1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    eh?
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, je vat de grap niet, kan gebeuren...
     
  3. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het ff gezellig houden :).

    Er is een soort van site van Conviction online. Staat alleen nog niks op :9.
    http://splintercell.us.ubi.com/conviction/

    En er komt een trailer van het spel op 18 mei (volgende week vrijdag).
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo is dat Jort...

    Ben erg benieuwd hoe die trailer zal zijn... ene kant wel jammer dat splinter cell nu meer dan ooit gaat afwijken van wat het meestal was, maar aan de andere kant moeten ze nu ook een nieuw pad inslaan... tot dusver klinkt het en ziet het er goed uit.
     
  5. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    soort prison break, dat je moet weg zien te komen :)
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, vorige SC was meer een Prison Break seizoen 1, dit meer een PB seizoen 2, alleen lijkt me dit veel toffer omdat je een van de best getrainde mensen bent die er op de aarde rondlopen!
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben benieuwd naar die trailer van volgende week! :D
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hopen dat het ingame is en geen CGI crap.
     
  9. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hoop ik inderdaad ook. Maar ik denk niet dat het echt ingame zal zijn.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben inderdaad bang van niet.
    Ik heb persoonlijk echt een hekel aan CGI trailers.
    Daarom was ik ook wel verrast met de GTA4 trailer,wat ook niet helemaal ingame was,maar wel liep op de ingame engine.

    Maar bijvoorbeeld vorig jaar met de e3 dat je allerlei filmpjes kon Downloaden van marketplace,de helft was CGI.
    Dus weet je alsnog niet wat je precies kan verwachten.
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice ik wist niet dat er een trailer kwam, ben erg benieuwd naar dit deel en vooral hoe ze het weer interessant kunnen houden. :)
     
  12. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ik hoop dat er nu eindelijk wat meer pistolen met demper beschikbaar zijn ...}:] we zullen moeten afwachten he...
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Demperpistolen zijn altijd classic voor een sneak game, dus denk dat die er ook weer gewoon in dit deel inzitten.
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als het goed is moet de trailer over een paar dagen verschijnen. Vraag me af of hij dan ook al online te zien zal zijn, want ik ben echt heel benieuwd :D. Hoop dat het wel een beetje de moeite waard is, niet een trailertje van 30 seconden ofzo, waarvan er al 20 seconden "reclame" zijn.
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    heb alleen de demo ervan gespeeld vandaar
     
  16. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN komt met een Conviction 5 daagse. Het eerste artikel laat al wat interessante nieuwe features naar buiten. Zo zal het deel dit keer over een hele andere boeg gooien. Je werkt niet meer voor de overheid, maar je vlucht juist voor ze. Daarom heb je ook niet meer de beschikking over allemaal fancy gadgets enzo.

    Ik denk dat we Sam dus niet meer zullen terug zien in zijn ravenzwarte stealth pak :9.

    Bron
     
  17. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die trailer ook alweer?

    @ jort
    Ik heb het ook gelezen. Ben beniewd naar het "crowd" concept. Verwarring en chaos veroorzaken op locaties waar veel mensen zijn om zo bijv. te kunnen vluchten. De hoofdgedachte is volgens mij improvisatie. Geeft me een beetje het zelfde idee als dat ik krijg bij Assasin's Creed.
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Mathieu Ferland, de senior producer van Splinter Cell: Conviction, heeft laten weten dat deze nieuwe Splinter Cell-game aanzienlijk anders is dan eerdere delen uit de franchise. Ondanks het feit dat Double Agent zeer goede beoordelingen heeft gehad vindt Ferland dat de game na verloop van tijd te repetitief werd. Om die reden gooit Ubisoft het dit keer over een andere boeg.

    Sam Fisher werkt in deze game niet voor de overheid. Sterker nog, de overheid zit achter hem aan. Hij moet uit hun handen zien te blijven en dit keer niet met de handige gadgets die hij normaal gesproken tot zijn beschikking heeft. Sam moet helemaal vertrouwen op zijn omgeving en snel denkwerk.

    Stealth is dus nog steeds zeer belangrijk, maar dit keer is het niet alleen een kwestie van je verstoppen in de schaduwen. Je moet je belagers afleiden en wapens creëren van de spullen die je in je omgeving vindt. Ook moet je verdwijnen door op te gaan in grote mensenmenigtes. Het lijkt er dus op dat deze Splinter Cell wat ideeën leent van die andere grote Ubisoft-titel: Assassin's Creed.

    Van InsideGamer.nl
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Dat is echt supergoed nieuws vind ik zelf. Zo kun je een beetje a-la Rambo zelfgemaakte pijl-en-bogen maken en gebruik maken van de omgeving! \o/
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    had rambo een pijl en boog? dacht een machine gun,
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina