1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz Well-Known Member

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.259
    Mhm, ik lees niets over de Versus mode van Conviction, slechts enkel die van Chaos Theory. Lees blz: 34 & 35. :)
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.843
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik ben nu de Xbox versie van Splintercell: Chaos Theory aan het downloaden op xbox live. Wil deel 3 nog keer uitspelen omdat ik daar toendertijd nooit aan toegekomen ben (had hem toen op de ps2). Weet iemand of je die ook nog online kan spelen?
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja co-op en versus.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    You are so right. Ik heb nog even gekeken en ze hadden het over Chaos Theory. Jammer, want ik vond dat altijd wel vetjes.
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het hier nog niet bekend dat er geen spies VS mercs in de game komt? oftwel versus mode?

    http://www.examiner.com/examiner/x-...Cell-Conviction-wont-have-Spies-vs-Mercs-mode

    Ook meteen doorslaggevend voor mij om de game niet te kopen.. double agent was al een stuk slechter dan de vorige titels, met alleen de 1e missie die als een echte SC missie aanvoelde.
    En nou met deze "frisse" nieuwe gameplay elementen en looks, a la jason bourne en een missende versus modus die de 1e SC games juist zo bijzonder maakte, is wat mij betreft deze franchise ook al de grond in geboord door ubisoft.

    Echt.. games maken/aanpassen voor de meer casual gamers moet nou wel eens kappen.. rewinds in race games, niet meer in schaduwen wachten omdat het te lang duurt voor de "gemiddelde" gamer, etc.

    bah.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Godver dat meen je toch niet he =(
    Ik heb hier zo naar uitgekeken!

    Voor mij geen Splintercell ook...

    Erg jammer dat ze de echte splintercell community wederom teleurstellen.
    Leuk voor de nieuwkomers,maar echt heel erg jammer voor de oude MP garde...

    *start maar weer chaos theory op*
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Strapping Young Lad

    Check voor de gein is de officiele splintercell forums.
    Die gasten boycotten dat hele spel,nu bekend is dat SvM er niet inkomt.
    En geef ze is ongelijk.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    okee.. zal eens kijken inderdaad, hij laad helaas niet momenteel.

    Wat balen man.. geen VS mode zoals in pandora en chaos theory.
    Je vraagt je toch af welke imbeciel dit soort keuzes maakt daar bij noobisoft?

    ze hebben ook heel duidelijk gemaakt dat het niet als DLC zal komen.. zal die link ook even opsporen.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jep ze zeggen inderdaad dat ze ook niet van plan zijn DLC er voor uit te brengen.

    Ik vind dit echt zo een enorme tegenvaller he ongelofelijk!
    Altijd al m,n favoriete MP game geweest.
    Toen kwam Double agent waarvan de MP tegenviel.

    En toen gehoopt dat ubisoft van z,n fouten zal leren en met de nieuwe SC weer een echte sublieme MP zouden neerzetten.
    En nee in plaats daarvan schrappen ze gewoon de hele SvM mode :{

    Ik denk dat Ubisoft geen idee heeft hoeveel fans ze hadden me hun multiplayer.
    Ik ga hem wel huren voor de SP maar kopen... nee..
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    damn wat jammer.....

    ik heb mijn oude Cheos Theory ook weer opgezocht.

    ooit iemand keer zin om een potje online te spelen?
     
  11. Daz

    Daz Well-Known Member

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik zeker, SC: CT online is. _O_
     
  12. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik d8 SC:CT weer ff online spelen, kan de MP niet door de VGA kabel..
    Does Not Support The PAL-50 setting
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mensen kunnen mij ook altijd toevoegen voor wat oldskool SvM.
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop het spel niet meer, puur omdat er geen SvM in zit. Dit spel eindigt anders toch na een week in de kast omdat de Multiplayer gewoon niks meer voorstelt. Echt een OERstomme keuze van de devs, ongelofelijk.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Exactly my thought...

    Zal het je leuker vertellen ik heb eerlijk gezegd SplinterCell games nooit voor de SP gekocht,maar puur voor de MP.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    CES 2010: Splinter Cell: Conviction Hands-on

    We suit up as Archer and keep to the shadows in the new Deniable Ops mode.

    January 7, 2010 - It's almost here. Sam Fisher's next stealth-action romp, Splinter Cell: Conviction, will ship for Xbox 360 on February 25. To celebrate its impending release, third-party Ubisoft brought an updated build of the gorgeous title to the Consumer Electronics Show in Las Vegas this week. And unsurprisingly, we didn't hesitate to go hands-on with Conviction again.


    Over the course of the last year, we've seen several unique areas of the project, including missions starring franchise hero Fisher, as well as new cooperative modes featuring altogether new spies. At CES, Ubi pulled back the curtain on yet another variation. The publisher put a controller in our hands and challenged us to try out the first map in the game's Deniable Ops mode.

    Conviction is three games in one. First and foremost, there's Fisher's story of revenge against the Third Echelon after he learns that his daughter's death was no accident. Second is the new cooperative-only prologue -- a four-mission story (which transpires weeks before Sam's rampage) featuring American agent Archer and Russian spy Kestrel working together to find and disarm missing EMP warheads. And completing the package is Deniable Ops, which borrows the four missions from the prologue, adds two new maps, but dramatically alters the gameplay dynamics.

    Deniable Ops is itself divided into four unique gameplay styles. Hunter, Infiltration, Last Stand and Face Off, all of which except for the latter can be played alone.

    [​IMG]

    Hunter offers very traditional seek-and-kill gameplay. Various soldiers litter maps and you must dispose of them any way you can. If you break from the shadows and stealth, you will need to take cover as enemies aggressively attack. You're not indestructible so it's always smarter to stay silent and play strategically. In Infiltration, the same rules apply, but if you're discovered by enemies, it's game over.

    Last Stand is a survival mode. The agent (or agents if you play with a friend) must protect a level object like an EMP warhead as enemies try to set it off. You must continually defend the object and simultaneously develop patterns to distract the enemies.

    Finally, Face Off is a full-blown adversarial mode. Spy versus spy. In an attempt to add a unique layer to what is otherwise straight deathmatch, the developer has kept enemies on the maps and they're hostiles. So you'll need to worry about your agent component in addition to standard foes. This naturally makes for some potentially satisfying situations as you use enemy AI against your human opponents. For instance, if you spot an agent hiding in the shadows, you can throw a grenade in the general direction and divert the intelligence their way.

    The game level demonstrated at CES was called Saint Petersburg Banya, a mixture of warehouses and cathedrals blanketed in enemies. We played as Archer. It didn't take us long to familiarize ourselves with the controls, The analog sticks handle movement and camera. D-Pad up toggles the agent's sonar goggles. Left and right cycles between your two weapons: a light and a heavy. A pistol or machine-pistol run standard. Heavies include everything from the assault rifle to the shotgun. Right trigger shoots. Left trigger sticks to cover and executes slides while running. A button opens doors and jumps. B handles hand-to-hand combat. X throws various gadgets like grenades and EMPs. And of course Y is used to setup and trigger mark and execute maneuvers.

    Every button is used and as far as action games go, it's a complicated setup, but it is nevertheless a sensible layout and moving your agent about the world, hiding in the shadows and planning kills will all come to you quickly. Novices will probably want to keep their sidearms handy just in case their stealthy infiltrations go awry. However, according to Ubisoft, all of the missions in Deniable Ops can be completed sans guns. It won't be an easy undertaking given that enemy AI grows more difficult and the patterns and layouts of foes change dynamically with each new play-through.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Klinkt wel tof, maar wel jammer dat er maar 4 co-op missie's zijn. En dus maar 6 maps voor die deniable ops. Tuurlijk de singleplayer vermaak je je wel even mee, maar die speel ik één keer uit. Dit kan ik uren spelen met vrienden, maar dan hadden er wel wat meer maps in mogen zitten.
     
  18. Crit

    Crit Guest

    Dit wordt een hele goede game. Hopelijk op het niveau van Assassin's Creed 2, maar dat moet dan ook haast wel. Ik ga hem trouwens op de Xbox 360 kopen. TPS's zijn vaak fijner met controller vind ik. :)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hadden het toch over 5 a 6 uur aan co-op campaign die zich afspeelt voor het verhaal van Conviction's singleplayer?
     
  20. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, kan echt niet wachten tot deze game. :) Weet niet zeker of ik hem op de release datum ga kopen, maar ik ga hem zeker wel halen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina