Ben nu een tijdje bezig met de singleplayer, en ik vroeg me af of Fisher ook nog zijn oude kostuum aantrekt, zoals in de oude SP games. Met die goggles en dergelijke. Of zit dat niet in de game?
Valt wel mee hoor... als je de andere missies zoals jager en slijtageslag meerekend! Je kan dit spel ook met gemak 2x uitspelen. Dan doe je alles op een andere manier. (bijv heel veel schieten ipv sneaky)
Ondanks dat ze beide van dezelfde serie zijn zijn het twee verschillende games. Als ik jouw was zou ik lekker conviction spelen want nu spelen mensen het namelijk nog online en zelfs nu is het al kut een match te vinden!
Ik heb een Nederlandse versie, maar daar nu geeft ie aanwijzingen en ondertitelingen enzo ook in het Nederlands. Zo wil ik die game niet spelen. Kan dat aangepast worden? Edit:
Hier irriteerde ik me ook al aan... Ik ben nu bezig met Last Stand op Realistic, maar dat is een hels karwei. Bij sommige levels lijkt het eeuwig te duren voordat je bij level 20 ben.
Heb deze laatst geruild via MP. Een beetje op de gok eigenlijk. Ik vond de vorige delen wel leuk dus wou deze ook wel eens proberen. En wat was ik blij verrast. Dit is een van de weinige spellen, zonder multiplayer, waar ik al zoveel uurtjes in heb zitten. De PEC. challenges zorgen ervoor dat je aan het spelen blijft en ook de achievements zitten zo in elkaar dat je wel moet spelen. Het verhaal is niet zo heel sterk maar de uitgebreide co-op missies maken dat ruimschoots goed. Ik vind het echt een aanrader!
Ze beloofde ons toch elke donderdag een nieuwe gratis content? Ik heb nu al een tijdje niks meer gezien..
Ach na een maandje hebben ze dat ook wel gezien. En geef ze eens ongelijk, want zoveel man zullen het toch niet meer spelen neem ik aan.
Iemand een tip om die last known possition pec. challenges te halen. Ik heb hem al voor de 2e x uitgespeeld maar heb pas net level 1 behaald.
bij mission white box eerste stuk binnen kom je bij een kamer, naast die kamer zit een pijp die boven de kamer uitkomt spring in die kamer, ren naar buiten in de deur opening druk je op emp, ren de trap op en wacht totdat zij naar buiten komen als t goed is staan er 3 gasten in die kamer.