Sorry maar ik ben het helemaal niet met je eens. Als ik wel eens deathmatch deed met SC
T en dan zonder mijnen.. Dan was dat voor de Spie juist veel makkelijker dan voor de Merc.
Is de Deathmatch mode in dit spel heel anders gedaan, en dat je maar een bepaald gedeelte van de map mag gebruiken enz. of is het gewoon hetzelfde als in SC
T maar dan gewoon maar met 1 gadget van beide kanten.
En dan nog een vraag: Is het dubbeljump er nu uitgehaald net als later in SC
T maar dan op een andere manier.. want dat de Merc. onder stroom staat als hij wakker wordt vind ik echt zuigen!!
En dan nog een vraag: Als jij als Spie een smoke grenade zou kiezen, heeft je maat dan ook een smoke, of heeft hij de mogelijkheid om dan een flashbang te kiezen. En kan je ook je thermoptic camouflage in je equipment doen als Spie met deathmatch??
En dan mijn laatste vraag: Is de close combat in bijvoorbeeld diskhunt wat makkelijker gemaakt voor de Mercenarie??
Sorry voor de vele vragen..
En dan wil ik nog wat zeggen: Ik vond dat Ubisoft wel slechte Updates heeft gemaakt voor de Xbox, het spel werd er alleen maar slechter van.. vooral dat klote ranking systeem dat je na een tijdje kreeg!!
Laterz
Klik om te vergroten...