Veel pijn en moeite?? Ze zijn bezig met een update,Achievement krijg je binnenkort vanzelf. Hoef je niet nog een keer de game voor uit te spelen.
Meer DLC op komst voor Splinter Cell: Conviction Ubisoft is nog lang niet klaar met Splinter Cell: Conviction. Naast gratis downloadbare content elke donderdag, is er namelijk meer op komt. De community developer van de game, Li Kuo, meldt namelijk dat er binnenkort erg toffe DLC gaat komen voor de nieuwste Splinter Cell. Wat deze content precies inhoudt, is niet bekend. Maar Kuo is er erg enthousiast over, zo laat hij weten via Twitter: "Co-op is een grote hit! Het is maar goed dat er wat toffe DLC bijna klaar is - details volgen later. Tot die tijd, blijf elke donderdag je gratis spullen ophalen!" De nieuwe content zal dus waarschijnlijk iets met de co-op modus te maken hebben. Nieuwe missies daarvoor zijn mogelijk, maar misschien weet Ubisoft ons te verbazen met iets originelers. http://www.xgn.nl/360/nieuws/20695/meer-dlc-op-komst-voor-splinter-cell-conviction/
Heb gisteravond en net Hunter op Lumber Mill nou al een aantal keer op realistic geprobeerd, maar ik wordt elke keer in 'zone 5' ontdekt ! De eerste 4 plekken lukken me nou aardig goed, heb juiste route gevonden zodat ik niet één lamp kapot hoef te schieten. Mannetjes probeer ik ook zoveel mogelijk naar een afgelegen plek te slepen, of in een donker hoekje waar geen patrouille komt neer te schieten. Alleen die laatste zone kan ik maar niet echt een goede route tactiek vinden om onopgemerkt doorheen te komen! Iemand tips? Want wil die perfect hunter achievement graag halen, zonder de co-op truc !
Nou nou, zo moeilijk was Realistic niet. + Speel eens de laatste 2 missies op Realistic. Ik kreeg hem ook niet, herhaalde de 2 laatste missies en kreeg hem gewoon. Duurde iets van 20 minuten ofzo.
Pfff vanmiddag weer een aantal keer Lumber Mill geprobeerd, werd nou telkens in het vierde gedeelte gespot ! En ook vaak in het eerste en tweede gedeelte omdat ik ongeduldig werd en wilde rushen ! Maar het zal me snel lukken om die Perfect Hunter in mn eentje te halen!
Ik heb nu ook Splinter Cell Conviction gekocht, dadelijk direct beginnen met de SP op realistic uit te spelen. Achievement al gefixed of niet?
Nog niet, maar sommige krijgen m wel gewoon en anders moet je gewoon de laatste twee missies ff opnieuw op realistic spelen dan heb je m ook! Maar wie weet is de update er tegen de tijd dat je bij t laatste level bent!
Ik ben inmiddels in het Iraq level beland, het speelt echt verdomd lekker weg moet ik zeggen. Ik heb soms wat problemen op Realistic maar dat ligt vooral eraan dat ik de tijd niet echt neem, ik wil het soms té gehaast doen en tja dan faal je.
Antrax. Ik heb hem ook net. Heb je even friend request gestuurd. Kunnen we samen co-op doen. VInd ik persoonlijk cooler dan het doen met iemand die het al gedaan heeft. Die rushen dan zo snel er doorheen! Als je geen interesse hebt moet je het maar even laten weten!
Daz, of Vegeta, of AntraXxX, ik ben ook beschikbaar voor co-op! Af en toe, als ik tijd heb, wat niet vaak is eigenlijk ! Maar vanavond wel! Hoef eigenlijk wel alleen laatste twee co-op missies nog, maar er zit toch niet echt een geweldig verhaal in de co-op, dus die missies kunnen best door elkaar volgens mij ! Ik heb tijdens de eerste twee trouwens nauwelijks opgelet, dus waar gaat t eigenlijk over ?
Haha, daarom wil ik niet iemand die rushed, alle filmpjes skipped enzovoort. Dan krijg je dit soort taferelen.
Ja maar er zijn dus geen filmpjes bij de co-op story! Alleen voordat de missie begint gaat de camera van het eind van het level naar het begin van het level en wordt er iets verteld (zonder subs) en als je dan dus in de party beetje zit te lullen mis je dat ! Maar t is iets met kernwapens ofzo dacht ik !
Daz en Sjacco heb ik al in mijn FL, Vegeta ik zal jou ook even toevoegen. Is inderdaad wel leuk om even door de co-op mode te vliegen met iemand die er ook nog fris aan moet beginnen. In de SP bekijk ik opvallend genoeg wel alle filmpjes, komt ook omdat ik Double Agent bijvoorbeeld niet heb gespeeld en ik dus helemaal niets afwist van Spoiler de dood van Lambert en Sam's dochter. -edit- Ik ben vandaag (behalve tussen half 7 en 9 uur) en morgen de hele dag beschikbaar. Dus ik ben van plan om vandaag de SP op realistic verder uit te spelen zodat ik morgen co-op kan doen en andere gamemodes.
daz ik ben nu op zoek naar iemand (tot half vijf dan moet ik even anar de kapper en vanavond heb namelijk tien minuten gezocht en iedereen rent erdoorheen. Ik wil filmpjes zien en rustig zoveel mogelijk stealth killen!