1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    MAAR HEB JE NOU SOUTHPAW INSTELLING OF NIET? 3E KEER :p :D 8)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zal eens kijken voor jou in de controls :)


    Je lijkt NIKS aan de controls te kunnen veranderen, bij controller layout kun je niks veranderen en bij gameplay options kun je alleen Invert up/down axis uit/aanzetten. Wat houd die southpaw eigenlijk in?
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het??
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    sticks omwisselen (dus aimen met links) , is voor sommige linkshandigen makkelijker
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok.. weer wat geleerd :)
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat een teringgame dan zeg, dat is echt standaard in elke game, ik kan echt niet lopen met linkerstick en aimen met rechterstick, dat doe ik nooit. En je kan wel de up/down axis inverten, alsof je daar wat aan hebt :confused: Echt te triest voor worden, zo'n dikke faal. Dan laat ik hem lekker in het schp staan, wordt je daar al die jaren mee lekker gemaakt :mad:
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Nou, ik ben linkshandig. Merk er bar weinig van...
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan heb je het gewoon op de rechtshandige manier aangeleerd, maar ik speel shooters en andere games altijd Southpaw, omgedraaid kan ik het niet goed, probeer maar eens een game de sticks om te draaien, zul je merken hoe kut het is om te aimen. Ik heb op de pc altijd aangeleerd de muis met rechts te doen, als ik dat nu met links zou moeten doen heb ik er ook totaal geen gevoel voor.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, je zou natuurlijk kunnen gaan oefenen op de 'normale' besturing. Er zijn best een groot aantal games die geen southpaw hebben, en dat aantal zal natuurlijk ook toenemen. Zou zeggen, doe je zelf een plezier en leer de standaard besturing! :eek:
     
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen (eerste controller game) om de lay-out te veranderen. Ik had er bijvoorbeeld nog nooit van gehoord:+ Stond ie gewoon per ongeluk zo ingesteld of vond je de "normale" lay out niet lekker spelen?
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Graag gedaan!

    Ik heb je trouwens toegevoegd, om samen online CO-Op te doen als je wilt.

    Heb vandaag een paar keer CO-Op gedaan met Onbekende gasten online. Maar die leaven meestal zomaar de Game.
     
  12. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    er is inderdaad geen southpaw
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Geen idee hoe het ontstaan is, maar ik speel alles zo. Omdraaien heb ik wel eens geprobeerd, maar dat werkt echt niet. Ik zou zeggen, probeer eens de muis aan de andere kant van je pc te leggen, dan snap je wat ik bedoel. Ik ben nu al jaren aan het oefenen op de Southpaw manier en ik denk dat ik andersom in games als Modern Warfare een stuk slechter zou zijn. Natuurlijk, met een beetje oefenen zal het best aardig gaan, maar juist dat laatste beetje precisie kost veel tijd, dus ik ga dat niet omdraaien, dat vind ik zonde. Ik ben dit probleem nog nooit eerder tegengekomen en snap oo kniet waarom het toe zou nemen. Ik vind dit echt tegenvallen voor zo'n grote game en ontwikkelaar. Ik heb de demo geprobeerd en dat is echt geen lol zo, dus helaas ga ik deze game dan maar niet halen, vind wel erg jammer, want het verhaal lijkt me goed.
     
  14. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel missies telt de singelplayer?
     
  15. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe zoals ik en een vriend doen: Bij FRS kopen. uitspelen, 1000/1000 proberen te halen, ruilen, de coupon de je krijgt gebruiken voor lost planet 2 :D (of een andere game haha). Je hebt 2 weken de tijd, moet kunnen!:+
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ben net thuis en de game lag in de brievenbus...alleen zonder pre-order package :mad:?!? Ik heb de game in NOVEMBER al besteld, en FreeRecordShop maakte pas begin april reclame voor de pre-order package op de website. Dan is het toch belachelijk dat je deze niet ontvangt als je de game 5 maanden geleden al besteld hebt? Dan is t gewoon misleidende reclame! Kut winkel dat t ook is! En dan ook nog eens zo'n flut callcenter dat maar tot 17.30 geopend is...Mooi dat ik morgen een heel boos telefoontje ga plegen en mn pre-order package ga eisen :9!
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    LOL. ik heb het spel gister gekocht bij Gameshop en kreeg er gratis een PRE-ORDER KIT bij. Zonder dat ik het spel ooit heb gepre-ordered.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is de LE 44 euro bij MM?

    Check hier!
     
  19. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag opgehaalt ga hem zo spelen met een 8 pack amstel en paar blowtjes. mss komt er nog een maat, kan ik gelijk ff Co-op.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is alweer €89.99
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina