blij met de levels die wel leuk waren.