1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell:CT Enkele vragen over multiplayer (co-op en adverserial)

Discussie in 'Algemeen' gestart door SluipSchutter13, 15 mrt 2005.

1. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    Een dood lijk nog wel, beetje dubbelop. Maar nu ff serieus, het lijkt me niet dat de ene Spy door het lijk van de ander naar beneden wordt getrokken. Want zodra iemand wordt doodgeschoten wordt ie echt niet opeens zwaarder.

En dan heb ik nog een vraag: Ik heb net de review van SC:CT op www.ign.com gelezen. En daar staat dat je met Deatmatch maar 1 ding in je equipment mag hebben, en der staat dat de Spy dan een Flashbang heeft, en de Merc. heeft Flares, betekent dit dat je niet mag kiezen welk ding je in je equipment hebt of is dit maar een voorbeeld van ign.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Standaard heeft de merc flares en de spy flashes. Dit kan de host nog veranderen. Maar dit is ingesteld om het eerlijk te houden, zo komt het echt op close combat aan en niet met grenaten en smoke etc.

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Waar slaat dat op? Echt flares zuigen, heb liever me tazer/ grenades.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja precies, en als je dan tog licht nodig hebt, dan doe je tog gewoon die zaklamp op je hoofd aan ... Alhoewel, daarmee verraad je wel sneller waar je je bevind :eek:

Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat kan wel maar met grenades maken de spies bijna geen kans, worden ze snel opgeblazen en met tazer zijn de mercs helemaal te machtig in close combat. Denk wel ff na dat het hier om deathmatch gaat, niet om story en diskhunt.

6. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik ben het helemaal niet met je eens. Als ik wel eens deathmatch deed met SC:pT en dan zonder mijnen.. Dan was dat voor de Spie juist veel makkelijker dan voor de Merc.
    Is de Deathmatch mode in dit spel heel anders gedaan, en dat je maar een bepaald gedeelte van de map mag gebruiken enz. of is het gewoon hetzelfde als in SC:pT maar dan gewoon maar met 1 gadget van beide kanten.

En dan nog een vraag: Is het dubbeljump er nu uitgehaald net als later in SC:pT maar dan op een andere manier.. want dat de Merc. onder stroom staat als hij wakker wordt vind ik echt zuigen!!

En dan nog een vraag: Als jij als Spie een smoke grenade zou kiezen, heeft je maat dan ook een smoke, of heeft hij de mogelijkheid om dan een flashbang te kiezen. En kan je ook je thermoptic camouflage in je equipment doen als Spie met deathmatch??

En dan mijn laatste vraag: Is de close combat in bijvoorbeeld diskhunt wat makkelijker gemaakt voor de Mercenarie??

Sorry voor de vele vragen..

En dan wil ik nog wat zeggen: Ik vond dat Ubisoft wel slechte Updates heeft gemaakt voor de Xbox, het spel werd er alleen maar slechter van.. vooral dat klote ranking systeem dat je na een tijdje kreeg!!

Laterz

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mercs hoeven een spy maar 1 keer te chargen en hij is dood (spy valt op de grond, hoeft een merc hem alleen nog maar te choken). Als de mercs dan ook nog is een tazer en alles hebben gaat het al helemaal niet meer op, mercs zijn echt in het voordeel. Ze hebben ook een shotgun, 1 schot dood. Dus je moet het gewoon niet met PT vergelijken. Vertrouw me nou maar, het is met de standaard instellingen een stukkie eerlijker dan wanneer mercs nog meer gadgets krijgen.

Double Jump kan niet meer, maar ik dacht dat het gewoon weer met dat zelfde shocken was.

Deathmatch is gewoon standaard flashes spies en mercs flares. Als je het daar niet mee eens bent dan kan je dat zelf veranderen. Je kan namelijk alles veranderen van moves tot gadgets.

Mercs hebben standaard de Berserk move, dan draait hij om zijn as en maait alle spies (en mercs :cool:) op de grond en kan ze daarna afmaken. Dit is in story en diskhunt uitgezet vanwege de balans (kan je wel weer zelf aanzetten als je dat wilt nogmaals). Dus als je als spy zo nodig nekken moet breken in story/diskhunt dan ben je best hulpeloos.

Dus nogmaals, als je het niet eens bent met de instellingen kan je dit altijd veranderen.

8. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    Aah okeej nu je het zo allemaal zegt geloof ik het wel, dat Merc. in het voordeel zijn met close combat vind ik wel relaxed.. want afentoe kwam het killen mij een beetje de neus uit.

Nou dat onder stroom staan van de Merc. dat moet maar, vind ik niet zo heel erg.

Je hebt toch ook een move dat je als een Spie je vast pakt, dat je dan een schouder worp kan doen en dat ie op de grond flikkert.. ofniet?

En als een Merc. een SPie aant choken is kan de andere Spie daar dan iets aan doen, of kan hij alleen hopeloos toekijken hoe ze maat wordt afgemaakt?

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hier heb ik nog nooit over gehoord. Lijkt me ook een beetje onwaarschijnlijk. Dan kan je bijna niet veel meer als spy. (niet dat ik altijd voor nekken ging ofzo, integendeel juist)

10. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar is dat dan nog voor ranking?

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Shocken of slaan om je maat te helpen en die worp zit er niet in.

Deathmatch heeft geen ranking, alleen story mode telt mee voor ranking.

12. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog even een vraagje over de co-op splitscreen; In een filmpje zag ik dat de splitscreen op vertical stond, maar kan je dit ook veranderen in horizontal? Aangezien ik dat zelf fijner vind. :)

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k heb een ander vraagje over splitscreen co-op. Als je een eigen scherm hebt, en je komt bij elkaar, dan mag k toch niet hopen dat je dat ineens op 1 scherm zit.. zou best irritant zijn.

@ Tha Clone; k denk het toch wel.. 't ligt er denk k maar net aan hoe je instellingen zijn van je xbox (lees: beeldinstellingen)

14. Rovak

Rovak Guest

Beetje domme vraag :/, ik zou nie wete waarom ze dat in hemelsnaam zouden doen, al nagedacht hoe je dan zou wille aimen?

15. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de Merc grabben :) Ik weet niet of schieten werkt.

16. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    Aha... weet je dat cker of zeg je gewoon maar wat.
    Want Pimmy zei net dat je er niks aan kan doen.

Maarja die schouder worp zou er als het goed is inkomen dat je als een spie jou van achter wil pakken en je drukt op het juiste moment op een knopje, dat je hem dan over je heen trekt met een schouder worp.
    Iig dat had ik gelezen, maar dat was vast en zeker op een of andere poepsite.

Edit: @ pimmy: Is het in dit spel als je story of disk hunt speelt gemakkelijker om als Spy gewoon te sneaken en je opdracht uittevoeren dan in SC:pT..?
    En kun je gewoon Deathmatch in alle Maps doen, of niet?

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Zonde dat de double jump eruit is gehaald...
    Bij cinema kon ik als spy altijd mooi vanuit een doublejump een merc te grazen nemen :)

Nog ff iets: ze nemen toch niet dat belachelijke matchmaking systeem van Halo over he? Ik wil ook bij de ranked potjes gewoon zelf bepalen welke map en welke gamemode we doen.

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal je vast ook kunnen bepalen hoor. Ik weet niet hoe het in PT zat maar als het daar wel zo was zal het wel weer zo zijn. Ik heb zelf nooit de MP gespeeld.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als een merc een spy choked kan je hem pakken/schieten/slaan.

Sneaken is nu makkelijker omdat de motion view niet meer als night vision werkt en er gewoon veel meer wegen en alles zijn. Dus het is wel verbeterd maar het is nog moeilijk te zeggen omdat er nog weinig mensen online zijn, de tijd zal het leren :) Maar het is zeker weten meer stealth, inelkgeval bij de nieuwe maps wel.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nope geen matchmaking geloof ik. Niet gezien inelkgeval.

Ik denk trouwens dat jij je nu verward met 2 verschillende dingen. Double jump is dat als je een merc gevloerd hebt dat je dan weer op hem springt om hem af te maken. De merc maakt dan geen kans en je hebt een easy kill. Dat kan dus niet meer. Jij bedoeld denk ik de splitjump.

Deel Deze Pagina