1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Lees dan ook 6 posts boven je..

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er eerlijk gezegd wel behoorlijk verbaasd over !

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Als je eens wist hoe populair de versus mode was ;)
    Co-op is best leuk hoor,begrijp me niet verkeerd.
    Maar om dat boven de versus mode te verkiezen kan er bij mij niet in.

De community schreeuwt al jaren om een waardige versus opvolger.
    En ubisoft besluit gewoon het hele gebeuren te schrappen.
    Met andere woorden je achterban laten stikken en gaan voor het grote geld.
    Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld aan bungie nemen,die luisteren wel heel goed naar wat hun fans willen!

Maargoed er zullen nog steeds meer dan genoeg mensen de game kopen en er heel erg van genieten.

Voor mij persoonlijk is de serie morsdood...

Splinter Cell was voor mij altijd een game met een hoge moeilijkheidsgraad,Sneaken,spanning,Versus mode (dat laatste vooral,speel het nog)

En wat ik nu zie is een game waarbij hij door het beeld rent,4 gasten tegelijk afknalt...... rennen,springen objectives die je supergroot op de muren ziet verschijnen :confused:

Tsja zal vast goede cijfers krijgen hoor... maar vind het gewoon zo jammer hoe erg verandert deze game is.

Maarja genoeg gezeik van mij weer hahah.
    Just my opinion....

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die versus mode ook nooit gespeeld, het lijkt me op zich wel tof. Misschien komt er nog een expansion via live ofzo die dat erbij stopt? Lijkt tegenwordig steeds populairder te worden: de game vroeg op een gunstig moment uitbrengen zodat de graphics nog wat indruk maken, maanden erna content uitbrengen(die er in had horen te zitten) en er geld voor vragen.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Helaas heeft Ubisoft laten weten dat ze in de toekomst ook niet van plan zijn versus als DLC toe te voegen.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En dan ook nog niet eens iets concreets over wanneer het in april gaat worden.....ah well. Het is geen mega grote ramp ofzo...ik ben toch best een heel tijdje bezig met Mass Effect 2 en genoeg andere games. Maar ja, toch shit...want er is geen enkele zekerheid, en die feb release leek zo zeker.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [GT]60862[/GT]

[GT]60863[/GT]

Erg cool, MAAR...ik vind het nieuwe lighting system echt dom. De vijand had overduidelijk genoeg zicht, het was geen pikzwarte schaduw waar de speler instond en toch ziet hij je niet. Ik kan mij uit dat eerste gameplay videotje herinneren dat Sam echt in een donkere schaduw stond....dus beter hebben ze dat er niet uitgehaald zeg.

En dat mark en execute is leuk,maar het maakt de boel VEEL te easy, dus dat ga ik echt niet doen.

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het zwart wit aspect ook eigenlijk best irritant..
    je speelt een stealth game.. wat voornamelijk dus betekend dat je in het schaduw beweegt.. en dat zou dus betekenen dat je bijna de gehele game in zwart wit speelt..

hmm beetje jammer als je mij vraagt..

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Om eerlijk te zijn valt het me een klein beetje tegen. Ik ben een echte splinter cell fan en dit doet imo echt afbreuk aan de serie.

Het zal ongetwijfeld meer mensen aanspreken en heus wel leuk zijn, maar ik ben er niet kapot van. Geef mij maar de singleplayer van Chaos Theory en de multi van Pandorra Tomorrow :{.

Dat lighting system slaat ook echt alles, volgens mij je dus of zichtbaar of totaal niet, niks er tussen in.

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ja, en het is toch veel spannender als je niet precies weet dat je goed verborgen bent in de schaduw!! het maakt de game veelste makkelijk.

we weten opzich nog niet veel over de singleplayer,, dus kan evengoed nog een kickass game worden. ik hoop alleen dat de controlles en de movement vele malen soepeler is geworden dan dat het in double agent was..

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar dit is de Deniable Ops mode...ik neem aan dat ze niks veranderd hebben aan de singleplayer campaign, en dat je als Sam dus echt in de donkere hoekjes moet wachten.

Hoewel in dit filmpje is het ook aardig licht als hij in de 'donkere hoekjes' zit, ah well. Trouwens blijft dit een fucking nice filmpje zeg, dat stukje dat hij een ding van de muur afschiet en die bovenop zo'n ventje flikkert..niiiiiiiice.

[GT]57677[/GT]

Hier zie je genoeg gebruik van schaduwen.....en daar hou ik van.

[GT]50187[/GT]

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of Double Agent , nog wel online word gespeeld , en dan voornamelijk de versus mode?

13. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om dit spel met fun te doorlopen moet je dan andere delen gespeeld hebben?:9

14. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk het niet, dit spel is ZO anders geworden dan de vorige delen dat het een hele andere groep gamers aanspreekt dan de vorige delen deden. Het schijnt wel zo te zijn dat het verhaal deze keer belangrijker is dus miss moet je dan idd iig maar Double Agent proberen.

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik speelde het in eind 2007 en toen was het al aardig rustig, ging het altijd met wat gasten spelen die er wel actief in waren. Maar verwacht niet dat het nog veel gespeeld zal worden.

17. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste keer dat ik speelde kon ik wel een paar mensen online vinden, maar verwacht niet dat je binnen 10 seconden een match hebt :+

EDIT: Te laat :mad:

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    http://www.xboxonly.nl/nieuws/18379/Splinter_Cell:_Conviction_pas_op_30_juni?/
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    dus ze gaan toch nog spies vs mercs erin stoppen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina