1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splinter Cell: Conviction [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 apr 2010.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, then I'm the person to do it with. :cool:
    Geef me een half uurtje, dan zorg ik dat ik online ben, eerst even de hond uitlaten.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Prima. Ga ik even wat eten! heb je een FR gestuurd.

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol, zelfs met zn 2en is t met Hunter nog lastig om niet ontdekt te worden :9! Maar was wel gezellig ;)!

4. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Vandaag alweer Donderdag, en dat betekend FREE DLC STUFF.

Dit keer een Uniform genaamd '3E Elite'

5. Oz_1991

Oz_1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand interesse om een keer co-op splinter cell conviction te spelen?

PM me maar ;)

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg tof uit.. en ik moet zeggen, ondanks dat dit geen harde kern oude school splinter cell is, het wel een erg toffe co-op mode heeft die ik al dagen aan het spelen ben.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vandaag de SP de co-op story op Realistic uitgespeelt, ik kreeg gelukkig meteen de achievement van de SP op realistic uitspelen.
    Degene waarmee ik de co-op story uitspeelde had hem al eens gedaan dus hij wist precies wat hij moest doen etc. erg handig was dat. :9

Daarna ook begonnen aan Hunter en morgen Last Stand eens uitspelen. Dat Infiltration heb ik nog niet gedaan maar dat lijkt me echt vet, 1 keer gespot worden en het is game over. Like the old days. :cool:

Ik snap alleen het singleplayer verhaal niet echt.
    Er is dus een partij (Black Arrows?) die met behulp van de EMP's de stroom wil uitschakelen om het Witte Huis binnen te dringen en om zo de president van Amerika te vermoorden. Maar waarom word hier Third Echelon bij betrokken en dus ook Sam Fisher? En waarom deed Anna nou zo geheimzinnig over je dochter? Want ze gebruikte een 'tip' over je dochter Sarah om Sam dus weer 'in the game' te betrekken... maar verder snap ik het niet echt meer. :9

Tom Reed was dus die persoon die Lamber bedoelde met de dreiging voor Sam, maar wat moest Tom van Sam precies hebben?

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Iedereen z'n code ontvangen voor de gratis Third Echelon map DLC?!? Ik had me destijds bij Lazygamer.co.za aangemeld met 4 email adressen, bij twee ervan heb ik de code ontvangen, dus heb iig één code voor iemand die zich is vergeten aan te melden destijds!

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hoorde daar gisteren iets over. Zou ik jouw tweede code mogen dan?

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Check je PM :)!

11. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Noes! ik ben te laat.:mad:

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heeft hier toch ook duidelijk in het topic gestaan hoor! Hoefde alleen maar je mailadres op die site in te vullen en je kreeg gratis de code toegestuurd! Als het goed is moet ik er nog twee krijgen op twee andere adressen, dus je kunt er nog een van mij krijgen in dat geval ;)!

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mocht je er nog meer krijgen, PM me er dan een als je wilt Sjacco. Game ligt al een paar dagen thuis op me te wachten maar ben pas Zaterdag weer thuis. Thanks, mocht je ze nog krijgen en er een wilt geven. Anders pech, weet niet eens wat het inhoud. :+

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mmh, heb dat nooit opgevangen joh! Als iemand nog een code overheeft, let me know..

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Helaas nog altijd niks ontvangen op de andere twee adressen! Denk ook niet dat ik daar de codes dan nog op ontvang, aangezien alle mails tegelijk verstuurd zullen zijn! Dus helaas!
    Het gaat trouwens om een Hunter map (andere modes heb ik nog niet bij gekeken, maar denk dat ie daar ook wel bij zal staan) in het Third Echelon gebouw! Best toffe map, vond de missie in dat gebouw ook al best tof!

Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb gister s ochtends me code ontvangen van Gamespot.

Codes van Lazygamers, heb ik nog niet gekregen...

Maar de map ziet er wel mooi uit. Heb m gister snel op Hunter Normal uitgespeeld.

EDIT: LOL, Ik heb nu 3 Extra codes voor de 3E Map van LazyGamers gekregen.

Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zag zojuist dat ik een code heb van Lazygamer. Had ik dus toen wel me opgegeven dankzij Sjacco. :+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1

Sjacco bedankt :D

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mocht je er één overhouden, PM me. ;)

20. AntraXxX