Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zat vanochtend ook op die site en ik dacht de 15e nee dat kan toch niet want dan komt er wel heeeeeeeeel erg veel goede games uit in die periode heb ik dan wel genoeg geld :p
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net bij vrienden nog Chaos Theory zitten spelen damn wat blijft dat toch vet. En wat ziet er nog super uit op de oude xbox.

    Ik hoop binnenkort weer wat te horen te krijgen over de game, want het begint nu weer te kriebelen. Wel goed dat het grafischer mooier wordt want als ik de eerste filmpjes zie kan dat nu niet meer.

    Over de gameplay ben ik wel weer te spreken ook al is de gameplay van de vorie delen subliem, maar verandering is niet verkeerd.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de mensen die niet in het E3 topic kijken.

     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar hopen dat het nog mee kan komen,.. het is zoooo lang stil geweest rond dit spel.

    Ben benieuwd of het qua gameplay nog lijkt op de eerdere splinter cell's
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zijn juist helemaal terug gegaan naar de tekentafel. Daarom was het zo lang stil denk dat het daarom nu wel weer mee kan komen. Ik hoop dat het ook zo wordt als eerst maar het is even wachten op de E3, maar van wat we eerst gezien hebben had het ook best wel potentie.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Blijft toch vreemd omdat dit deel in eerste instantie al een totaal herontwerp moest worden. Betekent terug naar de tekentafel gaan in deze context dan dat we weer een ouderwetse splinter cell krijgen? :) Ik ben voor want Chaos Theory bijf ik misschien wel het beste xbox1 spel vinden (op technisch gebied zowieso)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    E3 bied duidelijk hoop ik. Ze hebben de naam niet veranderd dus ik denk dat het concept nog hetzelfde is.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat het ouderwets splinter cell word.. deel 1 tot en met 3 vondt ik geweldig, double agent was niet slecht maar die poging om een nieuwe richting in te gaan schoot me toch wat in het verkeerde keelgat.
    Zo is de 1e missie echt weer ouderwets SC met prachtige mooie graphics.. en na dat level gooit hij zijn goggles (de welbekende 3 groene lampjes) de zee in.. grrrrr! alles wat daarna kwam vondt ik niet zo interessant meer.

    En conviction was op zich niet verkeerd toen ze het onhulde, maar assassins creed hadden ze ook al, en het leek er wel erg op maar dan moderner, da's geen splinter cell meer he.
    Ik wil weer lekker spioneren met cameraatjes, sneaky gadgets gebruiken, sluipen in de schaduw (co-op zou ook mooi zijn) en weer de ouderwetse multiplayer zoals het was in pandora tomorrow en chaos theory, DAT was nog eens online gamen!

    http://www.youtube.com/watch?v=I_dnjcgn2qY

    http://www.youtube.com/watch?v=9TCGovYMj_Q&feature=related
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed nieuws! Eindelijk horen we weer 's wat van Splinter Cell.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal is tijd worden idd. Had het wel verwacht zo richting de E3. Wil wel wat screens zien om te zien of het er nu heel anders uitziet ten opzichte van eerst.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mij gaat het puur om de Multiplayer....

    Bring back Spy VS Mercenarie deathmatch!!
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide voor mij.. tot double agent vondt ik de MP en single player fenomenaal.

    Maar double agent was voor mij een teleurstelling, en dan vooral die multiplayer.. alsof je alles nu binnen een paar minuten moest klaren.. yuck, zo snel moest je, tactiek de deur uit en maar zo snel mogelijk rennen naar een punt, shit downloaden en weer rennen.. vondt er niks aan.

    Wat zo briljant was aan bijvoorbeeld pandora tomorrow's MP, was dat je rustig aan kon doen.. eerst kijken, verrekijkers erbij en maar loeren waar die mercs heen gingen.
    Soms zelfs ook een cameraatje plaatsen voor meer details en helemaal tof vondt ik dat plakkertje waarmee je naar hun radioverkeer kon meeluisteren.. oh man, wat hadden we vaak mensen tuk daarmee, alles konden we horen en wat ze van plan waren.
    Maps van PT en CT waren heel tof ook (cinema, vertigo plaza, etc), unieke sfeer en al die gadgets en counter gadgets, gebalanceerd, goed uitgewerkt.. briljant gewoon.
    Zo'n goede multiplayer heb ik tot de dag van vandaag niet meer gezien.

    Nou maar hopen dat ze hun tijd nuttig hebben besteed.. en dat we niet weer richting een moderne assassin's creed gaan of een tweede double agent.. ik wil gewoon weer ouderwets in de schaduwen zitten en met sticky guns en afluisterapparatuur mensen de kop gek maken, niet van de hedendaagse vernieuwende BS, gewoon splinter cell zoals het is, en zoals het was.
    Vernieuwing en inventief bezig zijn is niet altijd goed, het is al een genre apart en weinig games zitten zo goed in elkaar als de eerste 3 splinter cell titels.. lekker houden zo en niet moeilijk doen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]49278[/gt]
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeer nice.

    Ik heb de Startpost even geupdate. Want zo spel verdient een mooie layout. ;)
    Dus als een mod hem even wil plaatsen?



    [​IMG]


    [gb]Splinter Cell Conviction[/gb]


    Ontwikkelaar: Ubisoft
    Uitgever: Ubisoft
    Genre: Stealth
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: 1-8
    Opties:
    Releasedatum: 2009/2010
    Officiële Website:
    XBW Gamepage:


    [gb]Informatie=(/gb]

    In Splinter Cell Conviction is Sam Fisher niet langer de supergeheime meestercommando die voor Third Echelon de vrijheid van de Verenigde State van Amerika waarborgt. Na zijn uitstapje in Double Agent is Sam vertrokken naar zonnigere oorden en lijkt hij zijn leven te kunnen slijten zonder nog het vuile werk van de overheid op te hoeven knappen. Maar zijn verleden achtervolgt hem, zijn vriend en ex-collega Anna Grimsdotter zit in de problemen en zoals elke goed vriend, keert hij terug naar Amerika om haar te helpen. Teruggekeerd bij zijn voormalige werkgever, blijk alles mis gegaan te zijn wat er mogelijk scheef kon lopen. De NSA is veranderd in een bureaucratische instantie waar de er voor de legendarische Sam Fisher geen ruimte meer is. Tegen al zijn gevoel in moet Sam Fisher de rug keren tegen de organisatie die hem heeft gevormd en onder last van verraad wordt hij vanaf nu gezocht door alle Amerikaanse overheidsinstellingen terwijl hij zijn onschuld bewijst en een complot onthuld waar al zijn ex-collega’s in betrokken zijn.

    Deze nieuwe Splinter Cell stapt af van het militaristische ‘dodelijk commando met nachtvisie’ imago dat de serie voorheen had en gaat dieper in op de persoon Sam Fisher en een manier van sluipen die iedere voortvluchtige zich eigen moet maken; het open daglicht en publieke omgevingen. Sam zal dan ook zijn kleding en uiterlijk aangepast hebben om minder op te vallen terwijl hij het complot ontrafelt in diverse locaties in de wereld. Hij zal zich niet verdacht moeten gedragen en onder andere kunnen schuilen onder de hoed van zijn trui. Hoewel Sam niet langer de technische en organisatorische ondersteuning heeft van Third Echelon, zal hij zonder gadgets en geavanceerde wapens nieuwe contacten moeten maken voor informatie en menig maal zijn brute kracht en vuisten moeten gebruiken. Hiervoor heeft Ubisoft een speciaal systeem ontwikkeld dat alle omgevingselementen interactief maakt. Ook heeft Sam een zesde zintuig voor het opsporen van personages die hem kwaad willen doen, om deze vervolgens discreet uit de weg te ruimen of te ontsnappen.

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    [gt]49278[/gt]

    [gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

    -

    [gb]Verder=(/gb]

    Ik heb verder niet meer screens geplaatst omdat we niet echt weten hoe het eruit ziet nadat die is terug gegaan naar de tekentafel.

    Laat maar lukt niet. Stuur wel even een pm.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  15. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol check die comments:cool:
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het een interessante teaser! Bij het zien van de eerste trailers had ik al een idee dat dit spel een bepaalde vrijheid zou bevatten. Dat idee is nu, voor mij, alleen nog maar meer bevestigd. Malta als open wereld, waarin je rondloopt en je moet vermommen, lijkt me super! Zijn veel mogelijkheden voor. Denk aan een soort Mercenaries, maar dan rustig en traag, met meer sluip- en vervommingswerk, dan schietwerk. Lijkt mij tof!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    New Splinter Cell Conviction media expected today

    [​IMG]

    Take a look at this. Mouse over the top bullet hole.

    Ubi’s saying nothing, but you probably wouldn’t bet against a new Splinter Cell Conviction trailer at some point today.

    We’ll let you know when the magic happens.


     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    DulleNL will let us know when the magic happens. :D
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tuurlijk, die jongen is altijd op tijd met dit soort shit. :) Kan niet wachten. ^^
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dulle's F5 knop wel eens willen zien.. als die nog zichtbaar is :)
    Hopelijk vanavond die eerste teaser/trailer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina