1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    PAX 09: Sam Fisher's Signature Gadget Returns
    Ubisoft reveals the Splinter Cell Conviction accessory you're been waiting for.

September 5, 2009 - At this year's Electronic Entertainment Expo in Los Angeles, developer Ubisoft showed off a stunning new trailer and gameplay demo of Splinter Cell Conviction, the latest installment in the long-running stealth action franchise. If you haven't seen the demo video, you'll definitely want to click the player below for a look at some of the most exciting videogame footage of the year.

But even if you've seen the Splinter Cell Conviction trailers and demos multiple times, there's something you probably missed, especially if you're a longtime fan of the series. Where the hell are Sam Fisher's signature three-lens goggles?

At the Penny Arcade Expo in Seattle this weekend, Ubisoft stuck pretty tightly to the script, re-showing the same footage we've already seen at this year's round of trade shows. But the game's creative director, Max Beland, did reveal that Fisher's trademark headgear will definitely be making an appearance in Conviction.

To prove it, he showed a very brief video clip (which we were not allowed to film) of Fisher in action, green-tinted goggles firmly affixed to his head. The clip showed Fisher creeping toward a building across an outdoor area and taking cover behind a crate. Then, the familiar high-pitched whine of the night-vision goggles snapped on, and the scene turned to a washed-out semi-wireframe view. And with that, the clip was over. Just enough for Ubisoft to prove that Fisher still has access to the gadget that helped define the series.

Another classic Splinter Cell gadget, the sticky camera, is also back in Conviction, and Ubisoft showed a clip of that as well. But the 15 second clip was so brief that the PAX audience barely got a chance to see what was happening before the scene ended. Guess we'll just have to wait and see on that one.

Splinter Cell Conviction isn't set to ship until the first part of next year, so expect Ubisoft to continue doling out the details one by one until the title gets closer to launch.

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, nu zijn we aan het praten!

goggles terug, sticky cam terug.. nu dit nog verwerken in een ijzersterke multiplayer en dan komt alles goed.

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Als het maar de helft zo goed word als de MP van CT en PT is ik heel happy

\o/

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De multiplayer van Chaos Theory is _O_
    Ik speel het nog wel eens met een maat van mij, super vet.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zat net op de Gamemania site (hopen dat die inleveractie ook in M'tricht geldt :+), en toen kwam ik dit tegen:
    :cool:

Verder niet veel speciaals dus.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, kom maar op Gamehubs. :D Tijd om deze te pre-orderen.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit, lekker bruut vooral :D

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben ze weer zo'n "3 oude games inruil" actie voor deze game?:D

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooie datum. Kan niet wachten.

11. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Zo,

Kom pas net kijken in dit topic, want ben een tijdje helemaal uit de game-wereld geweest :p. Maar heb er in ieder geval weer heel er zin in, de tijd dat ik de MP van DA speelde was altijd echt geweldig (He Smok3y :+)

12. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik geloof dat je ook ct er bij krijgt doormiddel met een code te downloade van games on demand. als ik me niet vergis,

ik denk dat ik hem preorder bij gamemania sittard hoef dan niet naar media markt:p

en misschien paar games erbij wat ik echt niet speel ofzo.

ken niet meer wachten.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe gameplay. Eindelijk eens een keer een ander level. :)

[GT]57676[/GT]

Heel vet!

Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mwah, ik ben nog niet overtuigd. Ik had eerlijk gezegd wel weer heel erg zin in een goede Splinter Cell game, maar als ik deze beelden bekijk, stoor ik me aan bepaalde dingen (AI lijkt me beetje gebrekkig, en ook iets teveel Rambo-actie voor een stealth-game), en moet zeggen dat ik ook niet heel erg onder de indruk ben van de graphics, maar dat komt uiteraard ook door de sobere omgeving en dus kleuren. Vind de animatie en de character-models trouwens ook niet heel bijzonder.

Even afwachten dus.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind het er juist super vet zien. Ik vind het juist tof dat de splintercell serie zich zo goed blijft vernieuwen.

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik hoop dat het niet alleen schieten is, maar ook dat je wel de mannetjes 1 voor 1 neer kan halen door hun nek te breken!

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik hoop niet dat de hele game zoveel actie blijft hebben als in de levels die tot nu toe zijn getoond, graag ook wat echte stealth gameplay.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Good'Ol Days

:b:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [GT]58513[/GT]

20. sven1989