1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ''lekker veel in het daglicht?'' das juist NIET de bedoeling! Sam gaat snachts infiltreren en steelt dan de nodige data en doet dat zonder gezien te worden...
    als je in het daglicht gaat spelen kun je net zo goed een volledige assault squad erop af sturen:confused:

2. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens (iig betreffende Splinter Cell, die andere games speel ik niet). Sterker nog, ik haal regelmatig nog de eerste splinter cell uit de kast om het Georgische Presidentieel paleis maar weer eens te gaan infiltreren. :)

3. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ooit wel eens de kinshasa missie gespeeld uit Double Agent? Die missie speelt zich geheel overdag af maar is toch een van de allerbeste stealth missies die ik ooit heb gespeeld! Er zijn wel meerdere maniere om je te verstoppen in plaats van een donker plekje hoor ;)

4. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0

Interessant. :) Ik neem aan dat dit te wijten is aan het feit dat de hardware van de 360 makkelijker is. Of is Ubisoft nou zo goed met de 360/zo slecht met de ps3?

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.338
    ik vind SCDA een van de betere maar ik ben er ook nooit zo heel erg geduldig in dus ik schiet liever iemand meteen in zn hoofd dan dat ik er een half uur voor moet wachten om er voorbij te komen. Dat ie wat makkelijker is geworden vond ik dus juist wel prettig

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dit vind ik dus echt geen goed nieuws! ik wil blijven sneak :mad:

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat je niet echt meer kan sneaken. Maar misscien pakt deze vernieuwing wel goed uit!

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell goes hitman?

Ik weet het niet hoor... eerst maar wat screens zien of wat filmpjes... ik vondt DA wel aardig, maar het was niet dat ouderwetse gevoel wat je bij de vorige splinter cell games wel had (behalve een paar missies dan, vooral de 1e missie was wel weer erg goed!)

9. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik von DA persoonlijk veeeeel minder dan de vorige games... pandora tomorrow vond k ook al wat bagger maar dat maakte chaos theorie weer goed;) DA daarentegen vond k de eerste keer natuurlijk helemaal geweldig.. de enige missie die k nu nog wel eens een keer wil spelen is shanghai in die wolkenkrabber:confused: de rest vind ik maar crap zooi omdat het allemaal in het licht is en je bijna genootzaakt bent om met guns blazing naa binnen te rennen...:mad:

10. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    VET VET VET. Dit wordt een oppervette game. Eindelijk slaan ze een compleet nieuwe weg in. Dit had ik dus totaal niet verwacht leuke verrassing. De serie was aan vernieuwing toe en 4 vond ik niet echt heel erg vernieuwend. Leuk ook wel meer levels overdag komt het iets meer op timing skills aan i.p.v. in het donker zitten wachten en altijd maar die lichten uit schieten (daar valt ook geen eer meer aan te behalen).

@ woolyonline
    je hebt helemaal gelijk 4 was een minder leuke splinter cell, vooral te wijten aan de JBA levels die waren iets minder leuk en er waren niet zoveel missies. Hoewel ik pandora tomorrow de slechtste vond. 1 (was de eerste) en VOORAL 3 (co-op) waren gewoon top, die zijn moelijk te overtreffen, maar ik denk dat ze nu wel een leuke kant op gaan als ik zo de screens zie. Ik ben alleen bang dat het teveel op de JBA levels gaat lijken.

[edit 1]
    @ Blace
    Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik heb nu bijna alle levels op 100% uitgespeeld (ongezien, geen mannetjes knock out slaan, geen lichten kapot schieten, geen sloten kraken moet je picklocken) dus als jij het type gamer bent die bij een beetje lastige situatie je gun pakt, tja dan is er aan elke splinter cell weinig stealth aan. Ik vond de levels in het licht/overdag juist een leuke uitdaging. Vroeger kon je voor de 100% stealth lichten kapot schieten en kon je dus zo door die donkere levels heen lopen stelde weinig voor. Bij sc4 mocht je zelfs geen lichten kapot schieten als je voor die 100% ging, daardoor werd het nog moelijker omdat je alleen je jaim functie op je wapen kunt gebruiken.

[edit 2]
    Op die laatste screen zie je een tank en een hummer staan in Washington, zou dit te betekenen hebben dat er oorlog is? (link naar endwar? lijkt me persoonlijk wel vet)

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  11. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja zo zie je maar weer dat de 360 uiteindelijk veel beter is dan de PS3 :9.

Maar ja ik denk dat dit toch een vet deel wordt. Ook al is het niet meer 's nachts, wat toch wel echt een Splinter Cell gevoel geeft, vind ik het toch een vette serie. Gewoon het idee dat je er in je eentje voorstaat en in je eentje moet sneaken enzo vind ik wel spannend.
    Ben benieuwd wat het wordt.

Overigens vond ik de MP van DA juist veel leuker dan die van PT en CT

Wat ik trouwens ook echt hoop is dat Michael Ironside weer de stem van Sam Fisher gaat doen. Die man laat hem altijd heel goed klinken, en heeft echt invloed op het karakter vind ik.

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    en alweer een deel SC.

Vind het nu wel beetje veel worden :|

het is misschine wel leuk als je een beentje rustig bent ofzo, maar als je superlang moet wachten totdat een camera weggedraait is, dan gaat de lol van het spelletje er toch af vind ik

13. volley

volley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat dit spel een beetje als chaos theory word want ik vond double agent een beetje een tegenvaller.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Edit: xerofox was me al 2 dagen voor :+

15. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond da juis vet....

16. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Helaas heb ik alle oude Tom Clancy delen (Splinter Cell, Ghost Recon en Rainbow Six 3 ) voor de Xbox een paar jaar terug verkocht. Achteraf erg zonde.

Op sommige punten gaat de Splinter Cell serie ook vooruit. Ik hou ook van afwisselingen en dat deed Double Agent toch wel goed. De ene keer loop je lekker in een sneeuw landschap, de andere zit in de gevangenis, dan hang je aan wolkenkrabber, dan ben je midden in de oorlog beland etc. Ik hoop eigenlijk dat ze deze afwisselingen in de levels kunnen mengen met de genialiteit van eerste deel, dan nog wat nieuwe features er aan toevoegen én een goede multiplayer. Hopelijk komt daar een ‘‘Splinter Cell ultimate’’ uit en hopelijk is Splinter Cell: Conviction dat.

17. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Daanm

Dan mag jij mij eens eventjes vertellen hoe jij de Okhotsk Missie (op de vastgevroren olietanker) op 100% hebt gehaald? Het is de enige die ik nog moet, en oja de eerste missie met 97%...

@ Alle mensen die roepen dat je overdag niet kunt sneaken

Jullie hebben duidelijk double agent niet of niet goed gespeeld. Want dit was juist een van de meest sneaky delen tot nu toe. Ik pak nogmaals het kinshasha level erbij. Je kon hier van veel meer gebruik maken dan alleen schuilen in het donker. Je moest ook gebruik maken van stofwolken en omgevings geluid. En dat was in mijn ogen echt zo veel toffer dan 1 meter van iemand afzitten in het donker!

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het ala CT gaat worden een geen DA (heb ik alleen op ps2 gespeeld en die was zoooooo slecht!)

19. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm er is wat meer bekend over de game. Blijkbaar maakt hij nog steeds gebruik van de oude SC engine, en dus niet van de U3.0 engine?

Bron (zie update)

20. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    zou je in dit deel je spionnenwerk kunnen doen terwijl je gewoon over straat tussen de mensen loopt? :eek:
    dat zou wel stoer zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina