1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb 'm binnen jongens!!

    Ik heb ook gratis een PRE-ORDER KIT (bevat CD van 'making of', comic book en unlockable WEAPON) gekregen en een grote Poster hehe.........

    Wat aardig van de gasten van GAMESHOP! :)
     
  2. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Freerecordshop heeft hem vandaag vestuurt, dus die is morgen bij me binnen met de pakketpost.

    Mooi want dan zijn wel lekker een middagje vrij.\o/\o/
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Review Gametrailers

    [GT]64416[/GT]
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Toch ook weer een 8,9.
     
  5. Pz Truelove

    Pz Truelove Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de game helaas pas donderdag ophalen bij nedgame in Apeldoorn:mad: ze hadden hem eerst wel binnen maar moest van Ubisoft weer uit de schappen gehaald worden snik snik..

    voor de mensen die de game wel heeft,, is er beetje vette multiplayer zoals vroeger ofnie..??:D
     
  6. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor in deze review toch weer 8 tot 10 uurtjes, en 11 verschillende omgevingen. Vin ik toch beter klinken als 5 uurtjes. Ik had toch wel gekocht daar niet van.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Precies man, ik hoorde dit echt net gezegd worden in de review. Ik heb echt zoiets van ' Jezus mensen, wtf is het nou?' ..antwoord daarop is...gewoon lekker zelf spelen :)

    In een reactie op de GT review staat weer dat die speler er 5,5 uur over gedaan heeft. Raar gedoe allemaal hoor.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  8. Ekatas

    Ekatas Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand die hem al heeft even controleren of deze game de southpaw instelling heeft voor de controller? :D
     
  9. MonkeyXXL

    MonkeyXXL Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou het raar zijn? Iemand zou er in principie op de laagste stand door heen kunnen rushen. Terwijl iemand anders alles rustig aan doet en heel stealtht speelt op de hoogste stand. Daarbij snap ik de kritiek van sommige mensen niet, je bepaald toch echt zelf hoe je dit spel speelt.

    Maarja ik heb het volledige spel nog niet gespeeld, dus ik kan het ook helemaal mis hebben.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja maar ik ga er niet van uit dat IGN, gast op youtube met die review, gast op Gametrailers er echt door heen hebben gejaagd. Maar goed, het kan natuurlijk wel. Maar zelfs als je iedereen in de game stealthy wilt aanpakken, zal het niet extreem veel tijd schelen lijkt me. Maar ik lees het nu ook terug in de 1up en CVG reviews, een veel te korte campaign.


    But as I said earlier, while the game is very well put together, it's also over all-too-quickly; experienced gamers can probably expect the single-player campaign to last about five to six hours. That would be perfect for an episodic game or a budget-priced downloadable title, but no matter how high the production values, $60 for such a short experience feels a bit overpriced

    Maar ja....fuck it.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik vind het trouwens wel nep dat de menu in het Nederlands is, en ook de ondertiteling is ook in het Nederlands.

    Ik had liever alles in het Engels gezien.

    Dat systeem genaamd Uplay http://uplay.uk.ubi.com/ vind ik wel gaaf zeg! Je kan wapens, thema's en andere dingen unlocken.

    EDIT: Ik zie dat het wel mogelijk is om de ondertiteling te veranderen....
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Email van Mediaoffer net, uw bestelling is verzonden! :)
     
  13. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden hem hier nog niet vanmiddag bij E-plaza waar ik gebestelt heb maar toen ik rond half 5 belde hadden ze hem wel maar mochten niet verkopen, morgen nog maar ff proberen.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    WTF? Mijn order staat nog "In behandeling"? Terwijl ik m al in november besteld heb! Waarom is die van mij dan nog niet verzonden...Achja, heb toch donderdag pas tijd, maar zou wel mooi zijn als ie er dan ook zou zijn ;)! Maar ik bestel iig NOOIT meer iets bij de FRS :mad:!
     
  15. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net de reclame van Splinter Cell en die zei dat die nu verkrijgbaar is. hopelijk verkopen ze hem morgen bij EPlaza
     
  16. Lander

    Lander UnknownFastOnes

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel nep is aan het spel is dat er echt in koeienletters staat waar je heen moet of wat je moet doen.
    Haalt een beetje de sfeer eruit imo.

    De graphics en sfeer zijn verder prima :)
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is het dikste spel van het jaar uit, besluit mijn Xbox 360 een Ring Of Death te tonen =(
    Hoe zuur!
    Gelukkig bij kameraad het spel kunnnen spelen, en ben zeer happy :D
    Co-op is ook erg dik, om samen met iemand te doen!
     
  19. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat kan je toch uitzetten?
     
  20. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij die "projected objectives" bedoelt. Neem niet aan dat je dat kan uitzetten. Is toch wel een key element in de game volgens Ubi..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina