1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Kijk deze eens :)

100% stealth

http://www.youtube.com/watch?v=QXKZ6nGetfA&hd=1

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik wil niet veel zeggen maar 100% stealth is voor mij 100% niet gezien EN gehoord te worden. Hij laat best vaak wat van zich horen met die camera's en de flashbang.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Daar zeg je wat, maar zou het mogelijk zijn om zonder al die stuffzorz erdoorheen te komen met ECHT 100% stealth? Eigenlijk wel tof om dat te gaan proberen, ...well...fuck it, ik ga het proberen. :thumbs:

Vond het stukje vlak voor het eind wel vet, dat hij die portable EMP gebruikte en hij snel door die kamer liep. Telt dat nog onder stealth vind je? Ik wel denk ik..anders kom je ook niet echt erlangs denk ik.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  4. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De makers hebben al gezegd dat dit er niet in zal zitten... waarom? Dat weet ik ook niet. Dit vind ik ook best wel jammer... maarja.

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gespeeld net , en vind het persoonlijk helemaal niks !

Vind het grafisch zelfs een beetje achterhaald ,maar dat kan aan mij liggen.
    En ja ik kan goed voorstellen dat de meeste mensen die echt down met de core gameplay waren, goed teleurgesteld zijn.

Buiten dat om is het niet meer mijn soort game.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm, heb het ook geprobeerd. Het begin kom je al niet voorbij zonder guards af te leiden met iets. Dus ik schoot een kogel vlakbij en toen kon ik wegkomen. Verder kun je die deur door en ongezien blijven totdat je verder moet , zodra je in het licht komt ziet hij je. Dus je moet of de lamp stukschieten in die kamer of je gaat naar buiten en lokt hem met een kogel en sluipt dan snel naar binnen, dat deed ik.

Toen ging ik langs al die guards in die grote kamer, als je eenmaal vlakbij het raam bent van die EMP controlleur dan moet je je portable EMP gebruiken anders ziet hij je gelijk, dus dat deed ik en toen gelijk naar binnen gerend en die pijp op gesprongen en hij zag me echt net niet, echt tof stukje was dat.

Tja en het laatste stuk kom je gewoon noooooit langs zonder ze af te leiden, de gang waar jij doorheen moet daar staan altijd twee guards en zien je altijd, helaas...maar je kunt dus niet 100%stealth doen. Maar die video was dus wel 100% qua wat er mogelijk is in de demo, zeg maar.

7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten daar zijn sowieso helemaal gestoord. Eerst helpen ze de hele multiplayer naar de donder, en nu dus ook de singleplayer :emo:

Oftewel, kutspel.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Met de SP mogen ze doen wat ze willen,maar geen SvM is echt..

:'-(|:-

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik knabbel nog liever op de hard geworden schaamlippen van een dood paard als dat ik dit spel speel. (En dat zegt wel wat)

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :):

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe kan die speler 100% Stealth hebben gehaald als hij vijanden dood, bij de vorige delen was dit toch niet zo?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Je MOET die drie gasten in het begin doden hoor, hoort bij de 'tutorial' zeg maar. Je kunt daar niet omheen. Voor de rest ontweek hij toch iedereen?

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, niet verder gekeken dan het begin, ging direct naar forum haha, zal eens verder kijken. :+

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt wel heel tof om uit te zoeken of je overal kan sneaken als je wilt, ik ga dit absoluut in de volledige game zeker weten doen. Of gewoon de eerste playthrough je wapens gebruiken en sneaken, en dan de tweede playthrough volledig sneaking-only. Als het mogelijk is of course, in demo niet....echt 100% ;)

15. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al bekend hoelang de singelplayer ongeveer gaat duren?

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    De man die een sigaretje onder de EMP zat te roken heeft helaas ook zn leven moeten laten in die vid. :cool:

Wel tof dat je hetzelf wel gedaan hebt zonder die EMP op te blazen. ;)

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Als fervent speler van de Splinter Cell serie, verheug ik mij erg op dit nieuwe deel. De kritiek die er echter gegeven is op deze demo, baarde mij zorgen. Ik was dan ook blij dat ik vandaag de Demo zelf heb mogen spelen. Dit heb ik een aantal keer gedaan. In een aantal kritiek punten kan ik mij vinden. Echter denk ik dat men te snel een conclusie trekt.

Sam is een stuk sneller dan in de voorgaande series. Dit heb ik persoonlijk als erg prettig ervaren. Waar Sam in eerdere delen soms nogal traag en stijfjes overkwam, vind ik dat hij nu en soepel reageert. Hierdoor kun je juist ontzettend heerlijk stealth spelen. Het snel kunnen handelen heb ik als zeer prettig ervaren. Sam springt snel naar beneden, of klimt juist snel omhoog als je dit wilt. Zonder dat hij zoals wel eens in voorgaande delen, niet snel wilde springen of wegduiken. Omdat hij er niets recht voorstond ofso...

Wanneer het uiteindelijk spel uit is mogen we denk ik pas een conclusie trekken. Hopelijk is er voldoende ruimte voor fans als ik voor het sneaken en afwachten in een hoekje tot het juiste moment daar is... Maar is Sam gewoon wat vlugger, wat ik juist als prettig ervaar.

18. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb vandaag nog maar eens de demo gespeeld en blijf eigenlijk wel enthousiast. Moeilijkheidsgraad is eigenlijk het enige punt waar ik een beetje mijn twijfels heb.

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mystery X leef jij ook nog _0/

20. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik sluit mij voor 100% aan op de mening van meneer Mystery X.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina