ja meneer Op de engelse Splinter Cell site staat bij News dat het inderdaad is uitgesteld . Kunnen we weer w88. Morgen weer zo een onzinnige thread dus
dit zuigt...we moeten dus nog 23 uur wachten. Oftewel 6 uur morgen avond. Ik denk niet dat het de aankondiging van het vervolg is want dat is eigenlijk vanzelfsprekend en daar ga je dus echt niet zo geheimzinnig over doen. Wel misschien is meteen een filmpje ervan maar ik hoop gewoon dat dat sneeuw level van de ps2 voor de xbox te downloaden valt. Maar dan had er wel bij die timer gestaan dat het voor de xbox was denk ik.... aargh ik weet het ook neit
Ik heb het net even uitgetest, je moet je klokje van je pc maar eens op 2 voor 6 zetten, en dan naar die site gaan!
De Ps2 heeft 4 levels minder dan de Xbox versie, ze hebben nu een sneeuw-level, wij Kola Cell en we krijgen er (als alles goed gaat) nog 4.
Ik ben net naar X2 geweest (vette film) en heb het dus niet meegemaakt maar ik had gewed dat het splinter cell 2 was en als het niet zo was dat ik dan een week niet meer hier mag posten en deze *) smiley niet meer zal gebruiken. Maar het feit is dat het nog niet onthuld is dus moeten we maar wachten en mijn wed blijft.
Nouja, morgen 5 uur GMT dan maar = 6 uur Nederlandse tijd. Dat is dus nu nog zo'n 18 uur en nog wat. Ik denk zelf nieuwe downloadbare content, omdat het daar wel weer eens tijd voor is. Het zou ook Splinter Cell 2 kunnen zijn, omdat het nu een multi platform game site is geworden en er geen extra news is wat richting de Xbox zou kunnen wijzen.