Splinter Cell:CT Enkele vragen over multiplayer (co-op en adverserial)

Discussie in 'Algemeen' gestart door SluipSchutter13, 15 mrt 2005.

1. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    Double Jump vond ik ontzettend irritant, niet alleen als Merc. maar ook als Spy.
    Want dan is het hele Spy gevoel, dat je moet sneaken etc. helemaal weg.
    Het is toch geen mooie kill als je eerst een Merc. neutralized, en vervolgens 10 sec. op een box daarnaast staan om hem weer te neutralizen.

En hoe werkt dat cameranetwerk ofzow, wat de Mercenaries bij hun dragen..?

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    is het nu ook minder makkelijk om in de lobby te verandere of het voor ranking is of niet?omdat in pt wou je gewoon een lobby joinen zonder ranking,maar op het laatste moment zet hij toch de ranking aan en dan ben je de lul omdat als je weg gaat krijg je een straf punten.

edit: en kan je ook een map launchen als er 2 spy's zijn(jij en een vriend) en geen mercs zodat je de maps kan verkennen?

Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt volgens mij de laatste patch gemist. Als je al op ready stond en de host veranderde ranking/free dan werd je op unready gezet. Dus kon er niet meteen worden gelaunchd.

Over je edit, ik hoop het zelf iig wel. Bij het begin was PT kon het wel. En na de 2e patch ofzo niet meer. :mad:

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jup je kan launchen met alleen 2 spies of 2 mercs :D Was een leuke verassing toen er in 1 keer gestart werd met alleen een andere spy. Je moet trouwens dit keer eerst allemaal ready zijn voor er gestart kan worden.

Camera network is een gadget die je selecteerd en dan kan je door camera's geplaatst in het gebouw schakelen. Het is best handig maar ook frustrerend als spy zijnde, goed opletten of iemand het gebruikt dus (je ziet het duidelijk als hij gebruikt wordt met licht enzo).

5. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    k las net dat de mercs ook meer items hadden.

in PT had k er vooral last van dat het zosnel ging,ik wil echt sluipen,en in de shaduw blijfen.
    dat kan,maar hoeft niet daarom spelen mensen vaak snel snel.
    dat vind ik toch jammer.. :mad:

edit: ik had nog een vraag over die camo van de spy's.
    hoelang duur het ongeveer voor het uit wordt geschakelt,of is het doorgaant?

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar snelheid is juist de sleutel tot succes omdat als je eerst 2 min wacht hebben de mercs heel hun beveilinging op orde en is het veeel moeilijker.ik en een vriend speelde daarom ook heel snel altijd in deftech bijv: hadden we als spie 1.43 nodig om te winnen.

7. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Bedoelde idd de splitjump :), die zit er dus wel nog in?

Ff iets anders: hoe zit het met het praten door de headset en het afluisteren daarvan? Gaat dat net zoals bij Halo of moet je nog steeds eerst zo'n spy bullet op een merc schieten om hem af te luisteren? (ookal sta je naast hem)

8. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch alleen via live met meerdere spelers spelen

9. Rovak

Rovak Guest

ook via system link

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik best wel lullig eigenlijk. De MP in SC is best wel vet en alle mensen zonder live! moeten daar dan onder lijden.

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hoe wou je dat doen met z'n 4e op 1 xbox je scherm in 4e gedeeld en dan sneake?ook kijk je gewoon op elkaars scherm waar de ander is..? nee ik denk niet dat mensen daar plezier aan zouden hebben.

12. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb (tot mijn grote spijt) geen Live :mad: Maar ik ben wel ontzettend blij dat er tenminste co-op splitscreen in zit. Dit miste ik in PT al, maar gelukkig zit het er in CT wel in. En het zou idd moeilijk zijn om met z'n 4en deathmath/dischunt te doen in splitscreen. Kun je wel afspraken maken van; niet op elkaars scherm kijken bv, maar geheid dat je medespelers dat toch doen. En als ik zo graag bv deathmatch wil doen, dan koop ik wel Live (probleem zijn alleen mijn ouders) :)

13. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Pimmy: Wat heeft het dan voor zin om als Merc. dat camera systeem te gebruiken?
    Je bent er als Spy toch zoiezo al bij als je gezien bent door een camera.. omdat het alarm afgaat, of is dat in dit spel weer anders?

14. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als een camera een spy ziet, krijgt de merc dan te zien dat 't alarm geactiveerd is en dan worden de deuren tijdelijk gesloten. Maar het camera-netwerk heeft ook een stel camera's die je volgensmij niet kan uitschakelen. Als je dus als Merc die optie selecteert, kan je bijv. zo in de Lobby een spy zien lopen, en dan kan je hem natuurlijk opwachten met je trouwe shotgun :cool:

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De camera network gadget gebruikt andere camera's dan de standaard camera's die gewoon alarm geven. Die camera's moet je dus gewoon zelf gebruiken en zo zoeken naar spies.

16. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit dat nu dan als iemand leavt. De irritatie bij sc2 is zo groot als iemand leavt, en nu mket die patch dat je er een penalty voor krijgt is al nog irritanter.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik snap je niet, kan je het uitleggen?

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Er hangen camera's in de levels, waardoor de Mercenaries dmv een speciale gadget doorheen kunnen kijken. Je kunt zien wanneer ze erdoor kijken. Als je dat ziet dien je die camera's dus te ontwijken.

Er hangen ook nog gewone camera's in het level, die gewoon op beweging reageren en het alarm laten afgaan als je erlangs rent. Waardoor dus niet een mercenary hoeft te kijken om je te spotten. Ze doen het altijd :)

19. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij je ze schiet of chaff't natuurlijk.

20. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    of je knalt de lens kapot

Deel Deze Pagina