VET VET VET. Dit wordt een oppervette game. Eindelijk slaan ze een compleet nieuwe weg in. Dit had ik dus totaal niet verwacht leuke verrassing. De serie was aan vernieuwing toe en 4 vond ik niet echt heel erg vernieuwend. Leuk ook wel meer levels overdag komt het iets meer op timing skills aan i.p.v. in het donker zitten wachten en altijd maar die lichten uit schieten (daar valt ook geen eer meer aan te behalen).
@ woolyonline
je hebt helemaal gelijk 4 was een minder leuke splinter cell, vooral te wijten aan de JBA levels die waren iets minder leuk en er waren niet zoveel missies. Hoewel ik pandora tomorrow de slechtste vond. 1 (was de eerste) en VOORAL 3 (co-op) waren gewoon top, die zijn moelijk te overtreffen, maar ik denk dat ze nu wel een leuke kant op gaan als ik zo de screens zie. Ik ben alleen bang dat het teveel op de JBA levels gaat lijken.
[edit 1]
@ Blace
Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik heb nu bijna alle levels op 100% uitgespeeld (ongezien, geen mannetjes knock out slaan, geen lichten kapot schieten, geen sloten kraken moet je picklocken) dus als jij het type gamer bent die bij een beetje lastige situatie je gun pakt, tja dan is er aan elke splinter cell weinig stealth aan. Ik vond de levels in het licht/overdag juist een leuke uitdaging. Vroeger kon je voor de 100% stealth lichten kapot schieten en kon je dus zo door die donkere levels heen lopen stelde weinig voor. Bij sc4 mocht je zelfs geen lichten kapot schieten als je voor die 100% ging, daardoor werd het nog moelijker omdat je alleen je jaim functie op je wapen kunt gebruiken.
[edit 2]
Op die laatste screen zie je een tank en een hummer staan in Washington, zou dit te betekenen hebben dat er oorlog is? (link naar endwar? lijkt me persoonlijk wel vet)
Laatst bewerkt: 5 mei 2007