1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell:CT Enkele vragen over multiplayer (co-op en adverserial)

Discussie in 'Algemeen' gestart door SluipSchutter13, 15 mrt 2005.

1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog een vraagie (k wee trouwes nie of ie al is gesteld dus verbeter me dan maar)
    komen dr ook nog exclusieve dingen per versie van SC3? zoals een exclusief multi player level voor xbox?

2. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, voor de Xbox en PC komt er niets exclusiefs. Voor de PS2 komt er een exclusieve 'water-move'. Ik weet niet wat deze inhoudt, maar de ps2-gamers krijgen deze, omdat er in de PS2-versie geen coop in zit.... Persoonlijk heb ik liever coop dan zown move maja....

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox heeft online cooperatief...

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Camera? gewoon op je tv kaart of video recorder aansluiten ;)

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    * hoopt op de eerste * O-) Ah, klein detail, maar het zou toch wel handig zijn. En dat Koreaans erbij staat is natuurlijk raar, het aandeel Nederlanders op live is veel hoger.

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, sorry, Nederlands staat er inderdaad niet tussen! :'-( (suf hoor :{ ) *schopt Michiel

7. Rovak

Rovak Guest

Ik zou het nog eens geen nederlandse versie wille, engels ziet er veel vetter uit

8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dan ook ze blij dat ubisoft niet hun games vertaald naar nederlands.
    dit verneukt ut toch alleen maar, net als met animatie films (en kom nu niet van "niemand kijkt animatie films" maar geef maar toe dat je shrek leuk vind.
    en als het wel gebeurt dan geven we michiel de schuld :)

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat niet over vertaling, het gaat over taalpreferentie in multiplayer games. In tegenstelling tot studenten en ouderen, kunnen sommige (jonge) nederlandsers geen engels, die willen dan spelen met mensen die ook nederlands praten.

10. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Kobold, kan ik eens langskomen om CT te checken? Neem ik graag een middagje voor vrij. Alleen kijken alleen is al goed genoeg ;) Ik weet waar je huis woont!

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, nee, helaas! Maar ik verwijs je of course met liefde door naar de gamepage:

http://archief.xboxworld.nl/game/852

Waar je echt wel een goed beeld krijgt van alle levels! Plus, als het even meezit krijg ik deze week nog de kans om dat beloofde cooperatieve videootje voor jullie op te nemen...

12. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    AU!
    Ik zal eens die schop doorgeven aan de ontwikkelaars!

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, als je de game localiseert is het klein moeite om 'dutch' toe te voegen aan dat lijstje lijkt me. :)

(zeker aangezien nederland succesvol xbox live land is)

14. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    het kan dat het al gevraagd is maar kan je ook nog steeds dat de ene Spy de andere bij ze voeten pakt en hem voorzichtig naar beneden kan laten zakken?

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, de ene spy houd een touw vast, en de andere spy zakt daar met zijn hoofd naar beneden af, en kan zo vijanden uitschakelen met geweer of wurggrepen, of computers hacken etc.

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Told ya :+!

Wel jammer inderdaad, en vreemd ook. Percentage van XBL'ers ten opzichte van Xbox bezitters is in Nederland volgens mij redelijk hoog...niet lager dan andere Europese landen iig. Nouja misschien gaat het ze alleen om absolute getallen.

*meeschopt 8)

17. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    NL scoort redelijk goed met % xboxen tegen xbox live.
    Maar er zijn landen in Europa die beter scoren.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Net eerste potje op live gespeeld tegen 2 gasten van Annecy (dat is van ubisoft toch?). Annecy SCO en Annecy SCO1. Alleen is het blijkbaar nog niet helemaal stabiel, krijg al snel een vastloper waarbij het beeld bleef staan en er een zoemend geluid uit de speakers kwam. Ook had ik het idee dat niet alle knoppen goed werkten (ik kreeg pop up om een deur te openen, deed dat, er gebeurde niks en toen kon ik er niet meer op drukken). Maar dit zal vast wel opgelost zijn tegen de tijd dat het in de winkel ligt, toch?

Leuke maps met dit keer nog een beetje verhaal erin, wel jammer dat de bestaande maps niet erg zijn geupdate. Verder ging het allemaal wel goed, kan niet wachten tot ik gewoon mijn eigen exemplaar binnen heb :D

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jaloerst *

Annecy is verantwoordelijk voor het mulitplayer gedeelte. Studio zit in Frankrijk imo.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ben net toegevoegd in me friendslist door die Annecy SCO1 hehe :+ Maar ik ga morgen weer verder want ik ben nu enorm verkouden en moet telkens min of meer janken om me nies er niet uit wilt :+ dus ik ga het moment daar even niet door laten verpesten. Lekker lang weekend in het vooruitzicht dus dat is mooi :D

Deel Deze Pagina