1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwoah, voor 30 euro wil ik hem toch wel proberen.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Verdomme, heb ik die IGN review gelezen...althans het laatste stukje en nu blijft het maar in m'n kop zitten dat de singleplayer wellicht niet erg lang zal zijn. En dan kan ik alleen maar zeggen dat ik dat kwalijk vind, zo vaak uitgesteld, zo lang in de maak geweest en dan....dan hopen dat al die andere modes goed genoeg zijn.

    5 uur campaign? Waar heb je dat gelezen? Ik heb niet de gehele IGN review gelezen.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    In de videoreview verteld ie dat.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik wacht dus wel een half jaartje tot ie 20 euro ofzo is. Ze gaan het ook nog DLC-melken waarschijnlijk, en co-op en online mp zal ik toch niet/nauwelijks spelen, dus dan heb ik er niet 50 euro voor over.
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Koop em gewoon bij Gamehubs voor 35 euro.
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zolang de vertaling alleen het menu is en ondertiteling (die je toch wel uit kan zetten lijkt me) dan is er toch niks aan de hand. Was wel weer een pluspunt in Heavy Rain. Heb die game in het engels uitgespeeld en een keer in het nederlands. En moet zeggen... zo echt megaslecht was dat nederlands helemaal niet. Maargoed engels boven nl.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ondertiteling wil ik altijd wel graag aan in games. Ik beheers de engelse taal volledig, maar toch vind ik het fijn als ik (engelse) ondertiteling erbij heb gewoon voor de duidelijkheid, simpelweg omdat je het soms niet helemaal goed hoort.

    Het zou dan ruk zijn wanneer dat dus alleen in het nederlands is, en dat je dat niet in-game kunt aanpassen, maar dat het je opgedrongen wordt en je het via een onzinnige omweg weer zelf moet gaan 'fixen'. Zwaar irritant.

    Heel 'leuk' van ze dat ze voor de paar simpele zielen in NL er een NLse ondertiteling in doen, maar zorg er gewoon voor dat je dat IN-GAME kunt aanpassen.
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Bestel de game dan gewoon bij gamehubs. Is ie de helft goedkoper en je hebt geen nl taaloptie. Probleem opgelost. Weet nog niet of ik hem ga kopen. Vond de demo beetje makkelijk je kan er gewoon doorheen knallen in 2 min lijkt wel.
     
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat ik hem op de Bazaar ga scoren. Demo beviel me wel maar veel mensen gaat het spel misschien toch tegenvallen+korte singleplayer = genoeg aanbod op de bazaar :+ Co-op ga ik wel doen, dus dat verlengt de spelduur wel iets.
     
  10. James Pond

    James Pond Guest

    True korte campaign maar volgens alle media en impressies is er veel meer te doen dan alleen de campaign. Deniable Ops & Coop bv. Dan heb je ook nog DM. Denk dat je wel een uurtje of 20 bezig bent met deze game hoor!

    44 euro bij MM trouwens :).
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat maakt meestal niks uit hoor. ;)
    Ik heb bv. Prince of Persia / Viva Piñata: TiP bij Gamehubs besteld.

    Zie hier het resultaat:
    [yt]gVJjp_7ie0g&start=269[/yt]
    Niet aan te passen in het menu. Ook van Ubisoft.

    Viva Piñata was zelfs gewoon volledig NL gesproken.

    Dat is nou juist het probleem. Dit laat zien dat de talen er gewoon altijd op staan, maar ze je geen keuze geven. Waar je ook heb besteld.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga 'm eerst wel ff op de pc spelen ofzo, als ie me genoeg boeit zal ik 'm wel kopen voor op de xbox om ook ff te co-open, alleen als ik dit allemaal zo hoor/lees/zie zal het geen top tittel worden.
     
  13. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor idd veel mensen klagen over deze game... Ik moet zeggen ik vind het fuckin awesome de kant die ze op zijn gegaan met deze serie. Ik hoop dat ik hem vandaag al ergens op de kop kan tikken
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Mediamarkt verkoopt 'm vanaf de 15de voor maar €44,-.
     
  15. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Games worden altijd eerder verkocht...
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik koop hem wel een keer als alle DLC bij het spel erbij zit. Ben niet zo van betalen voor DLC :+
     
  17. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan betaal je er als nog voor :9
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch echt heel jammer hoor, 5 fucking uurtjes maar de campaign. Leuk zo'n co-op campaign, maar lang niet iedereen hoeft dat.Ik vind het wel cool, want co-op is nice. Maar een speciale Co-op mode reken ik puur als een extra mode, niet dat je het bij singleplayer kan zetten. Wat ik bedoel is...

    De vorige SC games hadden altijd een volwaardige SP mode, met absoluut meer dan 5 uur aan speelduur en daarnaast nog de MP mode. Plus dat de game fucking lang in de maak is geweest, dat hele project is gecanned en zijn ze overnieuw begonnen en dan krijg je dit. Vind het allemaal erg jammer, want ik ben een grote SP speler. Maar ja...it is what it is.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat? Is de SP campaign van SC:C maar 5 uur? Dat is echt belachelijk. Zeker weten dat ik hem dus NIET ga kopen.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iedereen weet ondertussen toch wel dat je die tijden niet serieus moet nemen in reviews? Maak van die 5 maar een uur of 8. Dat is al veel voor een SP deze generatie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina