1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik verken altijd, gewoon de level design checken...rondlopen. Ik hou niet van die onnodige restricties.
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Splinter Cell Conviction to Offer Free Weekly DLC

    http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178824

    Splinter Cell: Conviction krijgt wekelijks gratis dlc

    De Franse uitgever Ubisoft heeft bekendgemaakt dat het actiespel Splinter Cell: Conviction elke week wordt voorzien van gratis downloadable content. Deze week krijgen gamers een extra wapen dat zij in het spel kunnen gebruiken.

    De wekelijkse dlc zal behalve nieuwe wapens ook nieuwe skins en zelfs nieuwe levels voor co-op-modus Deniable Ops bevatten. Ubisoft heeft niet bekendgemaakt hoe lang het gratis updates zal blijven verstrekken. Het eerste gratis dlc-pakket bevat het MP7A1-machinepistool, dat spelers na het downloaden in het spel kunnen gebruiken. De download zal vrijdag, als Splinter Cell: Conviction in de winkels ligt, al beschikbaar zijn, zo meldt Computer & Videogames.

    De download komt voor de Amerikaanse markt een week na de release van het spel. Voor Europa lijkt de week vertraging in de release van de game vooral positief uit te pakken. Door een inmiddels vrijgegeven patch zal de Europese versie van Splinter Cell: Conviction niet de bug bevatten die de Amerikaanse versie wel had. Door deze bug bevroor het spel aan het begin van het tweede level. Om dit te verhelpen moesten gebruikers hun Xbox 360 van Xbox Live halen en de cache van hun harde schijf legen. De patch, die voor de Europese release is verschenen, verhelpt deze problemen.

    http://tweakers.net/nieuws/66789/splinter-cell-conviction-krijgt-wekelijks-gratis-dlc.html
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Las het gisteravond al op x360a.org ja, super van ze :thumbs:!
     
  4. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het voor mij een verplichte aankoop. Op de ps2 hebben we teveel tijd in splinter cell double agent co-op mode gestoken. Hij betaalt zelfs de helft mee zo graag wil hij het spelen.:9
     
  5. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren een aantal uurtjes gespeeld en ik vind het een erg goed spel. Vanaf het eerste deel heb ik alle Splinter Cell spellen gespeeld. Wat mij altijd erg frustreerde was dat als je gezien werd je al heel snel weer een savegame moest herladen omdat je het dan al verprutst had en het niet meer goed kon komen.
    Bij Splinter Cell Conviction is het eigenlijk helemaal niet zo erg als je gezien wordt. De vijanden gaan naar je op zoek maar dat kun je ook weer in je voordeel gebruiken.
    Je bent meer bezig met reageren dan alles vooraf plannen zoals bij de oude delen. De gameplay is wel behoorlijk veranderd maar ik vind het erg lekker spelen.
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ubisoft NL geeft Method Man Splinter Cell: Conviction


     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha lachen!!!!

    Ik speel dus op realistic en probeer zoveel mogelijk stealth te gebruiken en het is echt heel cool als je een stuk klaarspeelt zonder echt gezien te zijn, dat is echt tof. Ook dat last known position is echt cool..want ze blijven achter hun cover zitten terwijl ze mikken op waar ze jou voor het laatst zagen...en dan sneak jij mooi achter hun en maak ze lekker af. Heel erg nice. Ook de verschillende ramen/pijpleidingen en deuren die je kunt gebruiken, echt nice. En zorgt er zeker voor dat een tweede playthrough er ongetwijfeld van zal komen.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wow zonde die reacties.. heb nooit een splintercell uitgespeeld maar vond het wel altijd vet dus dacht misschien even scoren die hap..
     
  9. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje tussendoor:
    Kun je het hele spel coöp uitspelen of heb je daar een speciale mode voor die veel korter is? Ik wil hem namelijk met een kamergenoot kopen om hem samen uit te spelen, anders hoeft het niet per se.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het is een aparte mode maar die is niet veel korter dan de single player (zeker niet als je ook de Deniable ops missies er bij op telt)
     
  11. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx, toch maar even bestellen dan
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    die deniable ops, zijn toch behoorlijk herspeelbaar of niet?
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Na het spelen van de demo was ik niet echt overtuigd, maar vandaag de game toch maar gehaald (Limited Edition ook meteen, €55 bij de MM) en zit nu in het tweede level ofzo. Game valt me toch wel erg mee. Nog even doorgenieten :D
     
  14. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de vertaling in het Nederlands (bijvoorbeeld projectie op muren) nog een beetje goed?
    Of storen jullie je eraan?
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het stoort niet echt. Het is redelijk goed vertaald. Het voelt niet zo natuurlijk aan als het in het engels geweest zou zijn, maar het is zeker niet slecht. Het zijn ook vaak maar kleine stukjes tekst als "klim" of "open". Gelukkig is de spreektaal wel engels dat had ik anders wel een probleem gevonden ;)
     
  16. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Dashboard>System settings>Locale(denk ik)>United States/United kingdom.


    EDIT:Wie gaat er rond 11/half 12 nog COOP?
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  17. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie mening en tip! Ik ga hem morgen kopen, ik zie er naar uit! _O_
     
  18. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen voor serieuse co-op kunnen wij uiteraard toevoegen op Live ;)
     
  19. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een mic?
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina