1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In Rambo 1 werd hij achterna gezetten door de politie en vluchte hij naar de bossen. Daar maakte hij om te overleven als wapen een pijl en boog van hout... Maargoed ontopic maarweer. :9
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat die trailer vandaag zou moeten komen, maar ik kan hem nog nergens vinden :mad:.
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    trailer? waar?
     
  4. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ,

    misschien uitgesteld ?
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien, hij zou op spiketv komen, dus mischien nog ff exclusief.
     
  8. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    stond op de hoofdsite toch echt dat ie op vrijdag zou worden gelanceerd
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    er zou toch ook een echte film over splinter cell komen?

    ook over halo dacht ik trouwens:D
     
  11. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou beide kunnen. Dat interesseert mij persoonlijk geen ruk. Worden toch bout films. Doe mij maar gewoon de games.

    @ apoc
    Daar heb je gelijk in. Dat is ook het aparte dat ze de deadline niet halen maar er ondertussen ook niks over melden op de official site.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    PU HEEFT EEN GEWELDIG ARTIKEL!

    Even korte samenvatting:
    Sam wordt opgejaagd door z'n eigen organisatie. De makers gooien het over een enorme radicale dinges. Het spel wordt totaal anders! De makers waren het concept sluipen zo als toen zat en doen nu iets heel nieuws. Het spel draait om een soort diehard/fugitive concept. Je loopt gewoon in de stad rond, maar je sluipt niet echt. Je moet gewoon tussen de mensen lopen en niet opvallen (invloeden van Assasins Creed, net zulke toffe mensen op straat). En ondertussen moet jij van A naar B zien te komen, terwijl de politie je opjaagt. De physics en graphics zijn adembenemend, zal zo nog wat meer doen.

    Edit: Oh, oud nieuws, vergeef me mijn enthousiasme :+
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Check www.xboxyde.com staat een gameplay filmpje van splinter cell,
    is op Ubidays getoond.
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die is echt super vet man!
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind dit persoonlijk echt niet tof. En ik vind dit al helemaal geen SplinterCell.

    SplinterCell was echt top, SplinterCell: Pandora Tomorrow was echt geweldig, en SplinterCell: Chaos Theory vond ik persoonlijk het beste. Maar SplinterCell: Double Agent vond ik stukken minder. De multiplayer was gaaf, maar de Single player vond ik erg tegen vallen.

    Het was bijna niet meer te vergelijken met de eerste 3 delen die echt top waren. Maar met dit gaan ze al helemaal de andere kant op, dat ze dit Splinter Cell durfen te noemen. Ik vind dat dit een totale andere game aan het worden is dan dat SplinterCell was.

    Ik ben al fan van Splinter Cell sinds dat deel een uit kwam. Deel 4 heb ik weinig gespeeld, maar dit vind ik er al helemaal klote uit zien. Had er dan een einde aan gemaakt, nu gaan ze verder met een nieuwe game, die hetzelfde heet, met een character met dezelfde naam, alleen voor de rest is alles anders.

    :mad::mad::mad::'-(
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is toch juist goed dat ze dit doen het is nog nooit eerder vertoond, ik denk ook als ze weer hetzelfde gaan doen dat dan veel mensen zeggen daar ga ik geen 60 euro voor betalen want dat hebben we al 4 keer gezien.
    Maar ik ga hem wel kopen omdat het een vernieuwend is en de gameplay lijkt me zeer vet dan staat er maar splinter cell op de voorkant van het hoesje als de game maar vet is.
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat je ontevreden kunt zijn, maar om nou te zeggen dat ze maar beter hadden kunnen kappen met de serie, terwijl er MEER dan genoeg mensen zijn die WEL uitkijken naar deze game, is een beetje raar.
    Dan gun je veel mensen deze game niet, omdat de serie maar moet kappen.

    Nogmaals ik snap volledig dat je het niks meer aan vindt zo, maar ook deze makers hadden er gewoon genoeg van en willen wat nieuws proberen... het is maar goed dat ze doorgaan, want dit wil ik voor geen goud missen.
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, nee.. laat de serie dan stoppen.. en ga verder met een nieuwe naam. Had deze game dan alleen maar Conviction genoemd. En als ik kijk naar een aantal andere spellen.. dan hoeft het niet altijd slecht te zijn. Verander het door er nieuwe elementen in te gooien. Zoals ze bij Double Agent gedaan hebben bijvoorbeeld. Het was weliswaar niet helemaal mijn ding, maar dat was tenminste voor een deel Splintercell.
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hmm, ik heb toch het gevoel dat ik de oue Splinter Cell ga missen. Ik vond het wel een rushkick om een gebouw binnen te sneaken (wel altijd het idee dat het allemaal voorgeprogrammeerd was, maar was veel te trots op eigen houtje binnen weten te komen).
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is makkelijk, ik hoef mijn mening niet meer uit te typen, jij hebt dat al gedaan 8):+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina