1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell:CT Enkele vragen over multiplayer (co-op en adverserial)

Discussie in 'Algemeen' gestart door SluipSchutter13, 15 mrt 2005.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    alleen systeem link dus niet met meerdere op 1 tv.
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Systemlink Ja
    Live Ja
    Splitscreen Nee

    Waarom? Omdat je niet een stealth game kan spelen als je op elkaars scherm kan kijken.
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    PRECIES, ik weet niet hoe vaak ik met Renegades heb gespeelt maar na al die honderde keren kan ik zeggen dat MH DE best uitgebalanceerde map is. al die keren dat ik je heb geownd met major :p En anderes om natuurlijk (niet al te vaak)
     
  4. Rovak

    Rovak Guest

    Thx :D, kan het filmpje mss langer zijn dan 5 minuten want ik heb wel filmpjes gezien maar die zijn allemaal veelste kort, best jammer.
     
  5. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat die suits nog niet op de markt zijn in 2009. Of dat ze gebruikt gaan worden. Ik ga in ieder geval de suits niet gebruiken, maar ik irriteer me eraan dat ze uberhaubt in het spel zitten.
    Nog ff een vraag. We gaan toch geen aliens zien in splinter cell of ander vaag, onrealistisch spul?
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die suits komen nooit in de markt en als ze ingebruik zijn dan merk jij er weinig van denk ik. Wordt namelijk niet zo even door elk soldaatje gebruikt :) Het is dus wel realistisch. Je kan ook zelf gaan hosten en dan camo suits uit zetten. En nee, geen aliens, wel zombies maar geen aliens.

    Nee duh, natuurlijk zijn er alleen maar terroristen enzo. ;)
     
  7. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    you never know. Had de suits ook niet verwacht. Misschien worden zombies de verrassing van het volgende deel.
     
  8. Rovak

    Rovak Guest

    De suits hebben echt geen nut, ik heb de beta gespeeld en je ziet ze veel te makkelijk.
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ff tussen door. MH, welke map is dat ookal weer? Kan er gewoon niet op komen.

    Mijn favoriete map was altijd Cinema :)
     
  10. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er zeker van zijn als de suits een verstoring van de gameplay opleveren dat Ubisoft een aanpassing zal doen om het evenwicht weer te herstellen.

    Het gaat tenslotte toch of de gameplay leuk is en blijft?
     
  11. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Michiel, is er al een antwoord op de vraag of het ranking systeem al is verbeterd?(betere straffen voor leavers etc)
    En kan je in de CO-OP je eigen kleur nightvision kiezen, die lichtjes op je hoofd dus?!

    En ik hoop zeer dat Warehouse, Hount Hospital en Cinema er nog in zitten, die zeker..
     
  12. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog even met het versturen van de vraag, ik wil eerst nog wat andere vragen verzamelen om zo in één keer alle vragen te sturen. Zo wordt het dev team niet belast met een mailbom van mij. :)

    In co-op je kleurtjes kiezen? Volgens mij niet. Player 1 = blauw geloof ik, player 2 is rood.
     
  13. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    En zit mount hospital, warehouse en cinema er nog in in adversial (ofzo)
     
  14. Rovak

    Rovak Guest

    Mount Hospital en Cinema zijn er uit, en er is een nieuwe versie van Warehouse.
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    gelukkig zit def tech er nog in,dat was gewoon de beste(zijn daar nog veranderingen in aangebracht?)
     
  16. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox'ers met een goede PC die Mount Hospital willen, zouden het op PC kunnen kopen. De nieuwe CT Map Editor komt met de bronbestanden van alle PT Maps naar het schijnt. Er worden door de Community al aanpassingen gemaakt voor nieuwe Co-op vents en zo.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  17. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    michel ! wat zie ik nu ? over driekwart jaar al splinter cell 4 ? wtff !
     
  18. Rovak

    Rovak Guest

    Daar heb ik ook iets van gehoord, een paar members hebben een best groot project gestart om al de maps die er niet inkomen toch naar Chaos Theory te converteren.

    Ik heb trouwens een lijst gevonden met de maps die erin komen.
    en deze maps zitten er dus niet meer in
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2005
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wordt nog wel uitgesteld. Ik gok op over precies een jaar :)
     
  20. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook ubi houd zich niet vaak aan een belofte ;) (andere ook niet hoor)
     

Deel Deze Pagina